פרק 7-יום הולדת שמח גמדה.

133 14 10
                                    

"התגעגעתי להתגרות בך גמדה" אמר שיומין בחיוך ממזרי. ג'יין נישארה לעמוד כמה דקות כיוון שהייתה בשוק. "אוו גם לך יש בת מהממת,ואו איזה שיער ארוך" אמרה אימו של שיומין לאימה של ג'יין. "ניראה שאתם כבר מכירים אז אנחנו נישב לנו פה ואתם יכולים לעשות מה שאתם רוצים לכו החוצה או שתשבו בחדר תדברו על העיניינים שלכם." אמרה אימא של ג'יין. "טוב אימא של ג'יין רק כי אלו דברייך" אמר לה שיומין. "מה ניראה לך מה נעשה עכשיו?"שאלה ג'יין. "את קצת חצופה לבחור שהציל אותך,דבר שני תראי לי קצת את החדר שלך אל תהי רעה" אמר לה שיומין. "טוב רק בגלל שהצלת אותי זכית בסיור בחדר שלי לא בגלל משהו אחר". אמרה לו ג'יין בהרמת גבה.

"טוב אז זה החדר שלי תסתכל על מה שאתה רוצה לא יודעת מה סיור בזה כול כך." "תזכרי את זאת שאמרה תסתכל על מה שאתה רוצה." אמר שיומין בחיוך שובב והסתובב בחדרה של ג'יין וראה כול מיני תמונות ותעודות שתלויות שם. "אם אני כבר פה אני חייב לחרפן אותה קצת,היא הייתה יותר מדי נחמדה אלי היום" חשב לעצמו שיומין.
שיומין פתח את המגרה הראשונה בשידה של ג'יין ומצא שם חזייה בצבע תכלת עם כיתוב לבן של "סקסי" באנגלית. "תגידי ממתי מישהי עצבנית כמוך נחשבת כסקסית?" שאל שיומין כשגבו מופנה לג'יין. "מה? אני לא בטוחה שהבנתי למה אתה מתכוון." אמרה ג'יין תוהה. שיומין הסתובב ואמר מחייך "לא הייתי חושב שיש לך חזיה כזאת". "זהו היום אתה מת" צרחה ג'יין בקולי קולות ושכחה שהאימהות שלהן במטבח. "הכול בסדר שם?" שאלה אימא של ג'יין. שיומין מיהר לתפוס את ג'יין ולהשתיק לה את הפה עם ידו.
"כן הכול בסדר ג'יין הפחדנית שלנו ראתה ג'וק". אמר שיומין מאלתר ועזב את פיה של ג'יין. "אתה ללא ספק הג'וק הכי גדול ומעצבן שראיתי בחיי' אמרה ג'יין לשיומין בקול מורם אך ראו על פניה כיצד היא מובכת מהסיטואציה.
"או מישהי פה אדומה" אמר בהתגרות.
"אוף אין לי כבר אפילו כוח לענות לך אולי נעשה שיחה נורמאלית פעם אחת? תספר למה החלטת לעבור מהבית ספר. "עזבי אלו היו שיקולים שלי,אספר לך יותר מאוחר
ותביני" אמר לה שיומין ברצינות. "אגב מה איתך איך בבית הספר?"שאל אותה. "וואלה נחמד מאז שעזבת" ג'יין אמרה וצחקה תוך כדי. "סתם לא כזה השתנה הגיעו פשוט שני בנים נחמדים לכיתה אז יצא לי ולביול להתחבר איתם. "בטח הם נראו לך טוב אז בגלל זה התחברת איתם" בחן אותה שיומין.
"את האמת הם כן ניראים טוב אבל התחברתי אליהם כי הם ממש נחמדים,אחד מהם יושב לידי והייתה לנו שיחה מעניינת."
שיומין החליט להוריד את הקפוצ'ון שלו על החיים ועל המוות מהסיבה שעניין אותו לראות עם ג'יין תקלוט ששיומין זה בעצם מין סוק. "מה חזרת לצבע הטבעי שלך ? אז איך אני אקרא לך בלונדי עכשיו ??"תהתה.
