Eram o adolescentă obisnuita păr mediu ,blond,ochi albaștri 1,70 primul an de liceu nimic iesit din comun.
Părinții mei imi cumpăraseră o casa in oras pentru a fi mai aproape de liceu. Era in jurul orei 23:00 ma uitam la " Noi cazuri de crimă" când îmi venise strălucită idee de a ieși din apartament si a merge la magazin . Am cumparat ce mi trebuia . Si cand am iesit din non- stop.ul in care intrasem . La vreo 500 de metri am vazut o persoană căzuta la pămănt care mă strigase:-Hei Lace ,te rog ajuta-ma!
Era o siluetă de femeie bătrână, în vârstă avea mâinile subtiri si degete ca de pianist . Aveam o fire naivă si pe moment nu mi a pasat ca nu o cunoșteam iar ea imi știa numele i.am sărit în ajutor. M-a cuprins de încheietura cu o putere inimaginabilă până când mi se umflaseră venele. Spunând doar atât:-Arunc blestem acum si pe vecie ,să moară tot ce-ti este mai drag ție!
-Ajutor ,ce faceti ? am spus speriată
Mi a răspuns ridicându-se în picioare și bătrână inofensivă s a transformat intr o tânără înalta cu ochi de pisica .
- Pot anula această vrajă doar eu , dar totul costă...vezi tu am nevoie de esență diavolica supremă, pe care o obții doar cu sânge pur de demon ,sânge de vampir si spectrul unui vrăjitor.- Si de ce nu ti le obții singură? am întrebat speriată, sunt doar un copil ,am spus cu ochii in lacrimi
-Ohh drăguță Lace, nimeni nu se mai lasa păcălit de înfățișarea mea ,nimeni in afara de un suflet bun si naiv ca al tau ,a spus ea cu niste vorbe mișelește.S-a apropiat de mine infingându-si ghearele lungi si negre in gâtul meu,dar atunci cu o forță numai Cel De Sus stie de unde venit am strâns degetele in pumni și am izbit.o ca un cutremur zece metri mai in spate am fugit am vazut.o stând ca o leoaica in spatele meu. Si cu ochii de pisica si rânjetul frustrant mi a spus :
-Micuță Lace vei regreta amarnic că ai facut asta!Am ajuns acasă unde întrebările nu au mai contenit la fel si teama prima intrebare a fost aceea cum am putut sa o împing?cum? Sunt doar o adolescentă. Dumnezeule mare ce mi faci ? De ce lasi sa se întâmple asta ? Apoi asemeni lui Iisus am rostit si eu in ebraică "Dumnezeul meu ,Dumnezeul meu pentru ce m ai lăsat?"
Din momentul acela totul se schimbase radical si cu avea niciodată cum sa fie la fel. Trebuia să fac ceea ce interzis sa fac pact cu diavoul pentru a-mi salva familia . M.am gandit mult si am acceptat chiar dacă asta insemna sa ard o vesnicie in flăcările neiertătoare ale iadului. Dar de unde puteam face rost de ce mi a spus? . Am lăsat toată seara televizorul aprins era un sunet de fundal nu voiam să rămân singură in linistea apăsătoare nu când simțeam mereu o prezență mistică și înfricoșătoare in spatele meu !
***Nota:e prima mea încercare,primul capitol sper ca nu am dat.o in bara din prima. De mâine voi posta si celelalte capitole