Dezechilibru

45 6 0
                                    

- David , esti bine ?
- Da, Lace sunt bine . Mă bucur că-ti faci griji puisor.
- Sigur că-mi fac. Spune-mi ce s-a întâmplat .
- M-am certat cu un băiat ,un accident cu motocicleta.  Hai te rog ,nu ti bate tu capul cu asta .

- Te doare ?
- Ma cam doare un pic buza. Peste două zile vreau sa ne vedem.

- Si eu.

***după două zile ***din perspectiva lui Lace.

-Ziua cea mare mă întâlnesc cu David.  Simt , simt ca ne potrivim . Conteaza ca e mai mare? 

- Da Lace,zise Alexa , contează chiar foarte mult . Esti prea mică pentru el si in plus , el face asa cu toate.

- Ba nu ! îi zic răspicat.
- Ba da ,smr esti proasta rau.  Stiai ca a stat vară'mea ?
- Te rog nu începe si tu ,oricum Georgia nu mă mai lasa in pace . S-a supărat că actualul ei iubit se dă la mine .(Georgia fiind fostă iubită a lui David ).

- Bun, pai poate e geloasă că ești mult mai sus decât ea , zise Gabe.

- Mersi ,oricum sper ca nu se va mai gândi vreodata la David.

****din perspectiva autorului

Alexa își dete isteric ochii peste cap.
Telefonul lui Lace scoase un tiuit.  Primise un mesaj.

" Numai vin diseară, îți zic ca să nu mă aștepți, sti mi-am dat seama ca tu esti mică si sper să nu te superi , am o părere foarte bună despre tine ,eu vreau altceva si tu esti micuța,esti frumoasa ,deșteaptă , dar chiar nu se poate ."

Lace privea atât de dezorientată si bezmetică . Tot echilibrul universului ei dispăruse odată cu David.  În ochii lumea se rezuma la David .
După ce le arătă mesajele , Alexa ridică sprânceana parca dându-i  odată in viață dreptate lui David .
Lace puse capul pe bancă și aproape că plângea ,căci o durea ,o durea al naibii de tare.

A doua zi , la festivalul anual Lace merge la festivalul anual din localitatea ei alături de Alexa.
Acolo il văd pe David alături de Lariss ,tinându-se de mână.

-Sper că ți-a picat fisa  ,spuse Alexa!

Și da Lace își dăduse seama , de aceea renunțase David la ea ,de aceea i-a trimis acel mesaj . Acum el renunțase la ea pentru o alta . Si singurul lucru care.i mai lega era Georgia atunci când iubitul ei ii dădea mesaj lui Lace băgându-se în seama cu ea si întrebând.o de David. Sau Georgia când voia să se bage în seamă cu David ,spunându-i de Lace . În rest nu i mai lega nimic.

JurământulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum