PRETTY LITTLE LIARS (SERIES)

14 2 1
                                    

Σε αντίθεση με τα βιβλία, η σειρά δείχνει τη ζωή των τεσσάρων κοριτσιών ένα χρόνο μετά την εξαφάνιση της φίλης της Alison. Όταν αρχίζουν να λαμβάνουν απειλητικά μηνύματα. Τα κορίτσια θεωρούν πως πίσω από την "A" κρύβεται η ίδια η Alison. Σύντομα όμως ανακαλύπτουν το πτώμα της και έτσι τα κορίτσια συνειδητοποιούν ότι κάποιος άλλος γνωρίζει όλα τα μυστικά τους,ακόμα και αυτά που είχαν καταφέρει να κρύψουν για πολύ καιρό και γνώριζε μόνο η Alison. Τα 4 κορίτσια συνεχίζουν τις έρευνες τους για το ποιος μπορεί να τις κατασκοπεύει και να ξέρει τόσα πολλά για αυτές υποψιάζονται τους πάντες και τα πάντα, δυο εκ των υπόπτων η Jenna και η Melissa(αδελφή της Spencer). Η Jenna είναι η ετεροθαλής αδελφή του Toby Cavanaugh, αγοριού της Spencer (μια εκ των πρωταγωνιστριών στην σεζόν 1), η οποία πίεζε τον αδελφό της για να έρθουν σε σεξουαλική επαφή. Η Alison είχε καταγράψει τις προσπάθειες της πριν την εξαφάνισή της, σε υλικό DVD με το οποίο εκβίαζε τόσο τον Toby όσο και την Jenna για τα καπρίτσια της.Η Melissa μισούσε την Alison για το θράσος, την κακία και την υπουλότητα που την διακατείχε αφού απειλούσε τον μπαμπά της πως θα αποκαλύψει στην οικογένεια του το κρυφό του μυστικό: πως είχε σχέση με τη μητέρα της κατά την οποία απέκτησαν και ένα παιδί τον Jason Dilaurentis(ετεροθαλής αδελφός τόσο της Alison από την πλευρά της μητέρας της όσο και της Spencer και της Melissa από την πλευρά του πατέρα τους). Σε μια επικίνδυνη φάρσα που σκαρώνει η Alison με τη βοήθεια των υπολοίπων 4 κοριτσιών, τοποθετούν μια μικρή βόμβα στο μέρος όπου ο Toby και η Jenna ερχόντουσαν σε σεξουαλική επαφή με αποτέλεσμα τον τραυματισμό της Jenna και στα δύο της μάτια, χάνοντας εντελώς την όρασή της και παραμένοντας τυφλή μέχρι και σήμερα. Στο φινάλε του 2ου κύκλου της σειράς αποκαλύπτεται πως ο αποστολέας των μηνυμάτων και κατάσκοπος ήταν η πανέξυπνη και διαβολική, Mona Vanderwool, κολλητή φίλη της Hanna Marin( μια εκ των 4 πρωταγωνιστριών). Το κίνητρό της ήταν η εκδίκηση από τις φίλες της Alison που της έκλεψαν τη Hanna από φίλη της μετά την επανένωση τους ως παρέα καθώς και μια ηθική δικαίωση για το κακό που της είχε προξενήσει η Alison πριν την εξαφάνιση της. Η Mona εντάσσεται στην ψυχιατρική κλινική Radley ενώ τελικά θεραπεύεται. Κατά τη διάρκεια της εισαγωγή της κάποιος άλλος συνεχίζει να ενοχλεί τα κορίτσια υπογράφοντας με το ίδιο όνομα -Α. και έτσι γίνεται γνωστό ότι πρόκειται για έναν άνθρωπο με πολύ πιο μεγάλο και σατανικό μυαλό από την απλή Mona. Τελικά, και ενώ πολλά σκοτεινά μυστικά που αφορούσαν τη ζωή της Alison αποκαλύπτονται, η Mona δολοφονείται βάναυσα στο σπίτι της. Στο τέλος της 3ης σαιζόν και με την ολοκλήρωση του 4ου κύκλου αποκαλύπτεται πως η Alison είναι ζωντανή και πως το πτώμα το οποίο αναγνωρίστηκε ως αυτή είναι τελικά η Bethany Yiang, μια νεαρή κοπέλα στην ηλικία του ετεροθαλή αδελφού της Alison. Στο 12ο επεισόδιο του 5ου κύκλου της σειράς, οι φίλες της Alison ανακαλύπτουν πως η κ. Di (μητέρα της Alison) διατηρούσε εξωσυζηγική σχέση με τον πατέρα της Bethany, ενώ η κοπέλα βρισκόταν σôçí ψυχιατρική κλινική με το όνομα, Radley, το οποίο θεωρείται σημείο αναφοράς στη σειρά αφού πολλά από τα μυστικά τα οποία τα κορίτσια δεν έχουν ανακαλύψει ακόμη βρίσκονται εκεί. Η κ. Di δολοφονείται από άγνωστο μέχρι στιγμής άνθρωπο, στην αυλή του σπιτιού της κατά τη διάρκεια της πρεμιέρας του 5ου κύκλου της σειράς. Θεωρείται πιθανό επίσης, η Alison να ευθύνεται για την εισαγωγή της Bethany στην ψυχιατρική κλινική, λόγω της ζήλειας της για τη συμπάθεια που έτρεφε η μητέρα της Alison προς αυτήν. Αξίζει να σημειωθεί πως μέχρι τώρα, η σειρά έχει καταγράψει ως πραγματικό ένοχο για το θάνατο της Bethany, τη Melissa Hastings, αδελφή της Spencer Hastings. Η Spencer στο διάστημα που πέθανε η Bethany και η Alison εξαφανίζεται βρίσκεται κάτω υπό την επίρρεια και την εξάρτηση ναρκωτικών ουσιών. Η Melissa γνωρίζοντας την κατάσταση της αδελφής της, την παρακολουθά τη νύχτα της εξαφάνισης της Alison, να κρατά ένα φτυάρι και στη συνέχεια να βρίσκει λιπόθυμη τη Bethany. Η Melissa πιστεύοντας ότι η Spencer την είχε σκοτώσει, τη θάβει στο σπίτι της Alison, χωρίς να γνωρίζει ότι είναι ζωντανή. Η Bethany τελικά πεθαίνει και μερικά χρόνια αργότερα αποκαλύπτεται ότι η Spencer δεν είχε καμιά σχέση με το έγκλημα, ωστόσο ακόμα δεν είναι γνωστό στο κοινό ποιος χτύπησε βάναυσα την Bethany και την άφησε αβοήθητη.

Daily BlogWhere stories live. Discover now