6

613 19 3
                                    

{Kate}

Genietend laat ik de warme stralen over me heen rollen. Ik sluit mijn ogen en ga met mijn handen over mijn hoofd, en laat ze via mijn nek, over mijn borst naar beneden glijden, waar ik ze losjes laat hangen. Ik neurie een liedje, wat me rustgevend maakt. Welk liedje is dit ook al weer? Volgens mij is het van Disney. Ik haal mijn schouders op, was mijn haar en neurie weer verder. Ik zet de douche uit en sla een handdoek om me heen. Ik loop naar de spiegel en bekijk mezelf. Ik onderzoek of ik puistjes of oneffenheden heb, en laat dan de handdoek vallen. Ik kleed me aan en vertrek naar mijn kamer. Daar aangekomen doe ik mijn make-up en haar, en een uurtje later loop ik fris en fruitig de woonkamer in.

'Goeiemorgen,' zeg ik vrolijk

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Goeiemorgen,' zeg ik vrolijk. Gelijk krijg ik drie verbaasde blikken.

'Waarom ben jij zo vrolijk zo vroeg op de ochtend?' vraagt Liam. Ik haal mijn schouders op.

'Weet ik eigenlijk niet,' zeg ik terwijl ik naar de koelkast loopt. 'Is hier niks te drinken?' vraag ik.

'Balkon,' zegt Kayne, en hij wijst naar het balkon. Daar staan flessen cola, fanta, ice tea, water en verschillende soorten drank. Ik pak een fles water en vul een glas met water. Met het glas en mijn telefoon loop ik naar de stoel naast de bank waar ik plaatsneem. De jongens zitten alle die op hun telefoon.

'Ik verveel me,' zeg ik hardop. De drie blikken gaan gelijk naar mij.

'Ja, daar moet je echt zelf wat op verzinnen, princess,' zegt Kayne.

'Ik weet wel iets waardoor je je niet meer kan vervelen,' zegt Jordan met een grijns.

'Gadver!' zeg ik. Ik sta op en loop naar de deur. 'Ik ben even weg,' mompel ik. Als ik buiten sta besluit ik Kayne te appen.

Hey Kayne, weet je wel James, ons neefje. Hij zit hier toch ook op school? Wat is zijn kamernummer, dan zoek ik hem even op.

James is de zoon van Daniël, en dus onze neef. Hij is net als Kayne een jaar ouder, en echt een schat van een jongen. Wel een beetje een fuckboy, maar dat maakt niet uit. Mijn gedachtes worden onderbroken door mijn telefoon.

Jazeker zit  hij hier op school. Zijn kamernummer is 563, dat is de tiende verdieping.

Oké thanks

App ik hem terug, en ik stap de lift in. Eenmaal bij James' kamer aangekomen klop ik aan. En tot mijn verbazing doet Jules open.

'Het, Kate! Wat doe jij hier?' vraagt hij verbaasd met een grote lach op zijn gezicht.

'Ik kom hier voor James,' zeg ik met een glimlach terug. Zijn gezicht betrekt meteen.

'Waarom kom je voor die eikel?' vraagt Jules. Ik kijk hem verbaasd aan. 'Hij is precies Kayne, Jordan en Liam. Normaal zijn ze altijd samen, maar gister was James weer bij een of andere sloerie,' zegt hij.

The gameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu