Ως φανατικη potterhead και εγω εχω διαβασει και εχω παρακολουθισει τις ταινιες αρκετες φορες...
Για οσους δεν ξερουν η ιστορια ακολουθαει τον μικρο Harry απο την στιγμη που ο Voltemort σκοτωσε τους γονεις του... Εως και την στιγμη που απεκτησε και αυτος την οικογενεια του... Ξεκινωντας λοιπον ο Harry λαμβανει το γραμμα του για το Hogwarts.... Μεσα στο πρωτο του τρενο για να φτασει στο σχολειο του γνωριζει τους φιλους που θα τον συνροφευσουν σε ολες του τις περιπετειες τον Ron και την Hermione.... Απο εκει και περα αρχιζει μια περιπετεια με πρωταγωνιστες τον Harry και τον Voltemort για το ποιος θα επικρατησει εναντι του αλλου.... (Πολυ συνοπτικα γιατι αλλιως θα γραφω για 3 μερες...)
Cast... Not all...
Daniel Radcliffe as Harry Potter
Emma Watson as Hermione Granger
Rupert Grint as Ron Weasley
Tom Felton as Draco Malfoy
James and Oliver Phelps as Fred and George Weasley
Matthew Lewis as Naville Longbottom
Evanna Lynch as Luna Lovegood
Bonnie Wright as Ginny Weasley
Ralph Fiennes as Lord Voldemort
Michael Gambon as Albus Dumbledore..
Maggie Smith as Minerva McGonagall
And more.....Αγαπημενος χαρακτηρας: Draco Malfoy
Αγαπημενο βιβλιο: Ειλικρινα δεν μπορω να διαλεξω...
Αγαπημενη ταινια: Harry Potter and the deathly hallows part 1.
Σκηνη που εκλαψες: στο θανατο του Snape και στην σκηνη που ο Draco εκλεγε στις τουαλετες....Special Facts....
1. Η Rowling σκοπευε να σκοτωσει των Ron στην μεση της σειρας αλλα μετα αλλαξε γνωμη.2. Στο Harry Potter και το ταγμα του φοινικα η Rowling σκοπευε να σκοτωσει το Arthur Weasley αλλα μετα αποφασισε να σκοτωσει τον Σειριο Μπλακ.
3. Η Rowling ειπε πως μετανιωσε που κατελιξαν μαζι ο Ron και η Hermione και πως θα προτημουσ να κατεληγαν μαζι ο Harry και η Hermione.
4. Ο σκηνοθετης του Harry Potter και ο αιχμαλωτος του Αζκαμπαν ζητησε απο τη Emma Watson, τον Daniel Radcliffe και τον Rupert Grint να γραψουν μια εκθεση για τον χαρακτηρα τους στο βιβλιο. Η Emma εγραψε 12 σελιδες, ο Daniel 1 σελιδα και ο Rupert δεν την παρεδωσε ποτε! Οταν ο σκηνοθετης τον ρωτησε γιατι δεν την παρεδωσε αυτος απαντησε οτι ο Ron ποτε δεν θα εγραφε την εκθεση και τοτε ο σκηνοθετης ειπε οτι: "Ολοι καταλαβαινουν τους ρολους τους."
5. Το ονομα Draco προερχεται απο το αρχαιο ελληνικο ονομα δρακων(οι νομοι του δρακοντα)
Fanfiction που πρεπει να διαβασετε....
Αν εισαι Fan του Dramione (Draco + Harmione) θα πρεπει να διαβασεις το a broaken time tarner και το Yanfen.
Aν εισαι φαν το Drarry (Draco + Harry) θα πρεπει να διαβασεις το χωρις νοημα....
Αν εισαι φαν καποιου αλλου σιπ.. συγνωμη δεν εχω να σου προτεινω κατι.... Γιατι δεν εχω διαβασει κατι που να αξιζει...
Το δικο μου στα φαν φικτιον...
ESTÁS LEYENDO
Daily Blog
De TodoΣειρες ταινιες και οτι αλλο θελετε θα το βρειτε εδω....... Το Daily δεν σημαινει οτι θα ανεβαζω καθημερινα.... #381 in τυχαιο (23-01-2018) #367 in τυχαιο (14-03-2018)