"פיצול אישיות או לא זה לא עניינך,עכשיו סע לי מהעיניים." צעק עליו מין סוק. "חחחח עכשיו כשאני חושב על זה מין סוקי אתה לא כזה מפחיד יש לך צד מאוד עדין מתברר." אמר ראיין בהתגרות. "ו..?" שאלה ג'יין. "שתקי." אמר לה מין סוק עצבני. "למה ככה אני רוצה לענות לה,תחשוב מה יקרה כשכול החברים שצברת בבית ספר יגלו ששיקרת להם ושאתה לא האחד מאשר שיומין המפלצת האנוכית והמאיימת ההיא? ואחרי שהם ידעו שיש לך צד עדין כזה כבר אף אחד לא יפחד ממך,רק ישנאו אותך." אמר לו ראיין בבת אחת. "חחחח לא אכפת לי אם ישנאו אותי יש לי את הקרובים שלי." אמר לו מין סוק מגחח. "טוב יאללה חברים אני הולך החגיגה עוד לא נגמרה חמודים שלי." אמר ראיין והלך. "בן זונה." אמרה ביול. "רוצים להתפזר?" שאל ג'ונמיון. "לכו אתם אני אשאר פה קצת עם ג'יין." ביול וג'ונמיון נפרדו מג'יין ומין סוק והתקדמו לבניין שלהם. בין ג'יין למין סוק הייתה שתיקה ארוכה לאחר שהוא צעק עליה בעצבים,היא לא רצתה להוסיף מילה שתבעיר אצלו עוד אש,והוא הרגיש מצפון.
הוא לקח לה את היד והם קמו והתהלכו להם ברחובות,אפילו לא ידעו לאיזה יעד הם יגיעו.
"אני מצטער גמדה שלי." אמר לפתע מין סוק ואפשר היה לראות בהבעת פניו שהוא באמת נורא מצטער. "אתה מצטער עכשיו ואז תעשה לי את זה שוב פעם הבאה ?" היא שאלה אותו בקול כעוס אך שקט. "לא.. פשוט עצבן אותי שהוא דיבר אליך ככה אז לא רציתי שתתערבי יותר,את כבר קצת מכירה אותי כשאני עצבני ומתברר כשזה נוגע אליך זה עוד יותר חזק."
הוא אמר והיא רק הנהנה. "מה את לא סולחת למין סוקי החמוד?" הוא שאל. "מין סוקי בכלל לא חמוד." ומה אם אני עושה ככה? והוא עשה אייגיו ממש חמוד. "לא מספיק טוב." היא אמרה מבודרת. "ועכשיו?" הוא הוסיף לעשות עוד אייגיו אפילו חמוד יותר. "עדיין לא משכנע." היא אמרה. "וזה?" הוא אמר ונתן לה נשיקה קטנה בלחי. "טוב זה בכלל לא משכנע." היא צחקה. "ואי מעצבנתתת." הוא צעק עליה בקול חמוד. "סתם נו שכנעת אותי בלונדי." היא אמרה והוא שאל. "אם את כול כך אוהבת את הכינוי בלונדי אולי אצבע שוב לבלונד?" "איך שבא לך." היא השיבה. "אבל זה יהיה אחרי שאספר בכיתה את האמת." הוא אמר. "אתה בטוח שאתה רוצה?" ג'יין שאלה. "כן ברור." הוא אמר ומשם הם כבר התקדמו הביתה,מין סוק ליווה אותה עד הבית ובדרך אמר לה "האמת כול עוד את,וזוג המציקים שלנו יודעים את האמת ומקבלים אותה אז לא אכפת לי מהאחרים." "אני שמחה שזה כך,דבר שני אף אחד לא יכול לשפוט אותך,לכול אחד יש בעיות משלו."
היא אמרה לו ברצינות. "צודקת חכמה שלי" הוא אמר ואחרי כמה דקות הם הגיעו והיא באה להכנס והוא משך אותה ביד אחורה.
"מה ככה את הולכת? בלי איזה חיבוק ונשיקה?" הוא שאל. "זה שאמרתי שאתה חמוד לא אומר שסלחתי." היא אמרה בציניות. "טוב אני לא כול כך שואל אותך" הוא אמר והתכופף לפניה,ונישק אותה.
"עכשיו יהיה לך לילה טוב." הוא אמר בחיוך ממזרי. " מגעיל כמו תמיד." היא אמרה ונכנסה והוא חייך לעצמו והלך הביתה.הגיע בוקר וזה היה עוד יום חופש. מין סוק קם ואימו הייתה במטבח והכינה ארוחת בוקר.
"תגיד למה אתה יוצא מלא בזמן האחרון ? לא שאכפת לי פשוט כבר תקופה ארוכה אתה יוצא רק פעם ב.." שאלה אימא של מין סוק.
"טוב אימא גם ככה רציתי לספר לך את זה אז כניראה זה היום." הוא השיב לה. "כן אני מקשיבה." היא אמרה. "טוב אז נכון ג'יין הבת של סול? אז זאת הילדה ההיא שספרתי לך עליה פעם שעברה." הוא אמר. "אוו איזה עולם קטן,הסתדרתם בסוף לא?" שאלה אימו. "כן אז זהו לא רק הסתדרנו גם התחלנו לצאת." אמר מין סוק מסמיק מעט. "ואוו אמרתי שצריך לשדך בניכם,לא סתם אימא שלך אומרת דברים,תשמור עליה ותסמכו אחד על השני זה חשוב,במיוחד שבגיל שלכם אתם ממש נוטים לקנא." אמרה אימו. "חחחח אל תדאגי אימא היא בידיים טובות."
YOU ARE READING
Naked
Romanceזאת פעם ראשונה שאני כותבת משהו,פשוט היתה לי השראה המון זמן מקווה שמי שיקרא יהנה:))