11

526 17 3
                                    

{Kate}

Ik wordt wakker door de zonnestralen die door mijn gordijnen schijnen. Hmmm, zaterdag... Wat zou ik eens gaan doen? Ik pak mijn mobiel en hang boven de namen. Ik besluit Wesley maar weer eens te bellen. De telefoon gaat over, en ik luister aandachtig naar de toon.

'Hallo met Wesley?' klinkt er door de telefoon.

'Hey Wes, met mij! Ik vroeg me af of jullie zin had om met mij naar het strand te gaan?' vraag ik. Na de ramp met het mes ging uit uitje toen natuurlijk niet door. Nu heb ik wel zin om weer te zwemmen.

'Ja lijkt me leuk! Zal ik je zo oppikken?' vraagt hij. Ik knik, en bedenk me net nadat ik dat heb gedaan dat hij dat natuurlijk niet kan zien.

'Ja, is goed,' zeg ik lachend.

'Oké, tot zo!' zegt hij. Hij krijgt antwoord terug en ik hang op. Ik pak mijn spullen bij elkaar en glip de badkamer in. Daar doe ik een beetje make-up op en doe laat mijn lange haren over mijn schouders vallen. Ik neem spullen zoals zonnebrand mee en loop weer mijn kamer in. Daar trek ik mijn blauwe bikini aan en doe daarboven een los zomerjurkje aan.

Ik stap snel in mijn slippers en zet een zonnebril op mijn hoofd, en loop dan de kamer uit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik stap snel in mijn slippers en zet een zonnebril op mijn hoofd, en loop dan de kamer uit.

'Hello,' zeg ik, en ik loop naar de keuken. Tot mijn verbazing zit Jules op de bank. 'Huh, wat die jij hier?' vraag ik, wijzend op Jules.

'Nieuwe vrienden maken,' zegt hij nonchalant. Ik kijk even verbaasd, en ga dan door met het maken van wat lekkers. Jordan loopt naar me toe en legt zijn handen op mijn heupen.

'Ben je ontbijt klaar aan het maken voor ons, babe?' vraagt hij fluisterend, waardoor er kippenvel ontstaat. Ik duw hem weg.

'Noem me geen babe, loser,' zeg ik, en ik stop een koude fles water in de tas. Hij negeert me en pakt mijn heupen weer vast, en legt zijn kin op mijn schouders. Ik zucht diep en ga door met waar ik mee bezig was.

'Wat ben je dan aan het doen?' fluistert hij weer.

'Klaarmaken om te gaan zwemmen,' zeg ik simpel. Zijn wenkbrauwen schieten omhoog.

'Zwemmen daar heb ik wel zin in! Hé jongens,' begint hij.

N-nee,' begin ik, maar Jordan onderbreekt me.

'Gaan jullie mee zwemmen?' maakt hij zijn zin af. Alle jongens stemmen in en staan op. Ze gaan allemaal naar hun kamer om hun spullen te pakken, en Jordan blijft hier. Ik stop de stukjes meloen die ik net heb gesneden in een bak en prop als laatste een zak chips in de tas. 'Doe je er ook nog een fles wijn in?' mompelt hij tegen mijn nek aan. Ik probeer me los te wringen, maar Jordan houdt me steviger vast. Hij plant een kusje in mijn nek. En een stukje omlaag nog een, en zo gaat hij heel mijn nek af.

'Jordan,' mompel ik.

'Sshhht,' krijg ik terug. Ik probeer me weer los te maken maar nog steeds houdt hij me vast.

The gameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu