Köszönöm,hogy így biztatók engem.
Yugyeom:
Annyira gyorsan eljött a bál napja és én tényleg úgy döntöttem, hogy nem megyek.Két napja szünet van a bál miatt mert díszítik az iskolát. Otthon segítettem anyunak a boltban ezekben az időkben, de hamar rá kellett jönnöm valamire.
-Yugyeom nem ma lesz az az iskolai buli vagy bál? - kérdezte anyu miközben én feltöröltem.
-De ma lesz. - folytattam a takarítást.
-Nem mész? - kérdezte tovább.
-Nem. - válaszoltam.Anyu ezt a témát már nem hozta fel. Nem akartam menni. Minek? Hogy azt lássam, hogy Mark Sao-val táncol vagy ha úgy alakul akkor csókolózni fognak. Mark rendes srác és megérdemli, hogy boldog legyen, de ne vele.
Mármint Sao és Mark jól néznek ki együtt, de ez idegesítő... Nagyon!A ma esti tervem... A nagy semmi.
Feküdtem az ágyban míg a szekrényemen a felakasztott ruhát vizsgáltam ma estére.-Nem megyek el. - néztem ki az ablakon.
Valamikor este még a bál előtt telefon csörgése zavart meg.
-Hallo. - ettem a chipset közben.
-Ugye csak viccelsz? - jött a kérdés Jackson-tól. - Retkes chipset zabálsz ahelyett, hogy itt lennél?!
-Figyelj! Nem megyek! - mondtam határozottan.
-De. - mondta, majd az ajtóm ki csapódott.Döbbenten néztem ahogy BamBam és Youngjae na meg JB engem néztek.
Idegesen le vette a ruhát a szekrényről majd az ágyra dobta Jackson.-Vetkőzz! - mondta idegesen.
-Nem. - ültem fel.
-Ez egy fontos iskolai... - itt kicsit elakadt és hátra nézett. - Mi is?
-Rendezvény. - mondta JB.
-Az. Na hajrá Yugyeom. - tapsoltak.
-Rendben megyek csak ne tapsoljatok. - álltam fel és kezdtem öltözni. - Nem vagyok Kutya.Nagy nehezen elindultunk a rendezvény helyszínre mindannyian mert ugye mindegyik itt volt kivéve Mark.
A zene már messziről hallatszott ami már idegesítő volt.Mikor oda értünk mindenkinek megjelent a párja míg hozzám az egyik csaj barátnője csatlakozott, de csak oda vágtam Jinyoung-nak, hogy "Ez most komoly?" mire csak legyintett.
A lány nem volt csunya sőt cuki lány volt, de nem volt hozzá hangulatom. Nagyon nem.Jó ideje itt voltunk már és ittam is valamit amit néhány srác hozott be a bálra mikor megjelent Mark.
Sao már messziről nagyon szép és csinos volt abban a kis ruhában ami rajta volt. Talán.. Hogy is hívják a lányok koktél ruha..-Yugyeom. - mondta nevem valaki így oda néztem.
-Szia. - köszöntem a lánynak akit rám sóztak.
-Jössz táncolni? - kérdezte mire csak vállat vontam. - Akkor oké.Megfogta a kezem és húzott táncolni. Kezem derekára tette mire el vettem onnan kezem. Fogtam határa tettem kezem és úgy kezdtünk táncolni bár végig úgy fordultam, hogy lássam őket.
Egy idő után meguntam így a lányra néztem.-Kérsz inni valamit? - kérdeztem kedvesen.
-Igen. - mosolygott.
-Egy pillanat. - indultam meg, de útközben közöltem az egyik szabad sráccal, hogy az a lány is szabad.. Szóval le csapott rá. - Szabad vagyok.Neki dőltem a falnak és csak ittam vagy épp őket figyeltem, ahogy táncolnak vagy esznek és isznak is.
Sao körbe nézett, de nem vett észre.Volt egy pillanat ami engem zavart és anélkül, hogy át gondoltam volna már mozdult a lábam.
Sao és Mark remekül szórakoztak, de egy pillanatban kimentek az udvarra így mentem én is.
Kint nevetgéltek, de Mark közelebb hajolt hozzá amit Sao hagyott is.
Kezem ökölbe szorult, de valaki megfogotta.-Eressz. - fordultam hátra.
-Yugyeom gondolkozz. - mondta Youngjae.
-Még megcsókolja. - mutattam hátra.
-Akkor mit akarsz tenni? - kérdezte és idegesen szemembe nézett. - Megütöd a legjobb barátod?
-Nem vagyis nem tudom. - dőltem az iskola falának. -Youngjae mi van velem?
-Tetszik neked Sao?! - válaszolta. - Sőt szereted.