"ואווו היא כזאת מוזרה אפילו עיוור היה קולט אני מרגיש כמו דמות בסיפור לא ריאליסטי." חשב שיומין לעצמו. "את יודעת אומרים שאני דומה לג'ידי מביגבאנג כשאני עם שיער שחור." ניסה שיומין לבחון אותה שוב עם האמירה הזאת. "באמת ? בדיוק היום אמרתי את זה לילד שספרתי לך עליו אבל עליך לא הייתי אומרת אולי בקטנה." אמרה ג'יין ושיומין התפקע מצחוק "איזו גמורה" חשב לעצמו תוך כדי שצוחק. "יודע מה אני בכול זאת אקרא לך בלונדי זה כבר מנהג." החליטה ג'יין. "טוב ואני אקרא לך גמדה גם בלי שתסכימי." השיב. "פעם ראשונה שהייתה לנו שיחה בלי ריב" אמרה ג'יין. "אל תדאגי עוד נריב אחרת מה הטעם לא כיף לי איתך בלי העצבים שלך" אמר שיומין בגיחוח. "מה שתגיד." לאחר כמה שעות שיומין ואימו כבר היו צריכים ללכת. "טוב גמדה אני הולך" אמר שיומין לג'יין. "טוב להתראות." השיבה לו הוא יצא מחדרה וסגר את הדלת אך לאחר שתי שניות נכנס ואמר "שכחתי משהו". "לא הבאת כלום איתך אם אני לא טועה". השיבה לו,ובמהרה מצאה את עצמה מחובקת בין ידיו של שיומין. "על מה זה?" שאלה אותו ג'יין בפליאה ומיותר לציין שלחייה נהיו אדומות מההלם. הוא שיחרר את החיבוק ואמר לה "מתגרה בך ילדה שאני שונא ושונאת אותי חזרה." "חנפן אתה אני אמשיך לשנוא אותך לנצח" היא אמרה. "מקובל עלי,טוב זהו להתראות" הוא יצא סופית מחדרה וסגר את הדלת.
עברו כמה חודשים והגיע חודש ינואר ואיתו אמצע השנה,היום הולדת של ג'יין התקרב וחבריה חשבו כיצד להפתיע אותה.
"מה אתם חושבים איך אפשר לעשות לה הפתעה?" שאל ג'ונמיון את ביול ומין סוק בזמן שג'יין דיברה עם חברותיה שהכירה בשכבה במהלך החודשים האחרונים. "אולי אני אקח אותה ליום כיף במקום כלשהו ואתם ושאר החברות תארגנו לה משהו בבית שלה?" הציעה ביול. "רעיון טוב" אמרו ג'ונמיון ומין סוק יחד. "טוב אז ג'ונמיון תתקשר להורים שלה ותבקש מהם שבאותו יום הבית שלה יהיה ריק,בכול זאת היא תהיה בת 17 אף אחד לא מבטיח שלא יהיו שטויות." אמרה ביול.
"עליי" השיב לה בקריצה. מין סוק אתה תילך לדבר עם שאר החברות שלה ותאמר לנו מה התשובה שלהן לגביי הרעיון. "אין בעיה." השיב.
לאחר יומיים נפגשו כול חבריה של ג'יין כדי לתכנן הכול במדוייק. "אנחנו נחזור בסביבות השעה שבע בערב לביתה ואתם עד אז צריכים להספיק לארגן את כול הבלונים,האוכל,ולסדר לה בערימה בחדר את כול המתנות". אמרה ביול לכולם,והם הלכו להם להסתובב בעיר לחפש מתנות לחברתן.
הגיע יום הולדתה של ג'יין זה יצא בדיוק ביום ראשון כשיש חופש,היא התעוררה בבוקר מצלצול הפלאפון שלה,זאת הייתה ביול הראשונה כניראה לברך אותה. "היום יום הולדת היום יום הולדת היום יום הולדת לקים ג'ייןןןן" שרה לה ביול בפלאפון. "בוקר טוב,את יודעת שאני לא נחמדה בבוקר אבל הפעם אוותר לך" אמרה ג'יין עם עין אחת סגורה.
