"32"

3.9K 176 47
                                    

As dori sa va multumesc fiindca la volumul 1 ,,anonimul" am ajuns la 10 mii de vizualizari si 1 mii de voturi si pe locul 25 in fictiune adolescenti. Va multumesc si pentru la aici volumul 2 am ajuns la 3 mii de vizualizari si peste 500 de voturi, va multumesc mult.
Nu uitati sa votati si acest capitol.
Va multumesc enorm si va iubesc!❤️

Emma: -SUNTETI FRATI??!!!!

Cei 2 dau afirmativ din cap.Imi duc mana la gura.Nu pot sa cred ca atata timp cat am fost cu Deniz nu mi-a zis ca are frati!
Iar Dave...ei bine el mi-a zis pe mesaje ca are un frate da cine se astepta ca fix Deniz sa fie?!

Ma ridic nervoasa de pe fotoliu.

Emma: -vreau acasa

Dave: -Emma, trebuie sa alegi pe unul din noi

Emma: -vreau timp

Dave: -daca iti e grea alegerea inseamna ca si pe el il mai iubesti

Emma: -dave! El a fost iubirea mea de pe clasa 7a! Dar ma parasit! Ma dezamagit dar tot l-am iubit! Normal ca e greu!

Dave se ridica si se pozitioneaza in fata mea

Dave: -gandeste-te de doua ori inainte sa alegi, hai te conduc acasa

Am intrat in masina lui Dave si am pornit spre casa. Nimeni nu zicea nimic
Am ajuns acasa si m-am pus direct in pat.
Imi i-au telefonul si imi recitesc pentru a 1000 oara toate mesajele cu Dave.
Nu pot sa cred cate amintiri am cu el...

***

,,îti pot spune initiala numelui meu, dar atat momentan"

,,e bună si aia :)))"

,,D"

***

,,ghici cine face azi o lună de cand vorbesc!!!"

,,nnnoooooiiii💓"

,,daca ne vedeam in realitate acum sarbatoream o lună de relatie...dar astea sint detalii"

***

,,sunt student la Oxford, anul 2.Cei de la NASA mă vir fiindca ei cred ca a o minte atat de agera ca aș outea descoperii noi forme de viata

,,mai demult mi-ai zis de Hardvard"

,,pe ala l-am terminat iar acum sunt la Oxford😂"

***

Fara sa vreau incep sa plang.Imi era deja dor de el.
Am putut sa trec peste faza cu Deniz.Dave era ceea ce aveam eu nevoie...
Imi si amintesc prima data cand ne-am vazut...
eram asa suparata ca e el si am stat fara el 5 luni si aproape ca am murit..fara Deniz am stat aproape 2 ani si nu am patit nimic...

Toata noaptea m-am tot gandit pe cine sa aleg...imi era greu.
Pe la 10:00 ma ridic din pat , aratam oribil. Toata noaptea nu am dormit...
Incerc cat de cat sa ma aranjez si pornesc pe drum...ma intreb spre casa lui Dave...

TRUE LOVE (vol 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum