{Kate}
Met een grote glimlach op mijn gezicht stap ik de lift in. Je had zijn gezicht moeten zien. Nog na lachend stap ik de grote deuren van de eetzaal in. Het geschreeuw in de eetzaal veranderd snel in een geroezemoes, en even later is het zelfs helemaal stil. Alle ogen zijn op mij gericht.
'Wat, nog nooit een meisje gezien of zo?' snauw ik. Gelijk gaat iedereen fluisteren.
'Hey, waar is Jordan,' vraagt Kayne die naar me toe komt. Ik reageer niet. 'Kate, ik vroeg je iets. Stop nou eens met dat kinderachtige gedoe en praat tegen me,' snauwt Kayne terwijl hij me bij mijn pols pakt. Vol afschuw kijk ik van mijn pols naar Kayne, en weer terug. Ik ruk mijn pols los.
'Laat me met rust Kayne,' sis ik.
'Maar Kate,' begint hij.
'Kayne. Ik zei, laat me met rust,' zeg ik, en ik draai me om.
'Wat is er schoonheid, valt deze loser je lastig,' vraagt een jongen. Hij krijgt een dodelijke blik van Kayne.
'Eigenlijk wel,' zeg ik, terwijl mijn ogen over het eten glijden. Ik besluit een mac en cheese te pakken met een flesje water en een soort puddinkje. 'Maar ik kan hem zelf wel handelen. Ga maar Kayne,' zeg ik, en wuif als teken dat hij weg kan gaan, en hij loopt kwaad weg. 'Zie je?' Hij kijkt me met een grijns aan.
'Kom je gezellig bij ons zitten?' fluistert hij in mijn oor, terwijl hij me lichtelijk bij mijn heupen pakt. Ik kijk hem uitdagend aan, en bijt op mijn lip.
'Liever niet,' fluister ik terug, en met een grote grijns loop ik weg. Mijn ogen glijden over de eetzaal, en stoppen bij de tafel van Jules. Ik loop er naartoe en neem naast Jules en een andere jongen plaats.
'Hey,' zegt hij een beetje verbaasd.
'Hey. Het is toch wel goed als ik hier kom zitten?,' vraag ik. Jules knikt.
'Tuurlijk,' zegt hij met een glimlach. Ik kijk de tafel rond.
'En, hoe heet je?' vraagt een jongen met bruin haar.
'Kate. Ik ben hier net komen wonen, want mijn moeder moest naar New York, en ze nam haar vieze vriend mee,' zeg ik, en ik neem een hap mac en cheese. 'En mijn oom runt dit internaat, dus moest ik hier heen,'
'Huh, oom? Ben je het zusje van Kay-' vraagt een jongen, maar hij houdt nog voordat hij zijn zin eindigt snel zijn mond, net als de rest van de eetzaal. Ik daarentegen blijf gewoon doorpraten.
'Ja, hij is een familie vriend, en we noemen hem altijd ome Daniël. Vandaar. Ik ken hem al mijn hele leven, en hij voelt als een vader,' herstel ik mezelf. Jules is ondertussen al druk aan het gebaren dat ik mijn mond moet houden, maar ik blijf doorpraten. 'Het is altijd super gezellig met hem. Hij is net mijn bete vriend,' ratel ik aan een stuk door. Iedereen kijkt me angstig aan, behalve Kayne en Liam. Die kijken met een grijns toe. Ineens voel ik een sterke hand om mijn arm, en ik kijk op. 'Oh, hey Jordan,' zeg ik, en ik stop een hap mac en cheese naar binnen. 'Wil je ook een hapje? Het is echt heerlijk,' vraag ik, en ik houd hem mijn vork voor. Hij slaat de vork uit mijn handen.
'Meekomen,' sist hij in mij oor, en hij trekt me omhoog. Verbaasd blijf ik staan.
'Nee,' zeg ik.
'Wat?' vraagt hij, en hij verstevigt zijn grip en komt dichterbij. Onze gezichten zijn nog maar een paar centimeter van elkaar vandaan.
'Ik zei nee,' herhaal ik mijn woorden. Hij verstevigt zijn grip nog meer. 'Auw, Jordan, je doet me pijn,' zeg ik zacht. De tranen branden achter mijn ogen. Hij lacht schamper.
'Meekomen,' zegt hij nog een keer. Ik sta stil en geef hem een klap. Gevaarlijk komt hij dichterbij. Shit, wat heb ik gedaan? Iedereen hapt naar adem.
'Je doet me pijn,' zeg ik nog een keer. Hij verslapt zijn grip die nog steeds stevig is, en trekt me mee.
