Teamă

47 3 0
                                    

Lace il privea nedumerită pe Jhon, de abia acum începuse să se gândească ca poate Jhon avea o problemă personală cu David.

Si ea era singura posibilă problemă.  Jhon era îndrăgostit de Lace , dar Lace il iubea pe David , de 7 luni jumătate  îi tot ducea doru lui David si acum,acum că-l avea din nou nu putea renunța la el. Nu .

- Jhon ce faci? întreabă Anna intrând disperată in cameră.

-Îi las să plece , sunt doar niște oameni .

- Nu așa ne- am înțeles Jhon , nu ăsta era pactul .
- Consideră-l anulat , ok?

-Ooo  ba chiar deloc ok , o să vă măcelăresc dragilor...spuse Anna cu rânjetul ei malefic pe buze .

Anna il ridica pe David pe sus cu o forță indivizibilă, forță cu  are o imobilizat pe Lace pe scaun , Jhon nu întrvenea privea fix locul in care aproape că-l omorâse  pe David .
Făcea ceea ce îi era teamă să facă : călca pe urmele tatălui său.

Anna îl usca pe David de viață sub privirile  neputincioasei  Lace care țipă și dădea disperată din mâini pe scaun . Implorându -l pe Jhon sa o ajute, dintr-un motiv nici de ea știut, avea încredere în Jhon , nu stie de ce dar avea mult încredere în el , credea că o va ajuta.

- Jhon te implor ajută.l pe David ,voi face toată viața ce mi ceri, dar te rog ajuta-mă Jhon! țipă Lace din toti rărunchi, nici măcar numai putea să vorbească ,își pierduse vocea era răgusită,tipa atât de tare încât o durea foarte tare diafragma.

Dar Jhon nu o auzea, avea în minte doar cuvintele spuse de Lace atunci când el il omora pe David .

După ce sângele vișinu din gura lui David se opri , Anna îl sărută , il sărută pe buze ,il săruta  sălbatic la fel cum o făcea si Lace . Atunci ceva se aprinsese in Lace . Ceva din ea contracara puterile Annei ,de părcă s.ar fi activat ceva în ea.

Reusi sa scape din strânsoarea Annei , se luptă cu ea , da Lace își folosea puterile , știa să le folosească,puterea geloziei as zice.  O înfruntă pe Anna si reusesc să scape din aceea camera a sângelui .

David si Lace scăpară, când Anna vru sa plece după ei , o mână îi înconjură torsul, era mâna lui Jhon ,Jhon n-o lăsa să plece , Jhon o voia pe Lace fericita si vie.

- Lasă i Anna !

-Lucifer nu vă fi fericit să afle asta !

Lace se concentra si deschise portarul, deschise portarul spre lumea lor a ei si a lui David . Îl vindecă pe David cu puterile ei si îl duse acasa .

Pe drumul de întoarcere după ce își rezolvase  problemele cu ai ei si încercând să o împace pe Alexa  cu o explicație rațională, Lace începu să se gândească la tot ce i se întâmplase, la cuvintele lui Jhon la bătrâna  ce voia să o avertizeze ,la tot.

La un moment dat  isi aminti de Jhon,nu ca ar fi uitat vreodata dar isi aminti că nu intrase cu ei in portal  , rămăsese acolo cu Anna .

Lace avea un "feeling "că nu vă da de bine Jhon daca va rămâne acolo.

-Ok Lace , ai facut-o  odată o poti face din nou , își spuse sieși. Jurase ,jurase ca nu.l va lăsa pe Jhon in urmă indiferent de ce va fi. după ce il duse pe David acasa această redeschide portarlul.

David se trezi brusc din somn:
- Nu ,Lace ,pentru Dumnezeu opreste.te! David știa, avusese o viziune .

Lace deschisese portarul si avea sa plece după Jhon ,singură.

Chiar dacă nu prea se împăcau  bine ,David  o sunase pe Alexa si ii povesti  totul de-a fir a păr.

Nu i veni sa creada , era un șoc, și cum vieții ei , dar David , David părea atât de disperat încât Alexa își dădu seama ca nu glumea , il cunoștea bine pe David , il știa cu mult înainte lui Lace , David avusese deja relatie cu majoritatea fetelor din grupul Alexei.

                  ***

- Lace , de ce te ai intors pleaca ,acum!
- Nu plec nicăieri fără tine !
- Lace,nu mă mai întorc!
- De ce ? Spuse ea speriată
- Nu vezi ..imi astept sfârșitul, vor vezi sa mă târasca  în Iad . Pleaca acasa .
- Nu plec ,Jhon  , ori amândoi ori niciunul .
-  Lace tu ai ce pierde ai o familie , il ai pe David , ai o viață.
-Viața nu e pentru mine Jhon,de aceea trăiesc printre morți!
- Lace , vrei sa mi fie bine ?
-Normal . Îi răspunse fata fără să stea pe gânduri .

- Atunci pleacă Lace, nu mi e frică de moarte , singura  mea teamă  esti tu Lace , esti teamă mea . Te iubesc Lace ..te iubesc cu toată ființa mea...

JurământulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum