"4"

5.7K 206 1
                                    

Azi e vineri.
Merg la scoala.
La cantina Justin se tot uita la mine dar eu ma gandesc la Dave...
3 zile cu el...nu pot sa cred..

Seara aud un claxon.
Ma uit pe geam si era o masina neagra de lux. Nici in 100 de ani nu mi-aș permite o așa mașină...
Oare e Dave?

Imi i-au telefonul si niste pijamale intr-un ruxac si cobor.
Dave iasă din mașină si imi deschide portiera ca un gentelman, dar eu îl ignor... si ma asez in masina.Acesta inchide portiera, ocoleste masina, si se pune pe locul soferului.

Dave: -esti gata?

Eu ma uit inainte si nu zic nimic.Eram oarecum speriata..

Dave: -oh haide Emma, o sa fi asa tot weekendul????

Emma: -stii! AR TREBUI SA TE URASC !!!

*Dave ofteaza*

Dave: -stiu...am gresit mult si stiu ca ar trebui sa ma urasti..nu o sa fim prea curad sau poate chiar deloc asa cum ne planuiam pe mesaje, si de aia sunt si gelos.Te iubesc enorm de mult Emma! Habar nu ai! Si de ce gelos? Pentru ca eu in loc sa iti dau loc, sunt aici, in loc sa te las sa te gandesti, sunt aici.Am stat fara tine 5 luni si aproape m-am sinucis! Vreau sa imi fac mie bine.Iar binele meu e langa tine si sunt conștient ca tu ...nu vrei...

Apoi porneste masina.

Wow deci nimeni nu mi-a mai spus asa ceva.Poate ca totusi ar trebui sa ii dau o sansa.Eu il iubesc...doar ca nu pot trece peste ce mi-a facut...

Emma: -Dave, vreau ca zilele astea sa ne cunoastem mai bine, sa nu ne certam deloc, sa fie perfect...

Dave se uita zambind si un pic mirat la mine.

Dave: -vorbesti serios?

Emma: -da

Apoi imi vine o idee cum sa il enervez putin

Emma: -dar vezi ca am iubit

A oprit masina brusc si aporoape am intrat in parbriz

Emma: -APROAPE ERA SA INTRU IN PARBRIZ

Dave: -daca nu ti-ai pus centura

Emma: -daca nu ti-ai pus centura

Am reptat eu ironică in timp ce mi-am pus centura

Dave: -cine e baiatul!?

Emma: -un baiat foarte draguț, frumos...

Dave: -ZI CINE E!!!!

Emma: -e un baiat si bun la pat

Dave: -EMMA!!!! UN SINGUR LUCRU NU FAC EU PE LUMEA ASTA SI ANUME SA IMPLOR PERSOANE! ASA CA ZI ODATA CINE E!!!

El nu mai putea de agitat iar eu radeam ca o vacă

Emma: -nu am nici un iubit, voiam sa vad cum reactionezi

Dave: -FEMEIE! Faceam infarct aici! Oricum dupa 2 zile cu Dave Andreeas Wighton uiti de toti baietii de pe lume

Incep sa rad in continuare.

Apoi Dave opreste masina langa o casă imensă si foarte foarte frumoasă!Era incredibiă! De unde a avut bani de asta???

Dave: -ieși

Emma: -hai să imi deschizi portiera, ca un gentelman ce NU esti!

Dave isi da ochii peste cap si iasa din masina, o ocoleste si vine sa ma deschida.
Eu ies ca o doamna si intram impreuna in casa.

TRUE LOVE (vol 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum