"3"

5.9K 207 9
                                    

Ma prinde si ma pune pe pat cu el peste mine.

Dave: -azi se implinesc 5 luni

Emma: -stiu..

Dave: -de ce m-ai blocat? Ti-am scris zilnic! Chiar si in dimineata asta...

Eu il imping de pe mine si ma ridic in fund

Emma: -ieși afara!

Dave: -am venit sa discutam

Si se aseaza mai comod in pat cu ambele maini la ceafă.

Emma: -nu avem ce discuta!

Dave: -ba eu cred ca avem

Il prind de mană și incerc sa îl ridic, dar e al naibi de greu, si de frumos...

Dave: -nu cred ca ai nici o șansa

Emma: -grasule...

Zic in timp ce ma asez in pat langa el.

Dave se apropie si vrea sa ma sarute.
Eu vreau sa ma trag dar acesta imi prinde fața in mainile lui si ma trage in sarut.
Prima data m-am opus dar mi-a fost asa de dor de buzele lui....i-am raspuns la sarut iar el ranjeste fericit.
Este un vis sarutul asta...dar aerul nu ne mai ajunge si ne desprindem.

Dave: -mi-a fost dor de asta

Eu m-am inrosit toată!

Dave: -trebuie sa iti spun adevarul...

Emma: -ce adevăr?

Dave: -eu...eu am lucrat intr-o mafie. Șeful ne dădea niste ținte iar in 48 de ore trebuia sa îi omorâm. Eu am primit ca ținta pe părinții tai fiindca aveau foarte multi bani. I-am omort cu prima ocazie, dar cand ti-am vazut fața ...m-am indragostit de tine...nu am suportat tot ce am facut asa ca m-am dus si mi-am dat demisia chiar dupa ce am primit bani...

Emma: -CRIMINALULE!

Ma ridic in picioare din pat

Dave: -trebuia sa iti spun...

Emma: -SERIOS! Și cate persoane ai omorît!?

Dave: - patru

Emma: -PATRU VIETI LUATE! BRAVO DAVE!

Dave: -sper sa ma poti ierta, acum nu mai fac parte din gașca lor...

Emma: -de ce nu mergi la polititie? Sa le spui?

Dave: -pentru ca risc sa ma omoare pe mine, dar tu de ce nu ai mers la politie sa le spui de mine?

Chiar asa? De ce nu am mers? Pentru ca il iubesc! Logic! Nu puteam sa il dau pe mana politiei! Nu mi-aș fi iertato niciodata!

Emma: -pentru ca nu aveam dovezi!

Dave: -sau pentru ca ma iubesti...

Emma: -nu te mai iubesc!

Dave: -Emma! Uita-te in ochii mei si spune-mi ca nu ma iubesti

Vine in picioare chiar in fata mea. Ochii lui...imi vorbeau...imi spuneau atatea...era minunat...

Emma: -să....știi...ca...eu...nu.......nu...sunt... balbaita....asa...sunt....eu...azi...deloc...balbaita...chiar...nu....

Dave incepe sa rada si isi duce mana prin par apoi se uita la mine

Dave: -tu, cu mintitul sunteti paralele! Mai stii asta!?

Emma: -cum sa uit ceva din spusele lui Dave Andreeas Wighton! El spune cuvinte sfinte!

Dave: -stii ce trebuie sa faci?

Apoi pune o față perversa...

Emma: -ce?

Dave: -noi am facut un pariu😏 iar tu nu m-ai acceptat asa ca o zi si o noapte esti doar a mea

Emma: -la naiba! Nu ai uitat?!

Dave: -nup!

Emma: -maine am scoala asa ca nu pot

Dave: -vin vineri dupa tine

Emma: -ce zi e azi?

Dave: -joi

Emma: -deci maine vii?? Si cat o sa stau la tine?

Dave: -pana duminica seara

Emma: -Dave, astea sunt 3 zile deja

Dave: -nu conteaza!

Apoi iasă pe geam.Eu ma pun in pat.Sunt asa nervoasa ca crede ca poate face ce vrea el.Mai ales ca el stie ca eu sunt virgina...nu vreau sa profite de mine...

TRUE LOVE (vol 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum