פרק 18-פרידה.

80 11 3
                                    

עבר זמן מה ולמין סוק נשארו יומיים להחליט סופית האם הוא נוסע לסין או לא. הוא תכנן לבלות כול יום בשבועיים האלו עם ג'יין כי כול דקה שלהם יחד לפני הפרידה הארוכה הייתה לו חשובה. פעם הם הלכו להחלקה על קרח,פעם אחרת ללונק,גן חיות,בריכות ושופינגים משותפים כמובן שגם עם ביול וג'ונמיון בחלק מהפעמים.

שלושה ימים לפני שאביו של מין סוק צריך לחזור לקוריאה הוא פיתח איתו שיחה על אותו נושא שדברו עליו כשהגיע לבקר.
"נו בן יש לך תשובה?" שאל את מין סוק.
"כן,החלטתי לטוס איתך ואחרי שנה וחצי לחזור לקוריאה." השיב מין סוק.
"זה מפתיע,אני שמח מאוד על החלטתך." השיב אביו מחייך חיוך כנה ומחבק אותו.
"הפרצוף בגלל חברה שלך נכון? נפרדתם?" שאל אביו של מין סוק. "לא מה פתאום,פשוט אני יודע כמה זה הולך להיות קשה בלעדיה כול כך הרבה זמן ובעיקר בהתחלה עד שאתרגל למקום." השיב מין סוק. "תנצל את היומיים וחצי האחרונים שלך איתה כמה שאתה יכול." אמר אבא של מין סוק.

זה היה בדיוק יום שישי ככה ששבת וראשון היו חופש. מין סוק ישר חייג לג'יין אחרי השיחה עם אביו. "כן בלונדי?" ענתה ג'יין. "רוצה לבוא לישון אצלי?" הוא שאל בפתאומיות. "מתי מחר?" שאלה ג'יין. "מצידי תבואי אלי עכשיו." אמר מין סוק. "טוב אני אארגן תיק,אגיד להורים שאני הולכת לביול ואבוא." השיבה ג'יין. "אני אבוא לקחת אותך עם האוטו." אמר מין סוק. "מה אתה מסתלבט נו." אמרה ג'יין. "הפתעה." אמר מין סוק וג'יין לא הבינה כלום. "למקרה שלא הבנת קבלתי רשיון נהיגה אבל לא ספרתי לך כי רציתי שממש תופתעי." אמר מין סוק. "כשתהיה פה אני הופתע ואאמין לך." אמרה ג'יין. "מעולה תצפי לזה." אמר מין סוק והלך לזרוק על עצמו טרנינג פשוט כדי לקחת את ג'יין.
ג'יין שמה בתיקה שתי חולצות ושני זוגות מכנסיים,מברשת שיניים,מסרק ושאר הדברים שהייתה צריכה. היא החליטה שלא להחליף בגדים ולהשאר עם הפיג'מת באטמן שלה שמין סוק תמיד היה צוחק עליה בטענה שזה חמוד וקצת ילדותי,אך ג'יין הייתה טוענת שזה פשוט הסטייל שלה. היא ירדה למטה ותוך שתי דקות נעצר לידה אוטו שחור גדול והאורות של פנסיו העירו את פניה.
