Uitare

55 3 0
                                    

Nota: am adăugat acest video pentru ca imi place mult videoclipul si cred ca s ar potrivi acestui capitol al resentimentelor.

*****

Lace se gândea , se gândea cât de naivă fusese când crezuse in Jhon , cum putea să creadă intr.o persoană fără strop de conștiință , și fără inimă?

Din cauza ei David îndura aceste chinuri , David nu avea nicio vină.
Nu făcuse nimic să merite asta ,oricum îndurare destul toată viața.

Lace avusese o viață bună, de aceea nu putea fi puternică dar , David era stâncă . Deși , Lace era cea cu puteri si cea ce era oarecum obisnuita cu cele supranaturale , dar David era cel tare.
David îi prinse chipul între palmele sale.

- Lace ,îți jur de-ar fi să mor în chinuri crunte, pe tine te voi scoate de aici .

Lace văzu in ochii mari și căprui ai lui David ,iubire ,atât de multă iubire si grijă încât puterile inimaginabile pe care fiul lui Lucifer le are ,erau doar niște nimicuri.

David îi sărută buzele lui Lace, ce erau umede datorită lacrimilor ce îi ajungeau până în barbă.

- Te iubesc Lace !...ii spuse David.

-Și eu ,spuse Lace ,dar se gândea si la Jhon in acelasi timp.

Își dorea să uite ,sa uite cât de naivă fusese. Să uite de Jhon, la fel cum el uitase de jurământul făcut vieții.

*******

Alexa se tot gândea la Lace se gândea tot mereu la Lace.
Stia ca ea a fost la întâlnire cu David , și nu.l vedea deloc cu ochii buni.

Își făcuse mii de filme fictive in cap , dar, nu avea, nici măcar o idee despre ce se întâmplase cu adevărat.

Gândurile dispăruseră atunci când Vlad o sună .

Vlad era pentru ea la fel cum era David pentru Lace . Ținea mult la el , si el își dăduse seama ca poate face ce vrea cu ra.

- Alo! spuse ea chicotind , ceea ce însemna ceva căci Alexa nu prea chicotea .

Imediat zâmbetul de pe fața Alexei se transformă intr.o grimasă adâncă.

Vlad o sunase pentru a-i spune că își făcuse o nouă iubită. Pentru  ai spune ca nu mai vrea nici macar o relație de prietenie cu ea.

Alexa arunca telefonul din mână și izbugni in plâns . Îl iubea pe Vald,il iubea mult .

Acesta o părăsise , acum Alexa era vulnerabilă , singură si vulnerabilă,nu avea cu cine sa vorbeasca si nici nu se putea exterioriza acasa , părinții ei nu știau despre relația ei.

O sună pe Lace deja pregătită să meargă la ea si să i povestească .

Dar, Lace nu-i răspunse , avea nevoie poate acum mai mult ca niciodată, acum avea nevoie de Lace iar ea nu i răspundea.

Alexa se înfurie, o învinovătea pe Lace ca nu fusese aici pentru ea .

Ea fusese mereu acolo când aceasta avusese nevoie.

Cu siguranță ar fi fost , dacă nu ar fi in comania celor atinși de flăcări,dar Alexa  nu stie asta ,momentan.


**,***

David si Lace erau proptiți unul in bratele celuilalt , cu lacrimile până în barbă.
Își povesteau unul altuia viață.
David nu plânsese ca era in compania celor atinși de flăcări, dar a început să plângă atunci când își amintise despre viața lui.

După ce David își termină povestea, o vocea tremurândă se auzi.

- Am suferit mult când m-ai părăsit , să nu mă mai lași David , să nu mă mai lași.

David o sărută in creștetul capului , apoi mângâindu-i părul blond cu reflexii maronii.

- Îmi pare rău ,jur Lace jur! Iartă-mă! Doar ca diferenta de vârstă ma speriat .
- Și te mai sperie ? intreaba ea cu ochii proprptiti  in podea.
-Mă sperie doar gândul că te voi pierde , răspunde el imediat.

Lace închise ochii si puse capul pe pieptul lui David , închizând ochii își amintea toate momentele sub clar de l lună petrecute cu David , își amintea când ea stând pe bancă , David se apleca si îi punea mânile pe picioarele ei mângâindu-l.
Oo il iubea atât de mult .

Dar nu putea să uite nici atunci când o lăsase pentru ea ,Lariss.

Dar acum David era lângă ea , dăndu-si dovada supremă de iubire.

De partea cealaltă a peretelui era Jhon privind ca intr-un geam prin perete .
El îi vedea ii putea vede .
Iubirea lor il rănea îi ucidea, îi scotea ura la suprafață.
Și intr-o secundă mâinile sale pe gâtul lui David îl scureagu pe acesta de viata.

- Jhon ce faci ? Jhon opreste.te!
Jhon nu se oprea il trăgea pe David in Iad, din ură din gelozie, Jhon il omora pe David !

- Il voi distruge ! Lace era disperată și ar fi dat viata pentru David , David era lumina ei , era sângele ei , era noaptea ei. David era tot , ar fi murit si ar fi înviat pentru David.

- Jhon, dacă îi faci ceva lui David mă omor !
Jhon se opri , o privi pe Lace nedumerit.
- Esti un monstru Jhon, vreau sa uit sa dau uitării ca te am cunoscut , vreau sa mor si sa uit ca te am văzut vreodată!
Jhon se opri , rămase privind la Lace care ii sare in ajutor lui David , Lace era disperată.
- Iubire , David ,iubitule! Lace făcea ce nu a mai făcut vreodată , își transfera viață, îi ducea în stropi toată viața din ea lui David.

Apoi il privi pe Jhon:
- Nu vei intelege in veci !spuse ea.
- Ba chiar inteleg , și as muri de 10 ori pentru tine Lace!

JurământulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum