"37"

5.5K 269 47
                                    

A urmat nunta noastra..am avut o multime de invitati si a fost ceva absolut special! Era uimitor. Daca imi ziceai ca o sa ma casatoresc cu Dave acum 1 an 100% nu te credeam dar acum trsiesc asta. Mai am cateodata momente cand ma gandesc ca totusi el mi-a omorat parinti... dar trec repede fiindca l-am iertat.
De Matt nu am mai auzit nimic.
Acum totul este bine..

Au trecut 3 ani... timp in care eu am teeminat facultatea si avem amandoi un serviciu. Acum suntem o familia si am aflat ca sunt insarcinta cu un baietel.
Sunt foarte fericita alaturi de el si il iubesc cu adevarat. El este tot ce am nevoie si sper sa raman cu el toata viata. Acum va urma sa dau nastere unui copil. Am emotii dar Dave va fi cu mine si ma va sprijini.
Tin inca legatura cu bunici mei pe care ii iubesc foarte mult.
Sunt pur si simplu...fericita.

XxxxxxxxxxTHE ENDxxxxxxxxxxxxxxX

Ei uite ca am reusit sa termin si cartea. Au fost niste momente frumoase pe care nu o sa le uit niciodata.
Va multumesc tuturor care ati citit , va iubesc mult!!!
Nu uitati sa votati si acest capitol si din pacate aici se termina.
Va iubesc mult si o sa va anunt daca mai incep vreo carte.
Va iubesc!!!❤️❤️❤️❤️❤️

Va recomand si noua mea carte "Lasa-ma sa te iubesc". Este o carte foarte frumoasa si speciala. Chiar merită. ❤️

TRUE LOVE (vol 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum