-Îți dau tot ce vrei doar lasa-mi familia , prietenii și pe Jhon în pace .
- Cu siguranță că așa voi face !
- Promiți?
Lucifer dete afirmativ din cap , Lace se apropie de el si spuse.
Iartă-ma Doamne ,iartă-mă .*****
David era fusese aruncat la pământ , primea semne ca Lace era in pericol , David încercase să deschidă portarul dar nu reușea, nu știa să folosească puterile lui Lace ,era prea devreme ca să știe.La un moment dat ,după multe încercări , cheaguri de sânge îi ieșeau pe gură , el si Lace erau legați, asta înseamnă că el simte ce simte si Lace .
- Alexa , Lace e chinuită , pot simții ce simte si ea , Lace e secată de puteri , Lace e in Iad , și o singură persoană o putea ajuta , Jhon.
David se ridică în picioare , sprinjinându-se de Alexa, săngele nu mai contenea ,dar David nu renunță, cu puterile de la Lace ii trimise un mesaj lui Jhon ,un mesaj in spatele minții lui Jhon.
Jhon crezuse că Lace plecase pentru că ieșise din încăpere fără să spună nimic , de abia atunci Jhon își dăduse seama ca Lace nu l părăsise, fusese la Lucifer care mai apoi o șantajase cu viața lui . Jhon nu luptase împotriva demonilor ce-l chinuiau credea că nu mai avea ce pierde ,dar acum, acum ca Lace se sacrificase pentru el avea de gând să lupte si o făcuse. Își încordat mușchii si lanțurile se rupsera . Își făcu un drum de flăcări ce ardea totul in calea lui.
Ajunse în încăperea în care era Lace căzută la pământ , era in procesul de intrare în Iad ,proces care fu oprit de Jhon , nici lui Lucifer nu i era mai bine , dar el avea să și revină, pe Lucifer îl extenuase transferul de putere.
Jhon o apucă pe Lace de mână , Lace a mai avea putere în ea și fiind putere Divină doar daca ajunge în Iad o poate pierde si asta voia Lucifer.
Jhon o trase pe Lace prin portal , o duse în lumea ei ,lumea noastră.
O duse în locul in care David si Alexa erau.
Cerul se întunecă deasupra lor , Lucifer era furios .
Dumnezeu nu voia să l distrugă pe Lucifer , nu până la sfârșitul timpurilor si Jhon știa asta .
Cei trei plecară la un motel, Jhon si Alexa se întelesesera din priviri si îl lăsară pe David si Lace singuri .
Singuri toată seară, Lace si David au trecut de pragul de atingeri și sărutări ,și au avut parte de o noapte de prima lor noapte împreună, prima noapte a lui Lace. David asteptase asta de mult si fusese mult peste așteptărilor lor.- De ce faci asta ? întrebă Alexa , știind că pe Jhon îl durea că ei erau împreună.
- Vei afla , tu doar să l iei pe David undeva când se termină, am o treabă cu Lace.
În jurul orei 03:00 noaptea Lace iesi din camera pentru a fuma , atunci in cameră lui Lace își făcu loc Jhon.
Lacrimile ii curgeau pe obraji.
Ii spori "Ești comoara mea " .Iar Lace se trezi , se trezi si privea îngrijorată. Apoi Jhon scoase un pumnal sacru din haina.
- Jhon, ai jurat că mă vei apăra , te rog! Pentru ce faci asta ?
- Pentru că am jurat, iar moartea e singura ta scăpare .
Lace a inteles.- Jhon , lasă-mă să o fac singură ,nu vreau să mai ai un păcat un păcat in plus.
- Nu se poate Lace , daca faci asta vei ajunge în Iad.
Lace dete afirmativ din cap , le trimise un mesaj părinților săi în care le spusese ca ii iubeste .
Lacrimile ii curgeau siroaie.- Să ai grijă de familia mea !
- Jur .
Și Jhon înfipse pumnalul direct in inima lui Lace iar aceasta își dete Duhul.Sufletul ii părăsi corpul , fantoma corpului ei il mângâie pe Jhon pe obraz , o sărută pe obraz pe Alexa , îl sărută pe David . Apoi se duse acasa la părinții , îi sărută , își sărută frații, părintii , își aminti toate momentele petrecute alături de fratele ei de surorile ei de părintii ei , de bunicii si de unchiul ei . Își luă rămas bun de la locul minunat in care crescuse .
Apoi plecă la ceruri,în Raiul lui Iisus căci nu voia să vadă tristețea din ochii familiei ei.În urma lui Lace...rămase doar durere , Jhon plecase se ridicase în Iad pentru a-si ispăsii pedeapsa trădării .
Familia ei era devastată, o iubeau atât de mult pe Lace si nu aveau sa treaca niciodată peste , viata lor avea sa fie un doliu total.Părinții ei voia să trăiască doar pentru ceilalti copii ,dar nu aveau să și revină vreodata, bunicii ei il tot întrebau pe Dumnezeu ca de ce a lăsat să se întâmple asta . Unchiul cu care Lace își petrecea atâta timp fu devastat si nu mâncase zile bune și părintii lui Lace nu mâncaseră si nu dormiseră,fratii ei plângeau încontinuu, David ura viata se ura pe el pentru ca nu o protejare, iar Alexa se simțea vinovată că îi lăsase si guru dar știau că daca nu se intampla asta Lace ar fi ars în Iad , și știau că asta era ultima cale.
Jhon îi vindecase lui Lace rană după ce trupul său se înălțase la cer pentru că moartea sa para a fi o cauza naturală.
Lace apăru i visul celor din familia ei si le povești totul si asta le mai alina durerea.Jhon o eliberase , își ținuse jurământul...îi promisese lui Lace ca o va scăpa si o făcuse, își îndeplinise jurământul făcut vieții
Dar in urmă in urmă doar durere rămăsese,cel puțin până când Lace se va reîncarna , avea puteri care i dădea dreptul la mai mult vieți. Dar la ce bun
Nota/ acesta a fost ultimul capitol va urma un spite-off cu viață lui Lace înainte de întâmplare nefericită de la care pornește acțiunea de aici ,acolo voi povesti si de legătura cu Alexa si David .