Μια απο τις πιο αγαπημένες μου σειρές...
Δεν θα πω πολλα γιατι θα κανω σποιλς... Οποτε λιγα και καλα....
Λοιπον η ιστορία ακολουθάει την Elena Gilbert μία 16χρονη κοπέλα που μόλις γνωρισε τον κουκλο Stefan Salvatore αρχίζουν και τα προβληματα της... Βαμπιρ, Λυκανθρωποι, Υβριδια, Μαγισσες, Κυνηγοι αλλα και απλοι ανθρωποι, αναγκάζονται να συνηπάρξουν σε ενα κοσμο........ (Οκ δεν το εχω και πολυ με τις περιλυψεις.... Νταξει καταλαβατε πανω κατω τι εννοω....)
Ποιός είναι ο αγαπημένος σου χαρακτήρας;
Ο αγαπημένος μου χαρακτήρας είναι ένας από του δευτερεύοντες ρόλους στην σειρά ο Tyler Lockwood... Ορφανός απο πατέρα και μητέρα και υβριδιο (μήξη βρυκόλακα με λυκάνθρωπο..).. Δεν λεω περισσοτερα γιατι θα κανω spoilers...
Αγαπημένη σκηνή.
SPOILER ALERT:Όταν ο Tyler επιστρέφει στο Mystic Falls και μαθαινει ότι η Caroline πήγε με τον Klaus... Μου άρεσε γιατί έδειξε τον χαρακτήρα του Τyler.... Τον εδειξε στην ευαισθητη πτηχη του και επισης επιβαιβέωσε και τα συναισθήματα του απέναντι στην Caroline...
Χαρακτήρας που μισώ...
Δεν μπορώ να πω ότι μισώ κάποιον χαρακτήρα απλά με τον συγκεκρημένο έχω ταυτιστεί λιγότερο από τους υπόλοιπους... Αυτή είναι η Bonnie...
Aγαπημένο quote...
Εχω πολλά δυστιχώς δεν θυμάμαι κανένα αυτη την στιγμή και είμαι από tablet οπότε δεν μπορω να βάλω....
Main Cast
Nina Dobrev as Elena Gilbert, Katherine Piece
Paul Weasley as Stefan Salvatore
Ian Somerhalder as Damon Salvatore
Candice Accola as Caroline Forbbes
Cat Graham as Bonnie Wright
Joseph Morgan as Klaus Mikaelson...
Michael Trevino as Tyler Lockwood
Jeremy Gilbert as Steven McQueen
VOUS LISEZ
Daily Blog
AléatoireΣειρες ταινιες και οτι αλλο θελετε θα το βρειτε εδω....... Το Daily δεν σημαινει οτι θα ανεβαζω καθημερινα.... #381 in τυχαιο (23-01-2018) #367 in τυχαιο (14-03-2018)