"נו עכשיו את מאמינה לי?" אמר מין סוק כשפתח את החלון. ג'יין בהתה באוטו כמה דקות כי היה לה משונה בזמן שמין סוק יצא ממנו ולקח לה את התיק. "גם אותך אני צריך להרים?" שאל אותה מין סוק שאלה רטורית כשכבר הייתה בידיו כמו נסיכה והוא הושיב אותה באוטו וחגר אותה. "מה תרצי לעשות?" שאל מין סוק. "לראות משהו יהיה נחמד." השיבה ג'יין. "סבבה ניראה איזה סרט." אמר מין סוק ולאחר זמן קצר הוא חנה מתחת לביתו,לקח על הגב את תיקה של ג'יין והחזיק בידה. הם עלו לביתו והופתעו לגלות שהוא ריק. הוא צלצל לאימו לשאול איפה כולם והיא ענתה לו שהם הלכו שלושתם ליומיים חופש במלון כדי שהוא יענה לבד עם ג'יין כמו שהוא רוצה. "הם השאירו לנו בית ריק." הוא אמר לה ונשק לראשה." "יופי הלכתי לחדר ביי." אמרה ג'יין וברחה ממין סוק לחדרו ונעלה אותו בחוץ. "מה נעלת אותי עכשיו." הוא אמר מנסה לפתוח את הדלת. "בא לי להציק לך." השיבה ג'יין. "נוו אלו הימים האחרונים שלנו למשך שנה וחצי הקרובות." הוא אמר וג'יין ישר פתחה את הדלת ונהייתה שקטה פתאום.
"היי יפה תרימי את הראש לא התכוונתי שתורידי אותו ותפסיקי להציק לי." הוא אמר מרים את סנטרה עם ידו כך שמבטה יופנה אליו. "טוב צודק לא צריך אווירה כזאת ביומיים האלו." אמרה ג'יין וחזרה לחייך.
"טוב עכשיו אני חייב להעניש אותך על עוגמת הנפש הזאת." אמר מין סוק משכיב את ג'יין על מיטתו ומתיישב עליה. "מה העוגמת הנפש ההיא שאתה מדבר עליה?" שאלה ג'יין עושה את עצמה לא מבינה. "ככה לא מתנהגים אצל זרים." אמר מין סוק מנשק את שפתיה ונושך אותן קצת. "זה כואבבב ודבר שני זה לא בית של זרים." אמרה ג'יין ומין סוק צחק וקם ממנה. "רוצה מרתון הטינה?" שאלה ג'יין. "מה הסרט הזה עם זאתי שדומה לדו קיונגסו מהכיתה שלנו?" שאל מין סוק בציניות. "חחחחח כן." השיבה ג'יין. מין סוק הדליק את הסרט בטלוויזיה הגדולה שהייתה בחדרו ונשען על המיטה ליד ג'יין. "אימאלה אני מפחד בואי נראה סרט אחר." אמר מין סוק מתכרבל עם פניו לחיקה של ג'יין בזמן שהיא צוחקת מהסרט אימה הזה. "אתה כזה פחדן." אמרה ג'יין לאחר שהם סיימו לראות את שלושת החלקים. "לא נכון פשוט זה היה משעמם ועשיתי את עצמי כדי שתעבירי סרט." השיב מין סוק. "מה שתגיד." אמרה ג'יין וצחקקה. "אוי השעה עוד מוקדמת חשבתי שלילה כבר." אמר מין סוק. "למה מה אתה רוצה שיגיע הלילה?" שאלה ג'יין מתגרה. "האמת שלא אבל עכשיו כשאת מדברת ככה אולי כן." הוא השיב קורץ לה. "סתם יא מגעיל." אמרה ג'יין. "את התחלת מגעילה,אם הייתי מתכנן משהו הייתי עושה גם עכשיו." אמר מין סוק. "איך אתה מרגיש לגביי סין? מתרגש?" שאלה פתאום ג'יין ברצינות. "אני מתרגש כמובן אבל אני יותר מודאג לגבייך." הוא השיב בכנות. "ברור שיהיה לנו קשה בהתחלה אבל נתגבר על זה ויעבור לנו מהר." אמרה ג'יין מלטפת לו את הברך. "שלא תעזי לבגוד בי ג'ונמיון יספר לי הכול!!" אמר מין סוק. "אל תדאג." אמרה ג'יין והניחה למין סוק נשיקה קטנה וחמודה על שפתיו.
