Hamarabb hoztam részt mert ide lett ihlet.Köszönöm, hogy ennyien várjátok. 😍😍😍💞💞💞
Yugyeom:
Tegnap elmentem kicsit kikapcsolódni, de Mark furcsán viselkedett és mikor utána mentem Sao fogadott és Mark.-Miért van itt Sao? - kicsit közelebb akartam menni, de akkor hajolt közelebb Mark hozzá. Mikor elhajolt Sao játékosan mellkason vágta és füle mögé tűrte haját ezért láthattam, hogy rà mosolyog egyik legjobb barátomra.
Ideges lettem ezért ökölbe szorítottam kezem és felrugtam az egyik kukát majd mentem haza. Otthon nem akartam magamra vonni a figyeltem így be másztam az ablakon le dobtam ruhámat és egy szál boxerben be dőltem az ágyba.
Reggel telefonom csörgött kimásztam az ágyból és majdnem a falnak vágtam szegény telefont az ébresztő miatt.
-Faszomba! - kiabáltam el magam.
-Yugyeom a szád. - kiabálta anyu mire horkantva vissza dőltem egy percre.
-Iskola! - kiabálta anyu.
-Waahh már. - mondtam értelmesen.Sikeresen és morogva mentem iskolába mikor odaértem a szokásos helyre mentem a többiekhez.
Jót beszélgettünk, de mikor megjelent Mark kicsit ideges lettem, de mikor rám támaszkodott minden harag eltűnt és vele együtt nevetem.
Kivételes alkalom volt, hogy nem láttam Fao -t és ezt véletlen felhoztam angolon.-Fao merre lehet. - mondtam gondolkodva.
-Furcsa, hogy Fao -nak hívod. - mondta JB. - Eddig Sao volt.
-Ja. - néztem rá.
-Amúgy állítólag beteg. - írta a feladatot tovább.
-Hmm aham. - mondtam mire nevetni kezdett.Mark és én ugyan olyanok voltunk mint mindíg.
Épp szünet volt így felmentünk a tetőre, de Mark kicsit késett, de megjelent vagy tíz vizes lufival.-Te ezt át gondoltad? - kérdeztem, de el vettem egy lufit és a suli legkockább sráca fejére ejtettem mire az felnézett, de csak integettem neki mint valami csaj és küldtem egy puszit.
-Persze. - állt mellém. - Mert én mindent át gondolok.
Hangosan fel nevetünk mind ketten.
-Mennyibe, hogy nem találod el azt a csajt?! - adtam a kezébe egy lufit.
-Azt? - nézte a nagy csecsü full sminkes csajt.
-Aham. - vettem elő a telefonom és kezdtem videóra venni. - 3,2...1.
-Na akkor... Ahh mi is a neve? - kérdezte hírtelen. - Don-Yi?
-Aham. - nevettem.
-DON-YI. - kiabálta mire az felnézett és mellkasán csattant a vizes lufi. - Boommm Bit... Ja nem beszélünk csúnyán.
-AHHH A FELSŐM. - nyafogott a csaj. -MARK!
-Puszi cica. - küldött neki egy puszit.Még valamit morgott a csaj, de nem foglalkoztunk vele. Mikor vége lett a sulinak anélkül, hogy lebuktunk volna haza mentem otthon viszont anyu várt az ajtóban.
-Bármi is volt az.. - tettem kezem fel. - Jackson hibája.
-Nem tudom miről beszélsz. - rázta fejét anyu. - De most nem ez a fontos.
-Oké. - mentem volna fel, de anyu nem engedte.
-Ma elmegyünk egy ismerősömhez. - fogta anyu a kezem. - Szóval öltözz és megyünk is.
-Ok. - mentem fel.Öt perc múlva le mentem és indultunk is anyuval. Útközben mint kiderült egy régi barátnője háza lesz és van egy lánya is.
Hmm mire számítottam? Egy kis nyolc körüli csajra, de nem ez lett.
A ház ismerős volt, majd anyu csengetett és hamar nyílt az ajtó.
-Ahh de rég volt már. - puszilták meg egymást. - Ez az enyém?
-Igen. - válaszolta anyu. - Hallottam, hogy kislányod beteg.. Ezért hoztam.
-Köszönöm. - hívott be minket. - Gyere te is Yugyeom.Nevem hallatán kicsit meg lepődtem, de anyu el magyarázta nekem, hogy kicsinek sokat találkoztunk.
-Nagyon szép ez a kis ház. - mondtam körbe nézve.
-Köszönöm. - mosolygott rám a tulaja.Leültünk a kanapéra és kaptunk én colat míg anyu egy kávét. Anyu sokat csacsogott, ahogy ő mondta nevetve míg én csak ittam a colat.
