Itt az új rész. Jó szórakozást hozzá.
Min Fao-Sao:
Nem is tudom, hogy miért is mentem ebbe bele, de nem akarok Yugyeom-nak tartozni.
Oda mentünk és leültünk mind ketten, de én inkább vele szembe, nehogy félre értse.-Mit adhatok? - kérdezte a férfi.
-Hmmm én kérek egy marha sültett és rizsát és egy nagy pohár cola-t. - mondta egy szuszra - Te?
-Én egy pohár citromos vizet. - válaszoltam, de Yugyeom nevetni kezdett. - Mi olyan vicces?
-Te. - adta a választ.
-Miért is? - kérdeztem és ittam a vizet.
-Nem akarsz tartozni ezért csak ingyen vizet iszol míg én eszek. - nevetett.
-Na és? - fordultam el.
-Cuki. - mondta halkan amit talán nem is kellett volna hallanom így nem is mondtam semmit se rá. - Rendelj valami mást is ha már azt mondtad, hogy éhes vagy.
-Rendben. - egyeztem bele. - Akkor kérek egy rament.
-Rendben. - bólintott a férfi.Ettünk, de mikor végeztünk ki akartam magamnak fizetni, de nem engedte. Ki vette a pénzt a kezemből és ő fizetett.
Haza felé mentünk egymás mellett, de motorokat hallottam így szemem fel csillant és rá néztem Yugyeom-ra.-Menjünk tovább. - tette zsebre kezét. - Haza kísérlek.
-Rendben. - néztem még a hang irányába. - Várj! Minek akarsz haza kísérni?
-Mert férfi vagyok. - mondta nyugodt hangon.
Hírtelen fel nevettem mire rám kapta fejét.
-Te férfi? - kérdeztem nevetve.
-Nem ismersz. - hajolt hozzám.
-Nem nem ismerlek, de te se engem. - toltam el fejét.
-Akkor ismerkedjünk. - nevetett. - Az a nyaklánc fontos ugye?
-Igen az. - válaszoltam egyszerűen. - És te Yugyeom.. *csendbe maradtam.*
-Én mi? - kérdezte.
-Mindig is ilyen voltál? - kérdeztem.
-Milyen? - kérdezte. - Helyes, cuki vagy kedves?
-Nem. - néztem semlegesen. - Ne hidd hogy olyan helyes vagy.
-A többi lány nem ezt mondja. - fordult hozzám vigyorogva. - De te kamuzo vagy szóval nem hiszek neked.
-Kamuzo? - kérdeztem vissza enyhén hisztizve.
-Igen. - bólintott. - Amikor rád néz valaki akkor aranyos lánynak tűnsz, de amúgy kamuzo vagy.
-Nem is. - löktem meg vállal. - Hazudok néha, de csak a suliba ha kell.
-Persze. - kacsintott. - Itt vagyunk.
-Szia. - indultam be. - A kaja miatt a pénzt odaadom holnap.
-Ahogy akarod. - mondta és éreztem, hogy vigyorog.Be mentem a házba és anyut kerestem aki a tv előtt aludt el. Megfogtam a lábát és a kanapéra tettem, majd be is takartam és adtam egy puszit neki.
Fel mentem és a készülés után be bújtam az ágyba és magamhoz vettem a macim is.Reggel hamarább fel keltem mint az óra így hamar be is mentem az iskolába, ahol úgy tűnik, hogy majdnem mindenki bent volt már bele értve a hét pasit is. Fura volt, hogy a barátaim nem voltak bent így le ültem a padra és zenét hallgattam még pedig Zico-t. Hírtelen ült valaki mellém és ütötte a vállam meg.
-Igen? - fordultam oldalra. - Ohh te.
-Kedves. - nézett szomorúan.
-Mi is a neved? - kérdeztem. - Hmmm várj ne mond meg.
-Na? - kérdezte.
-Youngjae. - tapsoltam egyet. - Ugye?
-Aham. -mosolygott.
-Miben segíthetek? - kérdeztem fél mosollyal.
-Csak beszélgetni akartam. - válaszolta. - Olyan egyedül voltál.
-De cuki vagy. - mosolyogtam. - Ohh ha már itt vagy?
Kezdtem kutatni a táskámba és vettem elő a tegnapi ételért a pénzt.
-Tessék. - nyújtottam oda.
-Minek ez? Kell valami a büféböl? - kérdezte döbbenten.
-Nem ez Yugyeom-nak. - fogtam meg kezét, de el húzta.
-Add neki oda te. - biccentett. - Gyere ugy is néz minket.