"היום גברתי המתבגרת אנחנו הולכות לעשות יום כיף השאלה היא מה בא לך,סופרלנד,שופינג ואוכל כרגיל או כול דבר אחר שיעלה לך בראש."אמרה לה ביול את האופציות. "ממ תני לי להתעורר קצת ואני אחשוב ואתקשר אליך." השיבה לה ג'יין.
"מעולה" אמרה לה ביול והן נתקו.
ג'יין סופסוף החליטה לקום ממיטתה ולצחצח שיניים ולשטוף פנים. "ואי לאן כדאי לי ללכת עם ביול היום? מה יהיה הכי מהנה?" חשבה לעצמה ג'יין שהתקשתה להחליט. היא הגיעה להחלטה והרימה פלאפון לביול. "ביולה אולי פשוט נקנה מלא אוכל וחטיפים ונעשה מסיבת פיג'מות ממתי שאת יכולה עד הלילה?" "נירא לך שאני אתן לך להיות בפיג'מה כול היום? את צריכה לנצל את היום שלך כמו שצריך וללבוש בגדים שלא לובשים לכול יום." אמרה לה ביול חד משמעית. "טוב אז אתלבש ונילך לשופינג"השיבה לה ג'יין.
"מעולה ביי". הבנות כבר נפגשו והסתובבו להן ברחבי הקניון בין חנות לחנות. "בואי הביתה אנחנו מהבוקר פה" אמרה ג'יין.
"מה הביתה מה הגעת לגיל 120 ? בואי נילך לפחות לסרט" אמרה ביול. "טוב יודעת מה סבבה זה רעיון טוב בואי ניראה את הסרט "טריפל אקס" בא לך?" שאלה ג'יין. "ברור זה היום שלך". הבנות הלכו לחכות בתור לקניית הכרטיסים לסרט בעוד שבאותו זמן כול חברי כבר היו בביתה והתחילו לארגן הכול. את המפתחות של הבית הוריה של ג'יין נתנו לג'ונמיון כיוון שהוא אחד מחבריה הקרובים והם סומכים עליו. נגמר הסרט וג'יין כבר שגעה את ביול בכך שכול שניה ביקשה הביתה. "נוו בא לי הביתה" אמרה ג'יין בקול ילדותי ובדיוק נישמע צלצול הפלאפון שלה,זאת הייתה אימא שלה. "הלו אימא" אמרה ג'יין. "היי חמודה שלי סבתא רוצה לראות אותך וגם האחים שלך אז קחי מונית לשם ונחגוג כולנו יחד עד השעה שבע בערך. "אוקי אימא תכף אזמין מונית." "תארתי לעצמי שתחגגי גם עם המישפחה לכי תהני לך היה לי ממש כיף היום" אמרה ביול.
"תודה לך על הכול זה היה אחד הימי הולדת הטובים שלי" הן נפרדו לדרכן אך מה שג'יין לא ידעה שמשפחתה וחבריה תכננו הכול יחד כדי שהחברים יספיקו מה שהם צריכים. "הכיף עוד לא התחיל" חשבה לעצמה ביול וגחחה לעצמה. הגיע הזמן של ג'יין לחזור לביתה והוריה אמרו שהם צריכים להשאר בבית של סבתא שלה כי ביקשה מהם "את תחזרי יש לך לימודים אנחנו לא מרשים לך להשאר." ג'יין פתחה את דלת הבית והבית היה שומם וחושך,היא פתחה את הדלת לחדרה ,הדליקה את האור ונשמעו צרחות של "הפתעה" ג'יין הייתה מופתעת ולא ציפתה לכך בכלל. "ואו מה זה כול זה כמה מתנות"