-Szeretem? - kérdeztem. - Kizárt.
-Akkor csak nézd. - ment kicsit arrébb.Szemem kétszerese lett a döbbenet miatt hiszen Mark és Sao épp csókoloztak. Ideges lettem, de egyben szomorú is ebben a pillanatban.
Hírtelen csúsztam le a fűbe és hunytam le szemem majd néztem fel Youngjae-ra aki szomorú arccal guggolt le elém.-El szúrtam? - kérdeztem nevetve.
-Igen. - bólintott.
-Egy balfasz vagyok. - nevettem.
-Nem is kicsit. - értett egyet.
-Tudod vigasztalnod kéne. - néztem fel rá.
-Az kizárt. - bólintott.Nagy nehezen felálltam és be mentem. Bent a többiek között ott állt Mark, de Sao nem.
Oda mentem míg nagy lelkizős haverom csak vállon csapott. Mark rám mosolygott én meg vissza rá.-Hallottad már? - kérdezte Jackson. - Mark össze jött Sao-val.
-Gratula. - mondtam semlegesen.
-Yugyeom most kezd józan lenni. - csapott háton Youngjae.
-Haza megyek ha nem baj. - intettem és mentem volna haza, de kint valami csaj le támadott.A falhoz szorított ami nem nagyon hatott meg, de az igen, hogy lejjebb húzott nyakkendőm fogva és megcsókolt. Idegesítő volt ezért el akartam tolni, de pont ekkor jelent meg Sao is. Döbbenten nézett és én is ledöbbentem majd fogta és elsietett én meg utána rohantam a csajt ellökve.
Megfogtam Sao csuklóját mire elhúzta tőlem.
-Ami az előbb volt. - kezdtem, de nevetni kezdett.
-Az a te dolgod. - rántotta el kezét.
-Akkor miért futottál el? - kérdeztem mire megfordult.
-Hogy ne zavarjak. - válaszolta. - Hiszen jól el voltatok.
-Aham. - sóhajtottam. - Ahogy te Mark-al.
Hírtelen fordult felém.
-Ne vegyél egy kalap alá azzal a csajjal. - lökte meg a mellkasom. - Az egy ribanc aki rá mászik minden felé pasira.. Én nem vagyok ő.A következő mondatom megbántam, de ideges voltam, de azokat akkor se kelet volna mondani.
-Mégis rámásztál Mark-ra. - mondtam féloldalas mosollyal.
-Mi van? - nézett szemembe. - Normális vagy? Múltkor is csak úgy nekem álltál mert Jackson-nal beszéltem. Mi bajod?
-Semmi csak idegesít, hogy legközelebb talán JB vagy BamBam-ra mászol. - rántottam vállat.Mire észbe kaptam Sao olyan erősen amennyire tudott megütött, majd el ment, de Mark meg állította, de csak el lökte.
Mark felém sietett, de csak hátat fordítottam és haza mentem.
Otthon levettem a nyakkendőt és kigomboltam az ingem tetejét."Hogyan mondhatam azokat a dolgokat? - kérdeztem magamban."
-Teljesen idióta vagyok. - löktem le a cipőmet.Reggel felöltöztem és lementem a boltba segíteni, de Mark jelent meg és egyből elém állt.
-Te komolyan le ribancoztad Sao-t? - kérdezte idegesen.
-Talán. - néztem szemébe.
Mark ököllel álon vágott így a falnak estem.
-Normális vagy? - kérdezte.
-Nem. - néztem szemébe. - De ideges és részeg voltam.
-Az nem kifogás. - fogta meg felsőm nyakát. - Sao kedves és aranyos.
-Tudom. Oké? - löktem el. - De.. Nem tudom mit mondjak.
-Kérj bocsánatot tőle. - mondta egyszerűen.
-A barátnőd az a lány aki nekem tetszik. - csúszott ki. - Mark csak felejtsd el amit mondtam.
-Rendben. - túrt hajába. - Szeretem Sao-t szóval ne bántsd meg.Mark mikor kiment megjekent megjelent Sao is, de ő erre se nézett. Ideges voltam, de akire haragudtam az én magam voltam nem más.
Mark és Sao... Hmmmm mi lesz itt? Yugyeom kicsit későn jött rá a dolgokra.
Komment és csillag.
YOU ARE READING
Ismeretlen ismerős. Yugyeom ff
Romance(SAJÁT NE LOPD!.) Motorok, füst az autók és motorok beregése a sikolyok amik a nevem kiáltsák.. Csak ezek kelletek, de mostmár már más. Mert csak ő a fontos.. Bár az elején nem ő volt a fontos számomra sőt utáltam. Ha szereted a motorokat és a...