Νάσος Παπαργυρόπουλος: Από μικρός ασχολήθικε με την ηθοποιία, τελικά όμως τον κέρδισαν οι επιχειρήσεις του πατέρα του. Κεντρα διασκέδασης πρέπει να είναι... Δεν είμαι σίγουρη... Τα τελευταία χρόνια ζούσε στην Αμερική.. Ήρθε Ελλάδα μόνο για το survivor και λογικά για την εμπειρία γιατί από λεφτά δεν νομίζω να έχει ανάγκη... Θεός και πολύ καλός στα αγωνίσματα... Πραγματικά δεν το περίμενα...
Στέλιος Κρητικός: Φυσικά δεν έχω λόγια... Ένας από τους καλύτερους του φετινού survivor... Αξίζει να πάει τελικό... Βέβαια θα του κλέψουν την θέση 2 συγκεκριμένα άτομα... Τον στηρίζω φανατικά... Αξίζει.. Ο μεγαλύτερος σε ηλικία (44 ετών) και από τους καλύτερους αγωνιστηκά..
Νικόλας Αγόρου: ο 27χρονος Γιαννιώτης που έχει κλέψει την καρδιά κάθε κοριτσιού. Στην αρχή όταν πρωτογνωρίσαμε τους μαχητές δεν τον συμπάθησα αλλά με τον καιρό άλλαξα γνώμη για εκείνον. Είναι ένας από τους πιο αληθινούς χαρακτήρες εκει μέσα... Απλά καθως παρακολουθούσα τους παίκτες θεωρώ ότι είναι ένα άτομο πιο κοντά στα δικά μου γούστα και νομίζω πως άνετα θα έκανα κάτι μαζί του.
Θεωδορής Θεοδορόπουλος: Το μοντέλο του survivor φαίνεται άλλωστε... Σε ομορφία δεν τον περνάει κανείς εκεί πέρα... Επίσης αυθόρμητος χαρακτήρας... Ότι σκέφτεται το λέει δεν κρύβεται πίσω από το δαχτυλό του... Θεωρώ ότι αξίζει τελική 5άδα για τον Θωδοράκο μας... Έχει παίξει σε πολλές διαφημίσεις και η πιο πρόσφατή του νομίζω ήταν με το απορρυπαντικό ΟΜΟ πριν μπει στο παιχνίδι...
Ηλίας Γκότσης: Αγαπημένος χαρακτήρας... Βέβαια είναι λίγο διπρόσωπος.. Εκεί που τον βλέπεις να τα έχει καλά με όλους ξαφνικά έχει πρόβλημα με την μισή ομάδα: τον Αγόρου, τον Τεο, την Ντάρια, την Μαρίνα και νομίζω και με την Ροδάνθη. Κατά τα άλλα πολύ καλός... Συνήθως τέτοιους ανθρώπους τους σιχαίνομαι από την πρώτη στιγμή αλλά δεν ξέρω ίσως έπειδή είναι ένα παιχνίδι να μην το παίρνω τόσο στα σοβαρά.
Αποψή μου έτσι... Συγνώμη στις φανς του...Απο κορίτσια συμπαθώ αρκετές αλλά με καμοιά δεν έχω ταυτιστεί...
Το μόνο που έχω να πω για κορίτσια είναι ότι αυτήν την Μελίνα πραγματικά θέλω να της ανοίξω το κεφάλι στα δύο.. Δεν την πάω καθόλου... Χειρότερο χαρακτήρα απο το δικό της και του Μαριου πέρισυ δεν έχω ξαναδεί.... Θεωρώ ότι αυτό που κάνει που κράζει πίσω από την πλάτη του άλλου είναι ζήλεια... Απλά δεν μπορώ ούτε να την βλέπω... Συν τα ψεματα που λεει... Πραγματικα την σιχαινομαι...
BẠN ĐANG ĐỌC
Daily Blog
Ngẫu nhiênΣειρες ταινιες και οτι αλλο θελετε θα το βρειτε εδω....... Το Daily δεν σημαινει οτι θα ανεβαζω καθημερινα.... #381 in τυχαιο (23-01-2018) #367 in τυχαιο (14-03-2018)