"הם צוחקים עלי או מה ? אחד באפריל היה מזמן!!" צרחה ג'יין מתקשה להאמין ומיד חייגה למין סוק אך הקו ישר נותק. "שיט" אמרה ביול. "בואו ננסה מהסקייפ" הציע ג'ונמיון. הם ניסו כמה וכמה פעמים לצור קשר גם בסקייפ אך לא נראה סימן להצלחה.
לפתע נישמע צלצול הפלאפון של ג'יין והיא רצה לענות לו והתלהבה עוד יותר כשראתה כי הקידומת היא של סין,אך להפתעתה ענה קול גברי אבל לא קולו של מין סוק. "ג'יין?" נשמע אותו קול מהצד השני של הקו. "כ..כן?" ענתה בגמגום. "זה אבא של מין סוק תרגעי,יצרתי איתך קשר כדי שלא תדאגי,אני לא מבטיח שמין סוק יחזור בקרוב אבל הוא יחזור כשיתאפשר,עכשיו אני חייב לנתק כי אסור לנו לצור קשר עם קוריאה הדרומית בכלל,אז תשמרי על עצמך." אמר אביו של מין סוק מהר וניתק,ג'יין נשארה לרגע קפואה כיוון שלא הספיקה אפילו להשחיל מילה.
ביול רצה לחבק את ג'יין חיבוק חזק ואמרה "אל תדאגי אם הוא אמר לך את זה אז הוא יחזור,בנתיים אני יודעת שזה נורא קשה אבל אנחנו כאן כדי לעזור לך לעבור את התקופה הזאת." אמרה ביול והוסיפה לפנות לג'ונמיון. "נכון טמבל?" "למי קראת טמבל הא?" אמר ג'ונמיון מרים גבה. "אתה רואה פה עוד זכר חוץ ממך?" אמרה ביול. "ואי את מתה" אמר ג'ונמיון והתחיל לרדוף אחרי ביול בכול הבית,וג'יין כבר הרגישה טיפה טוב יותר כי הזוג האהוב עליה הצחיק אותה עם הטמטום המתוק שלו. ג'ונמיון תפס את ביול והתחיל למזמז אותה אך ביול התאפסה מהר ואמרה "לא! עד שמין סוק חוזר אני בכלל במערכת יחסים עם ג'יין" ג'יין צחקה וביול אפילו נתנה לה נשיקת חברות יבשה בפה,מה שלא אופייני לה בכלל. "ביול?? את חולה או שנפלת על הראש?" שאלה ג'יין. "כן הפילו אותה בילדות אם עד עכשיו לא שמת לב אז ברכותיי על הדילאי." ענה ג'ונמיון. "סתמו שתיכם! ולמה בדיוק אני חולה?" אמרה ביול. "כי בחיים לא עשית את זה לפני זה,אז את לא שונאת אותי אחרי הכול הא?" אמרה ג'יין מתרגשת. "לפי דעתי לך יש בעיה בראש! יום שלם שואלת אם את חופרת לי או אם אני שונאת אותך,יאללה נשקתי אותך מה שלא כמנהגי זה עונה לך על השאלות המציקות שלך." אמרה ביול וג'יין קפצה על החברה הכי טובה שלה בחיבוק. "הינה הן מתחילות עם הקיטשיות שלהן.." אמר ג'ונמיון נאנח.לאחר אותו יום הימים היו נורא קשים ולא רגילים בשביל ג'יין,אך חבריה המדהימים השתדלו לקחת אותה בכול יום לבלות במקום אחר בין עם זה שוב ללונה פארק,איזה סרט וכו'. אך דבר אחד היה בראשה של ג'יין.. בכול אותם מקומות הם היו נוהגים ללכת ארבעתם יחד עם מין סוק,כך שבכול רגע נתון עלה בראשה זכרון אחר איתו. עברו מספר שבועות ושלושת החברים כבר חזרו לשיגרה.. בקוריאה בשנה האחרונה נהוג ללמוד רק בארבעת החודשים הראשונים ולאחר מכן יש טקס סיום,והתלמידים מגיעים רק לימי בחינות. הגיע יום טקס הסיום ובטקס זה היה נהוג שכול בן יביא לבת זוגתו פרח,או לבת שהוא מחבב. ג'יין כבר ידעה מראש שהיא לא תצא עם פרח הערב אך להפתעתה הונח בכסאה זר ורדים אדומים והיה בו פתק רשום עליו "לגמדה המעצבנת שלי,מזל טוב על סיום 12 שנות לימוד" למרות שלא היה רשום ממי הזר כולנו יודעים שרק מין סוק מכנה ככה את ג'יין. כשכולם התחילו להתפזר חכתה ג'יין לזוג חבריה בחוץ וכשהם יצאו,משום מה הבעת פניהם לא הייתה מופתעת מה שהיה חשוד,אך הם נכנסו לתפקיד. "ואו מי הביא לך כזה זר מהמם?" שאלה ביול וג'ונמיון הוסיף "ימזרימה." "מה קשור יא טמבל?" אמרה ביול עם פרצוף מצחיק והתקדמה לג'יין. "תקשיבו לפי מה שכתוב פה זה בטוח מין סוק,אבל מה, אפשר לשלוח בכלל כזה זר בדואר ועוד מחו"ל?" שאלה ג'יין וביול וג'ונמיון התייאשו משאלתה. "אבדת את זה לגמרי הא?" אמרה ביול ולפתע ג'ונמיון קיבל שיחת פלאפון והלך לצד. כשסיים לדבר שאלו הבנות עם מי הוא דיבר שם כול כך הרבה זמן,מה שלא אופייני לו בדרך כלל. "את חושבת שהוא בוגד בי?" שאלה ביול בציניות. "נעע הוא סתם עבר צד בטח,או שיש לו שני צדדים אולי?" השיבה ג'יין גם כן בציניות. "בנתיים אתן אלה שהתנשקתן בפה." עקץ אותן ג'ונמיון. "אויש קנאי סתום כבר זאת נשיקת חברות." אמרה ביול ומשם הם התקדמו לרכבו של ג'ונמיון שהסיע אותן.
YOU ARE READING
Naked
Romanceזאת פעם ראשונה שאני כותבת משהו,פשוט היתה לי השראה המון זמן מקווה שמי שיקרא יהנה:))