-Nem, add neki oda te. - néztem rá kérlelve. - Légyszi.
-Nem bocsi. - állt fel. - Nem veszek el pénzt.
-Youngjae. - mondtam nevét.
-Nem. - tette zsebre kezét.El ment így arra néztem és Yugyeom figyelt minket és vigyorgott. Fel álltam és el mentem onnan, hogy ne nézen és én se lássam.
Később mikor már az órán ültem, csak azon agyaltam, hogy hogyan adjam oda neki."Talán be dugom a szekrényébe. - mondtam magamba miközben bambultam erőre. - Ahhh és ha ki esik?"
A csengő félbe szakította a gondolkodást így mentem a következő órára, ahol ott állt a csapat és az osztálya is. Döbbenten néztem őket mire Jackson meg lökte és ő felém nézett.
-Minek vagytok itt? - kérdeztem miközben le raktam a táskám és kivettem a fülesem.
-Nincs angol tanár. - válaszolta Mark.
-Ohhh és egybe leszünk? - kérdeztem miközben leültem a falnak dőlve.
-Igen és szerintem a másikon is. - mondta Yugyeom. - Kettő lenne.
-Komolyan? - kérdeztem döbbenten. - Ne már.
-Ennyire ne örülj. - nevetett Yugyeom.
-Akkor itt a pénzed. - nyújtottam oda neki.
-Nem kell. - nézte a pénzt míg a haverjai döbbenten néztek. - Akkor meg hívtalak. Nem kell.
-De én oda akarom adni. - álltam fel és álltam vele szembe. - Meg mondtam neked.
-Tudom. - lépett hátrébb.
-Akkor tessék. - tartottam a pénzt.
-Ha kell akkor nézd úgy mintha az egy randi lenne. - mondta mire kábé hátra estem.
-Na nem. - ráztam fejem. - Yugyeom csak viccelsz ugy.
-Persze. - vakarta tarkoját. - Csak így nem kell vissza adnod.
-Akkor meg hívlak valamire. - néztem fel rá. - Rendben?
-Fuuu randi. - mondták a többiek.
-Nem nem az. - néztem rájuk. - Yugyeom, rendben?
-Oké. - bólintott.
-Ez az. - vigyorogtam mire fel húzta szemöldökét. - Ne értsd félre.
-Nem nem fogom. - mondta majd meg érkezett a tanár.Be ültem a helyemre, de mellém ültették Yugyeom-ot. Ijedten néztem a fiút aki csak a táblát nézte míg barátnőm nevetett és beszélgetett.
Jegyzeteltem amit a tanár diktált míg a mellettem ülő, csak nézte mit is írok. Egy idő után már idegesített ezért rá szóltam.-Hagyd abba. - suttogtam.
-Miért? - kérdezte suttogva. - Szabad foglalkozás van.
-De engem zavarsz. - suttogtam tovább.
-Akkor azzal foglalkozz. - tolta fejem a fűzet felé.Úgy tettem, ahogy ő mondott és a füzetem figyeltem addig míg a pad társam el nem seperte a hajam.
-Mit csinálsz? - kérdeztem suttogva.
-Ott volt valami és idegesítő volt. - suttogta.
-Akkor legközelebb szólj. - suttogtam vissza.Hajam fülem mögé tűrtem és úgy írtam tovább addig míg ki nem csengettek és mentem a folyosóra. Barátnőmmel jól el voltunk és a barátommal is akikről kiderült, hogy össze jöttek.
A következő óra is úgy telt mint az előző és engem piszkált az órán kicsit már idegesítő volt, de ha rá szóltam, csak annyit mondott, hogy unatkozik.A vissza fizetést másik napra tettük mert ma nekem más dolgom volt még pedig az esti motor verseny el telt au egy hét.
Este fogtam magam és el mentem a versenyre és vártam az ellen felem, de nem jött. Mint kiderült a múltkori baleset miatt ezért ez el maradt és haza mentem néhány verseny után.
Majd le feküdtem aludni vagyis a holni vissza fizetésen járt az eszem.Köszönöm annak aki el olvasta. 😀Komment és csillag. 😜😙
YOU ARE READING
Ismeretlen ismerős. Yugyeom ff
Romance(SAJÁT NE LOPD!.) Motorok, füst az autók és motorok beregése a sikolyok amik a nevem kiáltsák.. Csak ezek kelletek, de mostmár már más. Mert csak ő a fontos.. Bár az elején nem ő volt a fontos számomra sőt utáltam. Ha szereted a motorokat és a...