ג'ונמיון ישב משועמם בביתו ופתאום נישמע צלצול הפלאפון שלו,הוא הניח שזאת ביול אך להפתעתו זה היה מין סוק. "הלו מין סוק מה קורה?" ענה ג'ונמיון לשיחה. "הכול בסדר האמת רציתי לשאול אם נוכל להפגש היום." אמר לו מין סוק. "ברור רוצה לבוא אלי?" הציע ג'ונמיון. "אין בעיה רק תגיד לי איפה אתה גר." אמר מין סוק, ולג'ונמיון לקח כמה שניות להזכר שלמין סוק נמחק הזכרון והוא בטח לא זוכר את הבית שלו. הוא אמר לו את הכתובת והם קבעו שעה. הגיעה השעה ומין סוק דפק בדלתו של ג'ונמיון. "כנס חופשי" אמר לו ג'ונמיון ומין סוק נכנס. "אז מה קורה אחי קרה משהו שרצית להפגש פתאום?" שאל ג'ונמיון.
"האמת כן,רציתי לשתף אותך במשהו שהרופא אמר לי לגבי הזכרון שלי." אמר מין סוק ומבטו של ג'ונמיון נהיה לחוץ. "דבר נו." אמר ג'ונמיון בלחץ. "טוב אז לפי הסימנים שיש לי הסיכויים שהזכרון שלי יחזור גבוהים,הוא אמר שאני צריך שיהיו לי עוד פלאשבקים הם בדרך כלל באים כשהמוח שלי קולט דברים דומים שקרו בעבר. אז בקיצור רציתי לבקש שתעזור לי לעשות דברים שיעזרו לי או סתם לספר דברים." אמר מין סוק ופתאום ג'ונמיון קפץ עליו בחיבוק עם היד השבורה שלו כמו ילד קטן. "אמ ג'ונמיון הכול בסדר?" שאל מין סוק קצת מובך מין הסיטואציה. "כן אני פשוט שמח לשמוע את זה אחי." השיב ג'ונמיון ומין סוק חיבק אותו בחזרה. "אם היו רואים אותנו מהצד היו חושבים שאנחנו זוג גייז." אמר מין סוק. "אני אוהב אותך מילה שלך ואני עוזב את ביול בשבילך." אמר ג'ונמיון והשניים צחקו. "רק אל תגלה לה שאמרתי את זה היא עוד תקח את זה רציני ולא רק היד שלי תהיה שבורה." הוסיף ג'ונמיון. "טוב תספר לי איך הגעתי למצב שיש לי חברים." אמר לפתע מין סוק לג'ונמיון.
"שמע אני ואתה ישר נהיינו חברים כי הגענו לכיתה באותו יום." התחיל לספר ג'ונמיון. "מה איך? אני לומד בבית הספר הזה מכיתה ז'"
"אז עכשיו הגיעה שעת סיפור כי זה עומד להיות ארוך." הכריז ג'ונמיון. "נו כבר." אמר מין סוק בסקרנות. "טוב אז לפי מה שספרת לי היית ילד שנוא על ילדים ובתחילת שנת הלימודים הגיעה ג'יין ששמעת עליה מהכיתה,התחלת להרגיש רגשות אליה אבל היו לך ספקות והיית בטוח שהיא לא תרצה לצאת עם "שיומין", אז החלטת להרשם מחדש לבית הספר בשמך המולד ולחזור להיות טבעי בלי בלונד,מחליק ועדשות. לבסוף היא גילתה ונהייתם זוג ואחרי זמן קצר גם הכיתה גלתה בגלל ילד שקוראים לו ראיין." אמר ג'ונמיון ומין סוק קטע אותו באמצע הסיפור. "בן זונה ידעתי שהוא חירטט אותי." "מה זאת אומרת?" שאל ג'ונמיון לא מבין. "סתם גילה שאבדתי את הזכרון וחשב שאני אסדר לו את ג'יין." השיב מין סוק. "באמת בן זונה אפילו כשהוא מושעה הוא יודע הכול." אמר ג'ונמיון עצבני. "בכול מקרה זה פחות או יותר הסיפור בקצרה." הוסיף ג'ונמיון לדבריו ממקודם. "טוב אחי עם כול הפרטים שאתה יודע אני בטוח שאתה החבר הכי טוב שלי." אמר לו מין סוק וג'ונמיון נזכר שיש לו עוד חצי שעה תור להורדת הגבס אז הוא ומין סוק הלכו יחד לקופת חולים. "אתה בא לנשף שיהיה עוד שלושה ימים?" שאל ג'ונמיון. "אני עדיין לא יודע." השיב מין סוק.
YOU ARE READING
Naked
Romanceזאת פעם ראשונה שאני כותבת משהו,פשוט היתה לי השראה המון זמן מקווה שמי שיקרא יהנה:))