Δυο αστυνομικοι του Los Angeles ο Jack Trayven και ο Harry Tebl καταφερνουν να σταματησουν μια αποπειρα ενος βομβιστη να κρατησει ενα ασανσερ γεματο ανθρωπους ζητωντας λυτρα.
Αργοτερα ο Jack βλεπει ενα λεωφορειο εκτος υπηρεσιας, μονο με τον οδηγο μεσα να εκρηγνυεται. Ο απροσμενα ζωντανος βομβιστης επικοινωνει με τον Jack απο ενα τηλεφωνικο θαλαμο, εξηγοντας οτι μια παρομοια βομβα εχει τοποθετηθει σε ενα αλλο λεωφορειο, η οποια θα ενεργοποιηθει οταν αυτο ξεπερασει τα 50 μιλια και 80χλμ την ωρα και θα εκραγει οταν η ταχυτητα πεσει κατω απο 50 μιλια. Ο βομβιστης ζητα λυτρα και δηλωνει οτι η βομβα θα εκραγει ακομα κι αν καποιος απο τους επιβατες κατεβει. Ο Jack ειδοποιει τον Harry και τρεχει να επιβιβαστει στο λεωφορειο ενω αυτο κινειται. Ωστοσο το λεωφορει εχει ξεπερασει τα 80χλμ την ωρα, που σημαινει οτι η βομβα ειναι οπλισμενη. Ο Jack εξηγει την καταστασει στη οδηγο και τον Sam, αλλα τοτε ενας πανικοβλητος μικροεγκληματιας, επιβατης του λεωφορειου, φοβουμενος οτι ο Jack ηρθε για να το συλλαβει, πυροβολλει και τραυματιζει ακουσια τον Sam. Mια αλλη επιβατης, η Annie Porter, παιρνει την θεση του Sam στο τιμονι. Ο Jack ανοιγει ενα καπακι στο πατωμα, εξεταζει την βομβα που βρησκεται στο λεωφορειο και τηλεφωνει στο Harry ο οποιος με βαση τα στοιχεια αναγνωριζει τον βομβιστη ως πρωην αστυνομικο.
Η αστυνομια φροντιζει να υπαρχει ενας αδειος δρομος για το λεωφορειο. Ο Mack επιμενει να μεταφορτωσουν τους επιβατες σε ενα φορτηγο με μια σανιδα, αλλα ο Jack προειδοποιει για τις απαιτησεις του βομβιστη. Τοτε ο βομβιστης τηλεφωνει και επιτρεπει στους αστυνομικους να παρουν τον τραυματισμενο Sam, αλλα πυροδοτει εναν αλλο εκρηκτικο μηχανισμο που τοποθετησε στα μπροστινα σκαλια το λεωφορειου, οταν ενας αλλος επιβατης επιχειρει να δραπετευσει, ο οποιος πεφτει απο το λεωφορειο και σκοτωνεται. Λιγο μετα ο Jack μαθαινει οτι ο δρομος που ακολουθουν ειναι ημιτελης, καθως λειπει ενα κομματι 15 μετρων σε μια γεφυρα, πειθει την Annie να αυξησει ταχυτητα και το λεωφορειο πηδαει το κενο και συνεχιζει. Ο Jack δινει οδηγιες στην Annie να κατευθηνθει στο κοντινο αεροδρομιο του Los Angeles, ωστε να οδηγουν ευκολα στους αεροδιαδρομους. Εν το μεταξυ, ο Harry εχει αναγνωρισει τον βομβιστη ως τον Haward Pain, ενα συνταξιοδοτημενο αξιωματικο της ομαδας απενεργοποιησης βομβων. Μια ομαδα αστυνομικων κατευθηνονται στο σπιτι του αλλα αυτο ειναι γεματο με εκρικτικα και ολη η ομαδα μαζι με τον Harry σοτωνονται.
Ο Jack επιχειρει να απενεργοποιησει τη βομβα αλλα δεν τα καταφερνει. Αμεσως μετα μαθαινει απο τον βομβιστη για τον θανατο του Harry και σε κατασταση αμοκ, διαλυει το κινητο του, ενω η Annie προσπαθει να τον παρηγορησει. Τοτε ο Jack ανακαλυπτει τη κρυφη καμερα απο τη οποια τους παρακολουθει ο Haward. O Mack βαζει ενα τοπικο συνεργειο ειδησεων να καταγραψει την μεταδοση και μετα να την αναμεταδωσουν σε συνεχη ρυθμο για να ξεγελασουν τον Haward. Μολις αρχιζει η αναμεταδοση, οι επιβατες δραπετευουν πριν τελειωσει η βενζινη. Το λεωφορειο πεφτει πανω σε ενα αδειο Boeing 707 και ανατιναζονται και τα δυο.
Ο Jack και η Annie πηγαινουν στην πλατεια Persing οπου θα παρεδιδαν τα λυτρα. Ωστοσο συνειδητοποιωντας οτι ξεγελαστικε, ο Haward υποδυεται τον αστυνομικο και αρπαζει την Annie. Oταν τα λυτρα παραδιδονται στον καδο απορριματων κανεις δεν εμφανιζεται να τα παρει. Ο Jack ανακαλυπτει μια τρυπα κατω απο τον καδο που οδηγει στην κοκκινη γραμμη του μετρο. Ο Jack βρησκει τον Haward και την Annie, αλλα ο Haward της εχει φορεσει ενα γιλεκο με εκρηκτικα, τα οποια θα εκραγουν αν πατηθει ο πυροκροτητης που κραταει ο Haward. Ο ιδιος μπαινει μεσα σε ενα βαγονι και δενει με αλυσιδες στο στυλο την Annie.
O Jack καταφερνει να μπει σε ενα βαγονι την τελευταια στιγμη. Παλευουν με τον Haward στην οροφη του βαγονιου και καταφερνει και τον αποκεφαλιζει σε επερχομενο σημα. Καθως δεν μπορουν να σταματησουν το τρενο ο Jack αυξανει τη ταχυτητα στο μεγιστο για να το εκτροχιασει. Το τρενο εκτροχιαζεται οταν φτανει σε ενα σταθμο υπο κατασκευη και βγαινει στην επιφανεια. Ο Jack και η Annie καταφερνουν να επιβιωσουν και φιλιουνται με παθος, ενω ο κοσμος τριγυρο τους, τους τραβαει φωτογραφιες....Cast
Keanu Reeves as Jack Traven
Dennis Hooper as Haward Pain
Sandra Bullock as Annie Porter
Joe Morton as Mack McMahon
Jeff Daniels as Harry Templ
Beth Grand as Helen
Hawthorne James as Sam
YOU ARE READING
Daily Blog
RandomΣειρες ταινιες και οτι αλλο θελετε θα το βρειτε εδω....... Το Daily δεν σημαινει οτι θα ανεβαζω καθημερινα.... #381 in τυχαιο (23-01-2018) #367 in τυχαιο (14-03-2018)