-Elnézést. - szólaltam meg mire mind ketten engem néztem. - A mosdót merre találom?
-Fent. Mikor fel mész megnéznéd a kislányom? - bólintottam válaszként. - Nem akarom, hogy lázas legyen.
-Persze. - indultam meg.Felmentem a lépcsőn. Az emelet is aranyos volt és volt egy kanapé is fent meg egy kis asztal is az ablaknál. Mosolyogva húztam kezem végig az asztalon, ahol egy könyv is volt. Kicsit leültem, de tovább is mentem.
Megtaláltam a lány szobáját ahova bekopogtam, de nem kaptam választ így be nyitottam, de nekem hátal egy velem majdnem egyidős lány állt épp a pólót vette le.-Sajnálom. - takartam el szemem és mentem neki a kis polcnak.
-Ne ne ne. - mondta és hallottam, ahogy felém fut. - A kép eltört.
-Sajnálom. - fogtam szemem.
-Sajn.. Te! - mondta mire el akartam venni kezem, de megfogta azokat. - Ne vedd el!
-De nem látok. - inogtam meg és lépdeltem valahová.
-Yugyeom állj. - mondta nevem. Bár hangja kicsit rekedtes volt, de ismerős volt.Épp meg akartam állni mikor át estem valamin és sikitott kicsit.
Nagy puffanás és bár szemem be volt csukva, de kinyitottam azokat. Alatam Sao feküdt csukott szemmel és kicsit nyőszörgött. Végig néztem rajta, de szemem meg akadt mellkasán amit nem fedett semmi se. Gyorsan felültem, de át ölelte mellkasom és nekem nyomta magát.-Ne nézz ide. - szorította magát hozzám. - Yugyeom fel tudsz állni?
-Azt hiszem. - válaszoltam neki és hogy felálljak megfogtam hátat mire kicsit összébb húzta magát. - Oké akkor rajta.
-Lassan. - mondta és éreztem sziv veresét ami gyorsan vert.Nagy nehéz felálltam vele, de kicsit meg botlott, de megtartottam.
Lassan sétáltam a szekrényhez, de annyira csendvolt.-Amúgy. - szólaltam meg. - Szóval Mark-al mész a bálba?
-Aham. - kapaszkodott buloverembe."Megint csend. - mondtam magmba."
-És kedveled? - kérdeztem mire fel nézett rám.
-Muszály most ezt? - kérdezte szemembe nézve mire nagyot nyeltem a látványra. Vissza lehajtotta fejét. - Nem nem szeretem.
-Hmm oké. - mondtam és tovább mentem vele, de megint megbotlott. Fogtam kicsit megemeltem és lábát lábamra tettem mint a kis babáknak szokták.
-Köszi. - mondta.Mikor odaértünk szemem becsuktam és elengedtem hátát. Gyorsan le lépet lábamról és hallottam, ahogy sóhajtva kicsit hátrébb tól.
-Ki nyithatód ha hátat fordítasz nekem. - mondta mire tettem amit mondott, de az ablak tükröződött.
"Woww. - mondtam magamban. - Ez nagyon nem helyes Yugyeom."
-És miért is vagy itt? - kérdezte hírtelen.
-Anyuval jöttem. - válaszoltam.
-Gondolom akkor be nem áll anyu szája? - kérdezte nevetve mire én is kicsit nevettem.Szemem nem tudtam levenni az öltözködö lányról, de mikor végzett gyorsan becsuktam szemem.
Mikor megéreztem, ahogy megérinti hátam megfordultam csukott szemmel.-Mondtam, hogy ha hátat fordítasz akkor kinyithatod. - nevetett.
-Így biztosabb volt. - nyitottam lassan ki szemem.Mikor szemem kinyitottam végig néztem rajta sokkal másabb volt mint szokott lenni. Általában valami bő pulóver van rajta farmerrral most viszont most egy testhez simuló póló és egy ing ami felemás volt és egy szagatott farmer.
-Mi a baj? - kérdezte vörös arccal. - Ennyire csúnya vagyok? Tudom oké nem kell mondanod.
-Nem.. Csak valahogyan más. - mondtam neki mire döbbenten nézett rám. - Csinos vagy.Arca még vörösebb lett és elfordult tőlem. Mostanság mintha másabb lenne, de mikor ilyen vörös hírtelen az jut eszembe, hogy...
"Aranyos".
Manók komment és csillag.
YOU ARE READING
Ismeretlen ismerős. Yugyeom ff
Romance(SAJÁT NE LOPD!.) Motorok, füst az autók és motorok beregése a sikolyok amik a nevem kiáltsák.. Csak ezek kelletek, de mostmár már más. Mert csak ő a fontos.. Bár az elején nem ő volt a fontos számomra sőt utáltam. Ha szereted a motorokat és a...