Ο εμμηνορυσιακός ή καταμήνιος κύκλος είναι διαφορετικός σε κάθε γυναίκα. Κάποιες γυναίκες έχουν χρονικά μακρύτερο κύκλο, άλλες βραχύτερο, ενώ κάποιες άλλες πολύ σύντομο. Τα ίδια ισχύουν και σχετικά με την χρονική διάρκεια της περιόδου ή έμμηνου ρύσης. Συνήθως η περίοδος ή έμμηνος ρήση στις γυναίκες διαρκεί 5-7 ημέρες και έρχεται κάθε 28 ημέρες περίπου. Δεν συσχετίζονται άμεσα η διάρκεια του εμμηνορυσιακού κύκλου με την διάρκεια της έμμηνης ρύσης. Συγκεκριμένα κάποιες γυναίκες με εμμηνορυσιακό κύκλο τους διαρκεί λίγες ημέρες μπορεί να έχουν έμμηνο ρύση διάρκειας λίγων ή περισσοτέρων ημερών. Κάποιες γυναίκες ανησυχούν όταν η έμμηνος ρύση τους διαρκεί μόνο λίγες ημέρες. Είναι σημαντικό κάθε γυναίκα να διατηρεί ημερολόγιο στο οποίο να σημειώνει κάθε πότε έχει περίοδο, πόσες μέρες διαρκεί και να είχε μικρή ή μεγάλη ροή.
Είναι δυνατόν να αντλήσουμε πολλές πληροφορίες σχετικά με την υγεία μιας γυναίκας από την περίοδο της, δηλαδή κάθε πόσες μέρες εμφανίζεται και πόσες μέρες διαρκεί.
Για το λόγο αυτό είναι σημαντικό για κάθε γυναίκα να κρατάει ημερολόγιο περιόδου, έτσι ώστε να αναγνωρίζει μεγάλες μεταβολές στον κύκλο της, όπως καθυστέρηση της εμμήνου ρύσης ή απροσδόκητες αιμορραγίες.
Ο καταμήνιος κύκλος και η έμμηνος ρύση επηρεάζονται από το περιβάλλον και τον τρόπο ζωής κάθε γυναίκας.
Το στρες της καθημερινότητας μπορεί να προκαλέσει μεγαλύτερη ροή κατά την περίοδο ή να μειώσει τις ημέρες της εμμήνου ρύσεως.
Το ίδιο μπορεί να συμβαίνει και σε περιόδους έντονης σωματικής άσκησης ή γενικά κούρασης και όσο αυξάνει η ηλικία της γυναίκας και πλησιάζει την εμμηνόπαυση. Ορμονικές διαταραχές μπορούν επίσης να επηρεάσουν την περίοδο.
Επίσης η περίοδος επηρεάζεται και από την διατροφή. Μια δίαιτα πλούσια σε φυτικές ίνες μπορεί να προκαλέσει διαταραχές περιόδου, διότι οι φυτικές ίνες απομακρύνουν τα πλεονάσματα οιστρογόνων που είναι απαραίτητα για την ρύθμιση της περιόδου. Ενώ, το σωματικό λίπος αυξάνει την παραγωγή οιστρογόνων.
Μια απότομη αλλαγή σωματικού βάρους επηρεάζει την περίοδο. Γυναίκες με διατροφικές διαταραχές συχνά παρουσιάζουν αραιομηνόρροια λόγω της ελάττωσης του σωματικού λίπους που έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της παραγωγής οιστρογόνων.
Η πολύ μεγάλη διάρκεια της έμμηνης ροής ή αιμορραγίες ανεξάρτητα από την περίοδο μπορεί να οφείλονται σε πολύποδες, ινομυώματα, φλεγμονές ή νεοπλασίες που αφορούν το ενδομήτριο ή τον τράχηλο της μήτρας.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daily Blog
RastgeleΣειρες ταινιες και οτι αλλο θελετε θα το βρειτε εδω....... Το Daily δεν σημαινει οτι θα ανεβαζω καθημερινα.... #381 in τυχαιο (23-01-2018) #367 in τυχαιο (14-03-2018)