Imi cer scuze dar cartea asta nu va avea prolog si epilog!
Lectura placută!Ma uit trista pe geam.Maine se implinesc 5 luni de cand eu cu Dave nu ne-am mai vazut sau vorbit.
Locuiesc singură intr-un apartament din Paris.Vorbesc zilnic cu bunici mei la telefon.
La liceu sunt in clasa 12-a.
Mai sunt 2 saptamani si vine vacanta de vară.
Probabil că atunci ma voi intoarce in Romania in vizita, dar pana atunci mai este.Ma pun in pat trista.Este ora 22:00.Mereu ora asta imi amintește de el....
Urmatoare zi ma trezesc si merg la liceu.
Aici am totusi o prietena, Eliza.
Iar Anca este fata, care imi bagă mereu bețe in roată. Nu o suport.,,o poti bate pe Pegy? Se dă divă fiindca Fineas e impreuna cu ea.Plus ca nu o suport!!Și serios!!! E proasta de ingheață apele!! A spus ca a vazut un documentar in care sa gasit cel mai mare rechin din lume, megalador, in Dunăre!"
Anca e ceva gen Pegy...
Aici in Paris, cantina e diferita..puțin.
Exista 3 grupe.1.populari -cei care urca pe un fel de platforma chiar in mijlocul cantinei, toti vor sa fie ca ei
2.normali -cei care au mesele in jurul platoformei (aici sunt cei mai multi printre care si eu cu Eliza)
3.tocilari- cei care au mesele chiar pe margine si nimeni nu vrea sa fie ca ei
Emma: -hey Eli
Eliza: -hey Emma
Ne asezam la masa si incepem sa povestim despre scoala ...
Un baiat de la cei populari, Justin, vine spre noiEliza: -oh doamne, vine aici
Emma: -stiu, taci!
Justin vine si se pune chiar langa mine.
Emma: -ă, ce faci?
Justin: -zi ca nu iti place
Apoi isi pune mana pe umerii mei ca si cum am fi impreuna.Ok...devine ciudat
Emma: -ce vrei?
Justin: -vrei sa vii cu mine la bal?
Eliza si-a dus mainile la gura.Toti se uitau la mine. Justin era cel mai frumos baiat din scoala...nu oricine avea șansa asta...dar...incă mă gandeam la Dave..nu l-am mai vazut de atâta timp...
Emma: -mai am nevoie de timp...
Toata lumea se uita mirați la mine.Toti se asteptau sa accept.
Justin se uita nedumerit.Emma: -scuze Justin....vorbim mai incolo...
Justin: -ok, te voi astepta
Apoi imi face cu ochiul si pleaca din nou la masa lui.
*oftat*
Eliza: -de ce nu ai acceptat?!!!!!
Emma: -nu stiu...
Eliza nu stie nimic de Dave si nici nu o sa ii spun vreodata...
Dupa ce se termina scoala plec repede acasa.
Incui usa si ma pun la teme.Seara ma duc in bucatarie sa mananc ceva, apoi ma pun in pat. Am inchis becurile si era intuneric bezna....
Dintr-o data simt un miros....un miros atat de cunoscut...un miros care imi amintea de el, defapt as putea spune ca era chiar mirosul lui...
Ma ridic in fund si ma uit uit prin cameră dar nu văd pe nimeni.Mirosul este tot mai accentuat.
El era aici!! Simt asta!! Mirosul..e prea cunoscut....dar unde e?Ma pun inapoi in pat.
Ma uit spre geam si am vazut o silueta neagra dar intr-o fracțiune de secundă a disparut.Emma: -AAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Am țipat cât de tare am putut....iar mirosul dispare incet incet..
Nu il mai simt delocOare visez?
CITEȘTI
TRUE LOVE (vol 2)
Teen FictionFINALIZAT VOLUMUL 1 -ANONIMUL VOLUMUL 2- TRUE LOVE 3 luni... de momente frumoase, de clipe de neuitat..dar totul s-a termina de la o greșeala, o greșeală care nu pote fi trecută cu vederea. O plimbare cu parintii, un criminal, un pistol, toate astea...