השניים שקעו לשיחת נפש ארוכה ולבסוף נרדמו מחובקים יחדיו. בבוקר ג'יין התעוררה ראשונה והסתכלה על אהובה ישן עד שפקח גם הוא את עיניו. "בוקר טוב גמדה שלי כמה זמן את כבר ערה?" הוא שאל בקול שקט של בוקר. "לא הרבה." היא ענתה. "רוצה לאכול?" הוא שאל. "אני אשמח." היא אמרה בצחקוק.
הם צחצחו שיניים,שטפו פנים והלכו למטבח.
"טוב בא לי פנקייק,בא לך?" הוא הציע. "ברוררר עם ריבת תות !" קפצה ג'יין בשמחה.
מין סוק הכין את הפנקייקס והם התיישבו לאכול. "כמה רומנטי,לא מתאים לנו." אמרה ג'יין פתאום. "באמת לא מתאים לנו." השיב מין סוק. "טוב פעם ב.. לכולם מותר." אמרה ג'יין ועשתה פרצוף חמוד בכוונה. "טוב ביומיים האלו נהיה הכי רומנטים שיש." אמר מין סוק. "מה תרצי לעשות היום?" הוא הוסיף בשאלה. "האמת שסתם אפילו לעשות מרתון של סדרות לא יהיה לי אכפת. וככה העבירו מין סוק וג'יין את היומיים שלפני טיסתו לסין,ובלי לשים לב הגיע הלילה שלפני הטיסה. מין סוק היה במקלחת וג'יין הייתה בחדרו הסתכלה בפלאפון שלה את כול החוויות שצברו יחד השנה ונזכרה בכול הדברים הטובים והפחות טובים שעברו ודמעות התחילו לזלוג על פניה. מין סוק נכנס ונבהל כשראה שהיא בוכה. "מה קרה יפה שלי למה את בוכה ככה פתאום?" שאל מין סוק מתקרב אליה ומנגב לה את הדמעות.
"אני כבר מתגעגעת אליך." השיבה ג'יין בקול כאוב. ומין סוק חיבק אותה חזק ודמעות התחילו לזלוג גם מפניו. בזמן שהם בכו בלי לומר מילה ג'יין תפסה את פניו של מין סוק והתחילה לנשק את שפתיו במהירות ואגרסיביות. הוא נענה לנשיקה שלה והתחיל לפשוט לה את בגדיה במהירות גם והיא הסירה ממנו את המגבת הבודדה שהייתה סביב חלק גופו התחתון. הוא נשכב מעליה מנשק את שפתיה,יורד למטה לכיוון צווארה ומראה לו(לצוואר) את חיבתו כלפיו. "כמה אני אתגעגע לגוף הזה." הוא לחש לה והמשיך לנשק את שאר חלקי גופה עד שהיא שוב לקחה יוזמה והפכה אותו ככה שהיא מעליו,מה שממש מין סוק לא ציפה לו. היא פיזרה נשיקות על חלק גופו העליון וירדה לאט לאט למטה. "את בטוחה שאת רוצה לעשות את זה?" שאל פתאום מין סוק כי ג'יין לא נהגה להתחבר עם סביבתו התחתונה. אך היא אפילו לא ענתה ומין סוק כבר עצם את עיניו ונתן לג'יין לענג אותו בשקט. לאחר שסיימה היא נשכבה מעליו חזרה ונישקה את שפתיו נשיקה להוטה בזמן שהוא מלטף את ישבנה ומשם ידיו נעות לחזה שלה וממששות אותו באהבה. הם סיימו את מעשיהם ונשכבו זה לצד זו רגועים יותר ומחובקים. "אל תדאגי נדבר כול יום בשיחת וידאו לפחות שלוש פעמים." אמר מין סוק נשק לראשונה של ג'יין והם ניסו לישון אך לא הצליחו כי רצו לנצל כול דקה. כשהגיעה השעה שבע בבוקר התחילו לארגן ביחד את מזוודתו של מין סוק וחיכו כשעוד שעתיים לאביו ושאר המשפחה. לאחר כשעתיים משפחתו הגיעה והם נסעו כולם לשדה התעופה ושם גם היו ביול וג'ונמיון.
