Ahoj,
pred niekoľkými mesiacmi som si povedala, že s touto story definitívne končím. Nechala som však pomerne otvorený koniec a v skutočnosti som to chcela zakončiť úplne inak, až o niekoľko kapitol neskôr. Bolo naozaj málo ľudí, ktorý ju čítali. Keď som sa k príbehu vracala a čítala si ho, zistila som, ako otrasne som niektoré časti napísala... Bola to však moja prvá story vôbec. Bola tu však však ešte jedna vec, ktorú som zistila, keď som si ju čítala. Zistila som, ako veľmi mi chýba Anna a jej život. To ako sa pomaly menila, to ako sa spoznala s Eleanor. Nechala som aj tým pádom otvorené pokračovanie pre jej vzťah s Leom. Neviem, či by niekoho z vás pokračovanie bavilo, teda ak ste niekto príbeh čítali. Viem však, že za poslednú dobu mi na poslednú časť pribudlo niekoľko hviezdičiek. Keď som sa pozerala naposledy, myslím, že ich bolo asi šesť. Viem, nie je to veľa, ale na to, ako katastrofálne boli niektoré časti je to aj celkom fajn :). Nachávam priestor pre to, aby ste do komentára napísali váš názor alebo mi dodali odvahu napísať pokračovanie hviezdičkou. Pravdu povediac, neočakávam, že sa tu objaví čo i len jedna. Keď som príbeh začala písať mala som veľké očakávania, ktoré postupom času mizli. Ak ste si však story prečítali, a čítate práve teraz aj túto správu, chcem aby ste do komentára napísali váš názor. Naozaj vás o to prosím! :) Nebojte sa na písať aj negatívnu kritiku. Viem, ako som niektoré časti spackala... :) Nechávam vám toľko času, koľko bude treba. Sama pravdepodobne pokračovanie aj napíšem, pretože mi celé to prostredie a dej príbehu chýba. Nuž, ale je na vás, či by ste ho chceli vidieť aj tu na wattpade. Ďakujem.
- Thalia
ČTEŠ
Reason to Live or to Die
مغامرةMladá a talentovaná Anna sa dostala do stavu, kedy už nemá čo stratiť. Má pocit, že kvôli jej drogovej závislosti si zničila celý život. Vyhodili ju z univerzity, rozišiel sa s ňou priateľ a dokonca aj jej vlastná matka ju vyhodila z domu. Odcestuje...