"20"

5K 160 5
                                    

Ma trezesc si observ ca sunt dezbracata.Atunci imi reamintesc toate momentele petrecute alaturi de Dave.
Doamne ce imi face baiatul asta!
Ma acopar cu patura si mă ridic sa imi caut hainele.
Cand insfarsit le-am gasit am lasat patura sa cada si mi-am luat lenjeria pe mine apoi tricoul iar apoi ma intorc catre pat si il vad pe Dave care se uita zambind la mine.
Am tresarit.Credeam ca doarme!

Dave: -buna diminetata

Emma: -buna dimineata

Zic putin rusinata.
Dave se ridica...si el era tot dezbracat dar el mergea lejer si isi cauta haine.
Cum de nu era incordat?

YYYOOOYYY AZI AM SCOALA!

Emma: -DAVE!!! AZI AM SCOALA!!!

Dave: -pai si cat e ceasul?

Emma: -E 9:12!!! AM RATAT PRIMA ORA SI O RATEZ SI PE ASTA

Dave: -mancam ceva si te duc cu masina acasa sa iti iei lucrurile apoi te duci de la 10. Le zici ca nu te-ai simtit bine

Emma: -bine..

Dave ma tranteste in perete si ma mai saruta.
Dar eu ma trag si zic:

Emma: -hai sa mancam amorezule

Am coborat si am mancat ceva.
Apoi m-am imbracat si Dave ma dus cu masina acasa.
Mi-am luat lucrurile apoi ma dus la scoala.
Inainte sa ies din masina m-a mai sarutat odata apoi am mers spre prima mea ora...de la 10..
Am intrat si m-am pus langa Eli.
Am imbratisat-o si am povestit mult.Mi-a fost foarte dor de ea.

Eli: -pai Kevin ma adaugat pe facebook...apoi mi-a scris...si prima data eu am luat-o ca o simpla prietenie. Vorbeam deja seara de seara.Apoi am hotarat sa ne vedem..ne-am mai vazut de cateva ori iar apoi el mi-a zis ca simte ceva pentru mine si i-am spus ca si eu si ne-am sarutat...

Emma: -SI DE CE PANA MEA NU MI-AI ZIS NIMIC???!!!

Eli: -scuze...apoi ne-am mai vazut de cateva ori iar intr-o seara...ăă...parinti mei nu erau acasa si l-am chemat la mine....

Emma: -NU POT SA CRED ELI!!!!

Am inceput amandoua sa radem.Nu ii pot spune de Dave...pur si simplu nu pot..nu ii pot spune ca nici eu nu mai sunt virgina...nu nu..

In pauza mare am mers la cantina si eu cu Eli ne-am pus tot la masa noastra obisnuita de la "normli" dar aud vocea lui Kevin care o striga pe Eli.

Kevin: -Eliza! Hai sa stai cu mine

Eli ii zambeste apoi se uita spre mine

Eli: -te superi?

Emma: -ăăă..nu...e ok, du-te

Sa ridicat si a mers la iubitul ei.Toti se uitau la ea asa uimiti...iar eu am ramas singura...

TRUE LOVE (vol 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum