Am deschis gura sa spun ultima mea dorinta iar apoi ma gandeam sa inchid ochii si sa ma gandesc doar ca o sa mor dar Dave a iesit din camera lor secretă.
Dave: -wo wo wo, ce faci mă?
Zice Dave in timp ce se apropie repede de barbatul misterios.
Barbatul: -eram pregatit sa o omor, tu?
Dave: -Bill! Lasa jos arma, e de a mea!
Deci Bill il cheama..
Bill: -de ce as face asta?
Zice in timp ce apasa pistolul si mai tare de capul meu
Dave scoate si el un pistol si il indreapta spre Bill.
Matt si Dylan fac la fel.
Erau 3 contra 1.Bill isi ia pistolul de la capul meu.
Bill: -ai avut noroc de data asta păpușă..
M-am dus direct in bratele lui Dave si am inceput sa plang...toata tremuram...
Dave: -gata Emma...vai ce tare tremuri...linisteste-te..
Matt: -ce noroc ai avut ca am iesit acuma
Dave se uita zambind la mine
Dave: -esti bine?
Dau afirmativ din cap.
Dave: -Dylan idiotule! Cum sa o lasi singura aici!!!! Stiai ca asta se poate intampla!!
Dylan: -vroiam sa vad si eu comanda..
Dave: -ar trebui sa te pedepsesc ai inteles?!
Dylan nu zice nimic dar ma bag eu
Emma: -Dave, lasă-l...
Dave se uita uimit la mine
Dave: -era sa mori Emma! Sa mori!
Nu am mai spus nimic
Dave: -haideti sa mergem
Dave ma ține bine de mana iar asta era putin incomod dar imi placea ca eram pazita.
Ajungem iarasi in padure...si mergem spre masina...era intuneric deja..
Dave: -Matt stai aici cu Emma, Dylan hai cu mine inainte sa fim atenti ca nu e nimeni..
Baieti au facut exact cum a zis Dave.Si-au scos armele pentru orice eventualitate..
Emma: -e posibil sa fie oameni care vor sa ne omoare in padure?
Matt: -da, nu stii niciodata ce e in padurea asta...noaptea
Emma: -aha, cum de asculati asa de Dave?
Matt: -pai Dylan a avut niste probleme cu familia si a fugit de acasa, iar Dave l-a luat sub aripa lui, chiar daca Dylan e mai enervant niciodata nu a iesit din cuvantul lui Dave, el il respecta si il ajuta mereu..
Nu m-am gandit niciodata asa...
Emma: -și tu?
Matt: -eu sunt prieten cu Dave din copilarie si de atunci tot asa suntem, eu sunt la facultate si nu ma ocup cu lucrurile astea dar Dave imi e prieten si mereu ma ajutat iar eu doar stau cu ei si ii ajut cum pot. Ma simt si dator față de Dave, a facut foarte multe penteu mine
Wow, Dave are si o latura buna? Adica...credeam ca il cunosc pe Dave, am vorbit pe mesaje 3 luni! Am stiut ca el mi-a omorat parinti... am stat umpic cu el acasa dar tot nu stiu multe despre el....iar el stie tot despre mine...
Ajung intr-un final eu cu Matt la masina.Dave si Dylan fumau o țigara in timp ce ne asteptau
Matt: -nimic asa-i?
Dylan: -drumul era liber
Am intrat toti in masina.Dave i-a condus pe cei doi acasa la ei.Se pare ca locuiau in acelasi apartament.Locuiau pe o strada primitiva si intr-un bloc draguț.
Apoi Dave a pornit spre casa lui.Dave: -sper ca nu ma uraști..
Emma: -nu te urăsc...
Dave isi intoarce capul spre mine foarte mirat
Dave: -cum de nu ma urasti dupa ce ai aflat cu ce ma ocup, dupa ce era sa mori din cauza mea...
Emma: -da recunosc ca te ocupi cu lucruri periculoase si faci multe probleme in lume..si eu era sa mor din cauza asta dar...a fost oarecum distractiv...
Apoi eu incep sa râd cand imi amintesc ce tare tremuram...
Dave era absolut uimit de mine.
Dupa ce am aflat ca la ajutat pe Dylan si pe Matt cu lucrurile lor...si mai ales ca Matt si Dylan au atata incredere in el inseamna ca e totusi un om bun...
Am ajuns si a oprit masina.Dave: -facem ceva in noaptea asta?
Apoi afișeaza o fața perversa
Emma: -da
Dave: -tu vorbesti serios??
Emma: -da! Normal ca facem ceva! Ne culcam!
Apoi ies din masina si intrăm in casă.
Eu intru in baie si ma dezbrac fiindca doresc sa fac un duș ...Am intrat in cabină si am lasat ca apa sa curga si sa imi relaxeze fie care mușchi...
Dintr-o data am auzit un zgomot..
CITEȘTI
TRUE LOVE (vol 2)
Teen FictionFINALIZAT VOLUMUL 1 -ANONIMUL VOLUMUL 2- TRUE LOVE 3 luni... de momente frumoase, de clipe de neuitat..dar totul s-a termina de la o greșeala, o greșeală care nu pote fi trecută cu vederea. O plimbare cu parintii, un criminal, un pistol, toate astea...