'Dooreten!' commandeert hij de mensen in de eetzaal, die snel dooreten allemaal. Hij sleurt me de deur door, en duwt me ruw tegen de muur aan. Ik grijp naar mijn pijnlijke arm. 'Wat flik je me nou, Kate? Eerst me opgeilen en vertrekken, en daarna me vernederen voor de hele school? Geen slimme zet, Kate,' zegt hij.
'Klootzak,' pers ik door mijn lippen.
'Pardon? Zo praat je niet tegen mij,' sist hij.
'Je bent echt een klootzak,' fluister ik, en er rolt een traan over mijn wang. Hij streelt mijn arm, net zoals ik bij hem deed. Kippenvel verspreid zich over heel mijn lichaam. Ik huiver.
'Maar Katy,' begint hij, maar verder komt hij niet want ik onderbreek hem.
'Noem me niet zo,' sis ik, en ik probeer me los te rukken.
'Wat jij wil princess. Maar goed, ik zal je de regels hier even haarfijn uitgelegd. Als ik binnenkom, ben je stil. Als ik zeg dat je iets moet doen, doe je dat. Als ik zeg dat je-' verder komt hij niet, want weer onderbreek ik hem.
'Alles is ik, ik, ik bij jouw. Jouw ego is nog groter dan, dan,' begin ik, maar ik weet niks. Hij lacht, en wilt iets zeggen, maar voordat hij de kans krijgt, trap ik hem in zijn ballen. Hij kermt van de pijn, en ik ren weg. Ik heb geen idee waarheen, maar ik ren, en stop niet.
Na een tijdje gerend te hebben, ben ik aangekomen bij een gebouw. Supermarkt staat er op. Ik besluit naar binnen te gaan en pak een mandje. Ik heb nog tien euro achter mijn telefoon zitten, dus ik kan wat eten kopen. Hmm, eens even kijken. Ik besluit wat chips, chocolade, koekjes, en een ovenpizza te nemen. Eenmaal bij de kassa scant de vrouw mijn eten, en ik wil betalen, maar ze wuift het weg.
'Naam?' vraagt ze, en ik zeg mijn naam.
'Moet ik niet betalen?' vraag ik verbaasd. Ze schudt haar hoofd.
'Alles komt op een rekening te staan, vandaar dat ik je naam moet hebben,' zegt ze met een glimlach. Ik knik en glimlach terug.
'Bedankt!' roep ik haar nog na, en ik verlaat de winkel. Met mijn spullen loop ik naar buiten, naar mijn kamer. Ik open de deur, en daar zit Liam.
'Waar is de rest?' vraag ik hem, en ik stop mijn eten in de keukenkastjes.
'Ze zitten op hun kamer,' zegt hij, en ik neem plaats op de bank met een zak paprikachips. Ik zet de zak tussen ons in.
'Waar kijk je naar?' vraag ik, en ik stop een chipje in mijn mond.
'Ik heb geen idee, het is best saai eigenlijk,' zegt hij lachend, en hij zet de tv uit. Ik lach terug.
'Ik ga me even omkleden,' zeg ik, en ik trippel naar mijn kamer. Ik doe daar weer mijn Adidas sportkleding aan met een zwart hemdje erboven. Ik loop weer terug naar de kamer, en neem een handje chips. 'Geef eens hier,' zeg ik tegen Liam, doelend op de afstandbediening. Hij overhandigt me de afstandsbediening en ik zet Netflix op. 'Wat wil je kijken?' vraag ik.
'Maakt me niks uit, als het maar geen romantiek is,' zegt hij, en ik ga daar de comedy lijst. Ik stop bij white chicks en kijk hem vragend aan. Hij schudt zijn hoofd.
'Te vaak gezien. Geef eens hier,' zegt hij, en ik overhandig hem de afstandsbediening. Hij gaat naar de lijst horror en ik word al bang van het idee alleen al. Hij klikt op een horrorfilm en ik knik maar. Dit gaat nog een lange avond worden..
Wow, ik heb al bijna een maand niet meer geüpload oeps.. Het is best drukker school de laatste tijd en we hadden proefwerkweek en daarna echt miljoenen projecten en andere toetsten, maar het is nu wat minder. Ik heb besloten om toch maar een keer per week up te loaden, ik denk dat het dan op vrijdag wordt. En ik wil mijn afspraken echt nakomen dus verwacht volgende week het nieuwe deel! Xxxxxx
JE LEEST
The game
Teen FictionKate moet van haar moeder naar een internaat. Het is het internaat van haar oom, dus daar moet ze heen. Er is alleen een klein probleempje. Het is een jongensinternaat. Daar, ontmoet ze het badboy groepje. Als de grootste badboy van ze allemaal zijn...