Marcus üzüm bağlarının bir bölümünde denediği verim arttırıcı tekniklere bir yenisini eklemek üzere araştırmalarına devam ederken Türkiye de ki Meşhur bir şarap firmasının kimyageri ile irtibata geçmişti. Uzun zamandır beklediği genç kimyager yanında getireceği uzun zamandır üzerinde tartıştıkları organik gübre karışımı ile uçaktan inmek üzereydi. Birlikte katılacakları uluslararası konferansta bu gübreyi tanıtacaklardı. Aralarında kilometreler olmasına rağmen günler boyu süren uzun ortak araştırmaları sayesinde sonunda @zeynepyksl elinde ki numuneyi üretmeyi başarmış ve bu çalışmasının altına ortak olarak imza atmıştı. Eğer bu konferans başarıyla geçerse her ikisi de bu patentten fazlasıyla kazançlı çıkacaklardı.
Marcus heyecanla beklerken uzaktan gelen ufak tefek genç hanımı gördüğünde sevinçle gülümsedi.
“Merhaba @zeynepyksl. Sonunda bir araya gelebildik.”
“Merhaba Marcus. Gerçekten de teknoloji sağ olsun. Senin formüllerin olmasa bu işin altından kalkamazdık ancak gübre ile birlikte gelmeden önce ilk mahsulü görmek istedim.”
“Gözlemlerin nasıl?”
“Sana tüm veri raporlarını getirdim. Bence şahane. Bu gerçekten bir devrim niteliğinde olacak.”
Bir yandan yürürlerken bir yandan da patentleri üzerinde konuşuyorlardı.
“Sen şimdi otele yerleş ve biraz dinlen. Kaç saattir uçuyorsun. Ben de yarın için gerekli hazırlıkları gözden geçireyim.”
“Bir tek senden bir ricam olacak Marcus. Lütfen yarın sunumu sen yapar mısın?”
“Asla! Nasıl olur anlaşmıştık! Sunumu sen yapacaktın.”
Marcus endişeyle @zeynepyksl a itiraz ederken bir yandan da onca bilim adamının karşısında konuşma yapmanın nasıl bir his olabileceğini merak ediyordu.
“Gerçekten çok isterdim Marcus ancak uzun saatler boyu uçak yolculuğu ve klima yüzünden ses tellerim acıyor. Yarın konuşabileceğimi hiç sanmıyorum ve benim bu berbat halim yüzünden çok iyi bir fırsatı kaçırmak istemiyorum.”
Masrcus istemese de @zeynepyksl ın ricasını kabul etmek zorunda kaldı.
...
Ertesi gün Konferans çıkışı:
“İnanamıyorum başardık!”
@zeynepyksl gülümseyerek Marcus’a bakıyordu. Genç adamın uzattığı elini kavrayarak tokalaşırken genç adamın yüzünde yayılan gülümseme herkes için görmeye değerdi.
“Gerçekten bu inanılmaz. Sayende büyük firmalar patent için milyon dolarlar ödemeye hazırlar.”
“Ah bütün işi sen yaptın. Formüller, sunum...”
“Saçmalama lütfen. Bir ara kürsüye çıktığımda öleceğimi zannettim ama sağol. Varlığınla bana çok destek oldun. Hem sen şaraplık üzümlerde deneyerek raporlamasaydın kimse verime inanmayacaktı. Bu organik gübre sayesinde toprak ta kirlenmeyecek.”
“Evet işin en güzel yanı da bu. Gerçekten çok teşekkür ederim. Benim şimdi ilk uçakla dönerek gelen teklifleri kontrol etmem gerek.”
“Gerçekten bir kaç gün daha kalmak istersen seni seve seve gezdirebilirim.”
“Çok isterdim ama bir dahaki gelişime umarım. Şimdi birikmiş çok işim var ve sadece bu konferans için gelmiştim. İmzaları atmaya tekrar gelirim.”
“Çok memnun oldum @zeynepyksl, gerçekten harika bir iş çıkardın. Bu sene benim üzüm bağlarımda inanılmaz bir verim artışı gösterecek.”
Marcus ve @zeynepyksl konferans alanından ayrılırlarken peşlerinden koşan bilim adamları ve kimya firmalarına gülerek bakıyorlardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİSSİZ KAYIT DIŞI
Genel KurguHİSSİZ OKURLARI İLE ÖZEL PAYLAŞIMLAR İÇİN HİKAYE DIŞI KAHRAMANLAR VE OKURLARIN BULUŞTUĞU KÜÇÜK ANEKTODLARIN PAYLAŞILDIĞI EĞLENCE BÖLÜMLERİ İÇEREN HİSSİZ HİKAYECİKLERİ. BURADA YER ALABİLMEK İÇİN YAZAR OLMAMAK ÖN KOŞULDUR:))