Πενθημερη (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)

70 4 1
                                    

Πρωτη Μερα: 15/12/17
Δεν εγινε τιποτα το συναρπαστικο. Μαζευτικαμε στο σχολειο 7:30 και φυγαμε κατα τις 9 παρα τεταρτο. Γνωρισαμε τον συνοδο μας ο οποιος παραπιπτωντος ηταν κουκλι.. Καναμε σταση στην Αρτα για φαγητο. Φτασαμε στα Γιαννενα 5:30 η ωρα... 7:30 επρεπε να κατεβουμε κατο για φαγητο και 10:30 να ειμαστε στη ρεσεψιον για την βραδυνη μας εξοδο... Στην οποια χορευα ασταματητα και την ωρα που ανεβαιναμε μετα στο πουλμαν πηγα να πεσω γιατι τα ποδια μου δεν με κρατουσαν. Και που επεσα εεε; Πανω στον συνοδο ρε φιλε...

Δευτερη μερα: 16/12/17
Ξυπναμε στις 9 παρα τεταρτο παρολο που ειχαμε κοιμηθει στις 4 παρα... Κατεβαινουμε για πρωινο στις 9:30. Στις 10 συναντηση στην ρεσεψιον για να φυγουμε. Φτανουμε στο σπηλαιο μπαινουμε μεσα και αρχιζει να μας μιλαει. Μας λεει οτι υπαρχουν αραχνες, νυχτεριδες και κατι αλλο που δεν θυμαμαι... Επισης μας λεει να προσεχουμε πολυ γιατι γλυστραει. Τελος μας λεει οτι τα σκαλοπατια που θα περπατισουμε ειναι 660. Ανεβοκατεβεναμε σκαλες για μιαμιση ωρα περιπου και δεν μας επετραπαν να βγαλουμε φωτο. Ηταν τελεια αλλα ειχα γινει μουσκεμα ως το κοκαλο. Δεν μας ειχαν πει οτι θα εχει 18 βαθμους να φωρεσουμε κατι πιο λεπτο και ημουν με το χοντρο πουλοβερ μου.... Τελος παντων... Αφου επιτελους φτασαμε στην εξοδο συνηδιτοποιησαμε οτι εβρεχε και οτι επρεπε να περπατησουμε αρκετα μεχρι να φτασουμε στο πουλμαν. Μετα απο αυτο μας πηγαν στο ξενοδοχειο να αλλαξουμε, αφου οι μισοι ειχαν γινει μουσκεμα απ πανω μεχρι κατω.. Θα μας αφηναν ενα μισαωρο νομιζω και μετα θα φευγαμε ξανα. Αν σταματαγε η βροχη θα μας πηγαιναν στο νησακι αλλιως θα μας αφηναν ελευθερους στην πολη των Ιωαννινων. Τελικα εβρεχε οποτε μας αφησαν στην πολυ φαγαμε και κατσαμε για καφε.. Αφου επιστρεψαμε στο ξενοδοχειο τρια τεσσερα παιδια νιωσαν μια αδιαθεσια και τρεχανε στα επιγοντα... Οχτωμιση κατεβηκαμε για φαγητο 10:30 επρεπε να ειμαστε ετοιμη για να φυγουμε. Πηγαμε σε ρεμπεταδικο... Περασαμε πολυ ωραια...

Τριτη μερα: 17/12/17
Μετσοβο: οπου θα τρογαμε κι ολας. Μολις φτανουμε παμε στην ταβερνα και τρωμε... Ωραιο φαγητο δεν μπορω να πω αλλα σαν της Αθηνας δεν εχει. Μετα μας αφησανε μια ωρα. Αγορασαμε αναψυκτικα. Βγαλαμε φωτο και μετα κατσαμε στα παγκακια του κτελ. Τοτε ερχετε μια καθηγιτρια με τον συνοδο. Εγω παω στην απεναντι καφετερια να παρω μια ζεστη σοκολατα. Παιδια μου την κερασε ο συνοδος πεθαινω. Μετα κατσαμε και πιασαμε την συζητηση.... Επιστρεψαμε στο ξενοδοχειο... 7:30 φαγητο 10:30: φευγουμε. Κλαμπακι.... Βασικα απο τα καλυτερα κλαμπακια και με 2 ευρω λιγοτερο απο τα αλλα σχολεια.

Τεταρτη μερα: 18/12/17
Μουσειο Βρελλη: Φτανουμε και μπαινουμε μεσα. Εκει που περπαταμε και κοιταμε τα ομοιωματα γυρναω καποια στιγμη και κοιτα απο την αλλη. Τρομαξα τοσο πολυ γιατι εκει που εβλεπα κατι ομοιματα με οπλα βλεπω κατι κεφαλια να ανεβαινουν την σκαλα... Πραγματικα τρομαξα τοσο πολυ... Επομενος προορισμος: αρχαιολογικος χωρος Δωδονης. Τιποτα σπουδαιο μια απλη ξεναγηση και αναχωριση για Ζαγοροχωρια.... Επισης τιποτα σπουδαιο. Πηγαμε απλα στο μοναστιρι και καθησαμε για καφε.... Επιστροφη στα Γιαννενα... Νισακι των Ιωαννινων.... Επιστροφη στο ξενοδοχειο... 8:30 φαγητο 10:30 εξοδος....

Πεμπτη μερα: 19/12/17
Μερα επιστροφης. Ξυπναμε το πρωι και μαθαινουμε οτι ενα παιδι ειναι στα επιγοντα με γαστρεντεριτιδα.... Επιστρεφουν. Περνουμε το δρομο της επιστροφη... Οχι απο Μεταιωρα για να μην καθηστερησουμε.... Φτανουμε στο σχολει 7 παρα δεκα νομιζω. Γυρισα σπιτι και επεσα για υπνο... Ναι επεσα για υπνο απ τις 7 και ξυπνησα μιση ωρα πριν παω φροντιστιριο... 5 και τεταρτο για τη ακριβεια....

Αυτο ηταν... Δεν ηθελα να γραψω για την βραδυνη ρουτινα... Δεν ηταν και οτι καλυτερο. Καθε μερα ειχε και κατι αηδιαστικο.... Οχι χυδαιο μην ανησιχειτε.....

Daily BlogOù les histoires vivent. Découvrez maintenant