ג'ונמיון התקדם למין סוק במהירות ואפילו לו זלגו מעט דמעות. המשפחה והחברים שוחחו ונצלו את הרגעים האחרונים עם מין סוק ואז הגיע הזמן להפרד. מין סוק חיבק המון זמן את אימו ואחותו,לאחר מכן חיבק מלא זמן גם את ג'ונמיון וביול,ולבסוף הגיע לג'יין וחיבק אותה הכי הרבה זמן ולחש לה באוזן "אני אוהב אותך." היא אמרה לו "אני אוהבת אותך." בחזרה והם התנשקו נשיקה עדינה. מין סוק עלה למטוס עם אביו לדרכו וביול וג'ונמיון ישר חבקו את ג'יין כי ידעו שקשה לה וגם להם היה קשה נורא.
בגלל שבין קוריאה לסין יש הבדלי זמן,מין סוק התקשר לג'יין כשאצלה היה כבר לילה.
"מה קורה גמדה שלי?" הוא שאל ישר. "יותר טוב עכשיו שהתקשרת,איך הייתה הטיסה?" היא שאלה אותו. "האמת ארוכה יחסית למה שחשבתי." הוא השיב. "אז מתי אתה כבר הולך לשיעור ראשון?" שאלה ג'יין. "כניראה היום בצהריים. אגב יש לי משהו להראות לך,את לא תאמיני את מי פגשתי בשדה תעופה של סין!" הוא אמר לפתע. "אמג אתה מסקרן אותי." אמרה ג'יין ומין סוק שלח לה תוך כדי שיחה תמונה שלו ושל אותו אחד. "אמגגגג זה צ'אניול החתיך שלייייי." צרחה ג'יין פתאום. "ככה אתה עוזב אותה וכבר היא מסתכלת על מישהו אחר." מלמל מין סוק לעצמו. "לא נכון! תמיד הסתכלתי עליו." אמרה ג'יין ושניהם נקרעו. "טוב אהובתי כבר מאוחר אצלך תלכי לישון ואל תדאגי אתקשר שוב,לילה טוב." אמר מין סוק וג'יין השיבה לו ועשתה כדבריו.

למחרת שלושת החברים הלכו יחד לבית הספר,מה שלא היו רגילים אליו ובבית הספר כול הזמן דברו על עזיבתו הפתאומית של מין סוק. בהתחלה לג'יין היה נורא קשה והיא הייתה מחכה לשיחותיו של מין סוק,אך לאחר זמן מה התרגלה לרעיון והבינה שכול יום שעובר יגרום לה לראות מהר יותר את מין סוק. לאחר כמה חודשים,שכבר היה חופש מהלימודים וג'יין,ביול וג'ונמיון סיימו את כיתה יא,ישבה ג'יין כרגיל באחת השעות הקבועות שהיא ומין סוק היו מדברים וחכתה שהוא יתקשר אליה שיחת וידאו. עברה רבע שעה והוא עדיין לא התקשר וג'יין חשבה לעצמה שאולי הוא עסוק וקצת מתעכב,אך עברו גם שעתיים והוא לא התקשר וכך היה גם בימים שאחרי זה. "בן זונה מה יש לו?" צרח ג'ונמיון מעצבים כשניסה לחשוב על הסיבה שמין סוק לא מתקשר או עונה לאחד מהם. שלושתם היו בביתו של ג'ונמיון כמו תמיד ובמקרה היה דלוק ערוץ החדשות ברקע. פתאום הם מצאו את התשובה לשאלה שלהם וכעסם הפך לדאגה ועצב. "עקב הסכסוך בין קוריאה לסין חסמה סין כול קו תקשורתי היוצא מקוריאה לסין או קו שיוצא מסין לקוריאה."

NakedWhere stories live. Discover now