"29"

4.3K 157 28
                                    

Cand ma trezesc il observ pe Dave langa mine. Dormea...
Vai ce vis am avut...

Dave: -te-ai trezit

O deci nu dormea. Dau afirmativ din cap.

Dave: -esti bine?

Emma: -de ce nu aș fi?

Dave: -ai avut un coșmar

Emma: -de unde stii? Iarăsi citesti ganduri?!

Dave: -nu, cand am ajuns aseara tremurai iar mai pe la mijlocul noptii ai inceput sa strigi "nuuu"

Emma: -aa...da sunt ok

Am mancar ceva, apoi mi-am luat lucrurile iar Dave ma dus la scoala.
In prima pauza (de 10 min) ma plimbam pe holurile liceului cand simt pe cineva care na trage dupa un colț. Ma impinge in perete si isi pune mana lui la gura mea ca eu sa nu pot urla.
Era... MATT.

Matt: -ce mai face Emma?

Intreaba norvos.Dar eu nu pot saii raspund fiindca isi ține mâna la gura mea.

Matt: -ohh haide Emma!  Ce vezi la el? Crede-ma ca te pot face sa ai un orgasm...

Cand aud ii dau un genunchi cat de tare pot in zona intima acesta se da inapoi din cauza durerii, il imping repede pe jos si fug. E psihopat serios!
Fug repede in clasa si acolo stau linistita fiindca sunt mai multi colegi iar in 3 min va intra si profesoara.
In fie care pauza am stat in clasa rugandu-ma sa nu plece toti colegii afară.
La finalul orelor imi iau lucrurile si fug direct in curte spre iesire.
OOFFF DAVE NU A AJUNS INCA!

Il sun repede.

Emma: -Dave unde esti?

Dave: -Emma sunt pe drum! Imediat ajung

Emma: -te rog grabeste-te

Dave: -sa intamplat ceva?

Emma: -iti povestesc pe masina, tu grabeste-te doar

Dave: -voi fi acolo in max 5 min

Emma: -bine...

Ii inchid si ma uit prin jur asigurându-ma ca nu e Matt.
Din fericire e o zona publica si sunt multi oameni in jur.
Simt telefonul ca vibreaza.E un mesaj...de la Matt. Il deschid tremurand.

,,Frumos ai scapat păpușică dar crede-ma ca vei fi a mea. Vin-o astazi la 22:00 acasa ca mine. Adica erai acolo cand mi-a luat Dave alt apartament. Deci vin-o la mine singura! Altfel bunici tai din Romania o sa aiba o mica surpriza .. te astept"

Doamne ce om!!!!
Insfarsit ajunge Dave.
Merg in masina si ii povestesc tot..oare sa merg sau sa nu merg?....imi poate face orice..

TRUE LOVE (vol 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum