La media poza ca Dave si Emma❤️
Saptamana a trecut repede. La scoala am note mari si sunt prima din clasa.
Cu Eliza nu mai vorbesc, dar atunci cand merg la cantina se uita urat la mine.
Acum este vineri si il astept pe Dave in curtea scolii.
Justin se apropie de mine si zice.Justin: -Hey Emma
Emma: -am crezut ca ai inteles cand ti-a zis Dave sa stai departe de mine.
Justin se apropie incomod de tare de mine si ma mangaie pe obraz.
Justin: -Emma..hai cu mine...
Emma: -ce?
Justin: -Vino cu mine! Poti sa fii iubita mea! Iti pot oferii o placere pe care nu o vei uita toata viata...ai fi si cea mai populara din scoala! Oricum Eliza aia e o c*rva.
Dintr-o data simt alte doua maini mai mari care mau prins de maini si m-au tras de la Justin.
Vad ca e Dave.Dave: -am crezut ca ai inteles ca ea e a mea!
Justin: -du-te ma de aici! Ea nu te iubeste!
Emma: -poftim?!
Dave: JUSTIN CHIAR VREI BATAIA AIA PE CARE TI-AM PROMIS-O?
Justin: -ia hai sa te vad!
Dave: -Emma stai aici, termin repede cu el
Vai ce mila imi e acum de Justin. Nu merita sa afle ce poate face Dave.
Dave ii prinde incheietura lui Justin si io intoarce obligandu-l să se intoarca si apoi i-a dat un genunchi acolo unde il durea mai tare ceea ce l-a facut sa cada pe jos urland. Apoi i-a dat un pumn în față și un picior in burtă, în timp ce acesta zăcea pe jos.
Dave: -te mai apropii de Emma!??
Justin nu i-a raspuns fiindca era ocupat sa urle de durere.
Dave: -RASPUNDE JUSTIN!
Justin: -nu ma mai apropii...
Dave s-a intors ranjind si toate fetele, inclusiv Eliza se uitau uimite la el.
Eram mandra cu asa un iubit.Auzeam cum ziceau intre ele: ,,as vrea si eu asa un iubit" sau ,,Emma e asa norocoasa"
Dave isi pune mana pe umerii mei si iesim impreuna pe portile liceului.
Intram in masina, iar apoi il sarut...
Emma: -ai fost incredibil
Dave ranjeste.
Dave: -stiu
Imi musc buza de jos si il sarut din nou.
Dave: -hai sa mergem acasa pana nu ti-o trag aici
Incep sa rad apoi imi amintesc brusc ce mi-a spus luni.
Zambesc malefic si ma uit la el.Emma: -Davie...cine e baiatul meu ? Ia zi tu cine
Dave: -nu ma mai face sa ma simt ca un caine si treci la subiect.
Il mangai usor pe obraz si il mai sarut o data.
Emma: -luni...ai zis ceva de...
Dave: -luni am zis multe chestii Emma
Emma: -de o surpriza!
Dave: -nu am uitat, stai linistita.
Emma: -dar ce e?
Dave: -iti arat acasa.
Zambesc fericita, incantata dar si curioasa!
Emma: -PAI HAI ACASA ATUNCI!!
Dave accelereaza si gonim pe strazi spre casa.
Cand am ajuns Dave m-a pus pe canapea si s-a pus peste mine sarutandu-ma, apoi ne-am desprins si am zis:
Emma: -deci?
CITEȘTI
TRUE LOVE (vol 2)
Teen FictionFINALIZAT VOLUMUL 1 -ANONIMUL VOLUMUL 2- TRUE LOVE 3 luni... de momente frumoase, de clipe de neuitat..dar totul s-a termina de la o greșeala, o greșeală care nu pote fi trecută cu vederea. O plimbare cu parintii, un criminal, un pistol, toate astea...