Μια σειρα που ξεκινησε το 2016 εχει 2 ολοκληρωμενες σεζον και στις 26 Μαρτιου 2018 προς το παρον αρχιζει η τριτη....
Η ιστορια ακολουθει την νεαρη κοπελα Clary Fray που μολις εκλισε τα 18 χρονια και μαθαινει οτι ειναι κυνηγος σκιων.... Με την βοηθεια του κολλητου της φιλου Simon του θετου της πατερα και αρχηγο της αγελης των λυκανθρωπων Look και των τριων πιο γαιννεων κυνηγων σκιων τον Jace, την Isabelle και τον Alec θα προσπαθησει να αντιμετωπισει ολους τους κυνδινους....
Βασισμενη στην σειρα βιβλιων The Mortal Instruments
Main cast
Kat McNamara as Clary Fray
Alberto Rosende as Simon Lewis
Dom Sherwood as Jace Wayland
Emeraude Toubia as Isabelle Lightwood
Mat Daddario as Alec Lightwood
Harry Shum Jr as Magnus BaneΚαι τωρα μερικες ερωτησεις...
Ποιος ειναι ο αγαπημενος σου χαρακτηρας και γιατι;
Ο πιο αγαπημενος μου χαρακτηρας ειναι ο Alec γιατι απλα μ'αρεσει... Δεν ξερω γιατι... Ισως τον εχουν παρουσιασει ετσι που σε συγκινει η ολη ιστορια του....Spoiler alert... Ισως φταιει το οτι παραλιγο να θυσιασει την προσωπικη του ευτιχια, για να σωσει την οικογενεια του....
Ποια ειναι η αγαπημενη σου σκηνη;
Spoiler Alert: Οταν ο Alec με τον Magnus φιληθικαν για πρωτη φορα....
Ποιος ειναι ο λιγοτερο αγαπημενος σου χαρακτηρας;
Λιγοτερο αγαπημενος μου χαρακτηρας ηταν η Joselyn.... Ποτε δεν την συμπαθησα απο οταν αποφασησε οτι επρεπε... Spoiler alert... Να σκοτωσει τον Jace...
Και τελος....
Τι θα ηθελες να δεις στην σεζον που ερχετε.....
Αρχικα ερωτικη σκηνη μεταξυ του Jace και της Clary... Στην συνεχεια πολυ περισσοτερο. Και τελος την Isabelle με τον Simon μαζι σαν ζευγαρι...
Προσπαθησα να μην βαλλω πολλα spoiler αλλα δεν τα καταφερα... Συγνωμη.... Τα λεμε στο επομενο κεφαλαιο με πολυ μαγεια...
Μεχρι τοτε....
Φιλουθκια πολλα....
Η Slytherin Queen σας...*Μαλλον καταλαβατε το θεμα του επομενου κεφαλαιου ολοι....
YOU ARE READING
Daily Blog
RandomΣειρες ταινιες και οτι αλλο θελετε θα το βρειτε εδω....... Το Daily δεν σημαινει οτι θα ανεβαζω καθημερινα.... #381 in τυχαιο (23-01-2018) #367 in τυχαιο (14-03-2018)