Notă autor / nu uitati Lace a murit acesta este doar un spite-off despre viața ei dinainte.
Lace privea ,privea uimită la tipul care o invitase la întâlnire , îl știa doar din vedere , nu schimbaseră mai mult de 10 vorbe .
Era seara ,era o seară tipică de vara in care luna străluciră puternic deasupra lor.
El se lăsa pe vine la picioarele ei , mâinile sale cuprindu-i rotulele genunchilor . Ei ii era teamă, nu il prea cunostea,nu avuseseră nicio tangență până atunci iar acum el stătea în fața ei , și era o da era atât de frumos.
Vorbesc despre una despre altă, Lace încercase să evite orice discuție despre o viitoare relatie,mai ales că știa că tatăl său privește pe fereastra din când în când si se întrebă deja de ce erau atât de apropiați și de ce erau doar ei doi .
Când luna ajunge fix deasupra capetelor sale si ceasul bate in ora 00:00 , Lace începuse să se fâstâcească , mai ales că David începuse cu atingeri și îmbrățișari iar ei nici măcar nu prea se cunoșteau.
Lui Lace,o da lui Lace ii plăceau îi plăceau la nebunie dar , ceva din ea ii spunea că nu e bine ceva din ea o ținea pe loc.
- David e târziu , eu plec.
-Pleci pur si simplu?Hai mai stai puțin!Încă 5 minute.- Lasa mâine seară! Da , mai vorbim.
David zâmbea in coltul gurii se părea că-i place că Lace ii da bătăi de cap, se părea că i place ca ea era diferită.
Lace avea nevoie , avea nevoie de timp in care sa cântăreasca situatia , ea era o pustioaica, și în plus ai ei nu ar fi fost de acord cu relația dintre ei .
Dar, David era atât de frumos , și vorbea atât de frumos.
Au vorbit toată ziua prin mesaje. Lace il asteptase in seara aceea , era pregătită să accepte o relație cu el, nu i putea rezista lui David.
Il asteptase dar el,nu venise . Lace ii trimisese un mesaj " David ce faci? Ai zis ca vi ,ce naiba.." dar David nu răspunsese , fusese atât de dezamăgita.
-Daca nu vine acum sa nu mai vina niciodată! Își spuse ea cu vocea tare.A doua zi dimineata mama ei intră la ea in cameră.
-Mami ,i-auzi băiatul cu care ai stat la poarta a făcut accident !