"כול אחד קנה לך משהו אגב לא ראית מה יש בסלון?" שאלה ג'אן די אחת החברות הטובות של ג'יין. "אפילו לא הדלקתי שם את האור" השיבה. "אז תלכי ותדליקי" אמרה ביול. "מההה גם את פה לא ראיתי אותך הסתתרת בכוונה ?" שאלה ג'יין פעורת פה. "יאו מין סוקי אתה גם פה" היא התלהבה וחיבקה אותו מהתרגשות. פתאום היא הריחה ריח מוכר ולא הבינה ממי הריחה אותו פעם. "טוב את באה לסלון?" הפצירה בה סאראנג עוד אחת מחברותיה. ג'יין מיהרה ללכת לסלון היא הדליקה את האור ושם ראתה מלא בלונים,שולחן ערוך בהמון אוכל,רמקולים ושתייה. "ואו אתם מדהימים אני לא מאמינה"
היא הודתה להם אלף פעמים ויותר ואז הם הדליקו שירים,שרו קריוקי,אכלו. פתאום ביול עצרה את המוזיקה. "יאללה בואו נסתכן ונעשה דברים נועזים יותר". "למה את מתכוונת?" שאלו אותה כולם. "בואו נשחק משחק שהוא כמו אמת או חובה אבל חובה וחובה"הציעה. "טוב את ביקשת את זה אמרה ג'יין" הם שחקו להם ופתאום הגיעה תורה של ג'יין לתת חובה לג'ונמיון. "חובה עליך לנשק את הבחורה שפשוט בא לך לנשק" ג'ונמיון קם ללא בושה התקרב לביול,הושיט לה יד,הרים אותה כדי שתעבור לעמידה,תפס את פניה משני צידי פניה ונישק אותה. ביול שהרגישה אותו דבר לא היססה אפילו וזרמה עם הקצב של הנשיקה. "ידעתי שאני צריכה לעשות את זה" אמרה ג'יין. "גם לך מגיעה נשיקה ליום הולדת את לא חושבת ?" שאל אותה ג'ונמיון. "מה?" לא הבינה ג'יין. "יאללה מין סוק נשק אותה." אמרה ביול. "אבל אנחנו חברים הכי טובים איך זה עובד" אמרה ג'יין.
"טוב יודעת מה ברגע שאני אצטרך לתת חובה לאחד מכם אתם תתנשקו" אמר ג'ונמיון. "טוב נו" אמרה ג'יין. "בטח היא תהיה מובכת" חשב מין סוק לעצמו. המשחק המשיך ולא יצא כך שג'ונמיון יתן את החובה שהוא רצה. "מאוכזבת?" שאל מין סוק. "מה? ממה?" שאלה אותו כלא מבינה. "שלא זכית שאנשק אותך." הוא אמר לה ולרגע הדיבור הזה היה לה מוכר,כולכם בוודאי יודעים למה.
"סתם אני צוחק" אמר לה מין סוק בזמן שכולם חזרו שוב למוזיקה ולריקודים הוא התגנב לחדרה של ג'יין,הוא פתח את המגרה המוכרת בה היו החזיות,שם שם משהו ומיהר לצאת. היה כבר מאוחר וכולם לאט לאט התחילו להפרד מכולם וללכת הביתה כמובן שביול ג'ונמיון,ומין סוק נשארו אחרונים. היא הודתה להם ולפתע ג'ונמיון אמר "אבל יש דבר שביאס אותי וזה שלא הצלחתי להכריח אותכם להתנשק זה היה יכול להיות מצחיק." "אני יכול לעשות את זה גם בלי חובה" מין סוק אמר ולפתע הייתה שתיקה מביכה. הוא התקרב לג'יין שהספיקה כבר להאדים אבל מה שהוא עשה היה לנשק אותה נשיקה מתוקה וארוכה במצח. "חברים הכי טובים היא אומרת,אני חושב שבסוף אחד מהם התאהב" לחש ג'ונמיון לביול. "כמונו" אמרו יחד בלחש. "אבל את האמת הרגשנו את זה כבר מההתחלה" אמר ג'ונמיון. "מעניין מה יהיה עם שני אלה." אמרה ביול. מין סוק והזוג החדש שלנו נפרדו מג'יין והלכו יחד הביתה.
ג'יין נכנסה לחדרה להחליף בגדים וראתה שהמגירה שלה הייתה פתוחה היא הופתעה לראות שם מחזיק מפתחות של גמד שמחזיק ורד ופתק שרשום עליו "יום הולדת שמח גמדה."

NakedWhere stories live. Discover now