Urmatoarea zi ma trezesc si merg in bucatarie.Acolo gasesc pe masa clatite cu nutella pe o farfurie si un pahar de suc.
Ok, ce naiba?
Langă, găsesc un bilețel.
,,bună dimineata, din câte țin eu minte iți placeau clatitele. Pofta bună!!! Te iubesc!
Cu drag, iubitul tau"
Ok! Eu nu mai am iubit! Are cineva chef de glume proaste???
Apoi imi amintesc.. ieri am simtit mirosul lui Dave, oare el sa fi facut asta?????
Inima incepe sa imi bata tot mai tare.
Ma pun repede sa mananc iar apoi merg la scoala.
La cantina, Justin vine din nou la mine.Justin: -deci?
Emma: -imi pare rau Justin, dar refuz...
Am refuzat fiindca am impresia ca Dave e aici...in Paris...chiar presimt asta, iar daca el chiar e aici eu nu pot merge la bal cu vreun baiat! Din cate țin eu minte, Dave putea sa îl omoare pe Justin.
Justin: -POFTIM!!!?
Emma: -scuze...
Justin se ridica nervos si merge la prietenii lui.Am auzit in surdina cum a spus
Justin: -e prima care ma refuza
Da...prima si ultima sigur, cum doamne l-am refuzat? Puteam merge la bal cu cel mai cool baiat din scoala!!! Dar eu am ales un criminal!? Nu sunt in toate mințile!
Dupa ce se termina scoala merg acasa.Pe drum opresc la un magazin ca sa imi cumpar niște fructe.
Imi aleg niste mere,banane,portocale iar apoi ma intorc. Mai in departare vad un baiat, cu un hanorac negru si o gluga pe cap care radea cu un alt baiat.
Avea exact acelasi hanorac ca Dave.
Ma uit mai atent iar acesta isi intoarce privirea spre mine.
EL ERA! ERA CHIAR DAVE!Cand ma vede vrea sa vină spre mine dar eu fug. Am lăsat fructele in magazin si am iesit repede fiindca nu imi permiteam sa stau la coadă!
Fug spre casă si incui repede ușa! El era aici! Era in Paris! Ce naiba cauta aici!??
Acum ma bucur ca nu merg la bal cu Justin fiindca ar fi fost probleme mari.Ma pun sa imi fac temele, dar capul imi sta doar la Dave.
Ce-i drep e ca era putin mai bine facut, dar tot frumos era.
Seara ma pun in pat.
Imi i-au telefonul si incep sa citesc pentru a 1000 oară conversatiile mele cu Dave.
Dintr-o data simt din nou acel parfum...acel miros imi invadeaza narile.
Stiu ca e el.Stiu ca e aici ...iar din cauza asta inima incepe sa imi bata tot mai tare...Aud din spatele meu o voce
Dave: -cucu bau Emma, te-am găsit!!!
CITEȘTI
TRUE LOVE (vol 2)
Teen FictionFINALIZAT VOLUMUL 1 -ANONIMUL VOLUMUL 2- TRUE LOVE 3 luni... de momente frumoase, de clipe de neuitat..dar totul s-a termina de la o greșeala, o greșeală care nu pote fi trecută cu vederea. O plimbare cu parintii, un criminal, un pistol, toate astea...