Hoztam egy részt és remélem, higy tetszeni fog. 😀😀😀
Sao:
Az első randi. Igen így is nevezhetem hiszen Mark-al randizok.
Mark rájött, hogy én vagyok a motoros lány, de ez nem volt olyan rossz dolog.Mark az iskola bálján megcsókolt ami bár nem volt rossz, de nem volt tökéletes.. Inkább nem is tudom.
-Mark mi volt bent közted és Yugyeom között? - kérdeztem vele sétálva. - Elmondtam, hogy mi volt az nap este a bajom, de ugye nem veszekedtek.
-Nem dehogy is. - mosolygott. - El jönnél velem egy helyre?
-Miért? - kérdeztem mosolyogva.
-A játék terembe. - fogta meg kezem és húzni kezdett.Nevettem míg húzott át a városon be a játék terembe.
Először egy motoros játékot próbált ki miután végzett és rekordot döntött utána én jöttem.-Ne már. - néztem a pontomat ami százal kevesebb lett.
-Nem rossz. - mosolygott. - Oda. Azt lehet ketten is.
Egy zombis játék előtt állt meg és adta kezembe a fegyvert.
-Ésss... - húzta kicsit meg. - Gyerünk.
-Ez nehéz. - lőttem a zombiekat.
-Csak lazíts. - mondta rám se nézve.Ahogy belejöttem úgy kezdtem boldog lenni és ugráltam, ahogy egyszer legyőztem Mark-ot valami verekedős játékba. Vagy hússzor játszottunk és egyszer nyertem.
-Mit szólsz ahhoz? - kérdezte a villogó játékra mutatva. - Csak ritmus érzék kell hozzá.
-Az pont nincs. - nevettem.
-Gyerünk. - ment oda és kezdte a játékot.Mark nagyon jó ritmus érzékkel rendelkezik és remek táncos is.
Csillogó szemekkel néztem és tátott szájjal annyira csodás volt. Százszázalékos lett az egész így nem csoda, hogy ahogy lelépett a gombokról még mindíg tátott szájjal figyeltem.-Bele fog repülni valami. - tette helyre az álam. - Te jössz.
-Én? - kérdeztem ijedten.
-Gyerünk. - tolt a gép elé.Mondhatom, hogy nem túlzok ha bénának nevezem magam. Alig találtam el valamit, de hírtelen elkezdtem olyanokat eltalálni amikhez hozzá sem értem. Hátra néztem, de nevetni kezdem. Mark térdelt mögöttem és a kezével csapkodta. Nevetve néztem mennyire is koncentrált közben.
Vége lett a zenének és annyit találtam el amit Mark csapkodott össze a végére.-Tényleg béna vagy. - mondta majd indultunk haza.
-Én mondtam. - nevettem magamon, de kis ujjammal megfogtam az ő kis ujját. - Sose hazudok.
-Igazán? - kérdezte. - Akkor mit érzel irántam?
A döbbenet miatt megálltam és csak pislogtam.
-Hát.. Ez túl korai kérdés volt. - hajtottam le fejem.
-Igaz. - fogta meg újra a kis ujjam. - Menjünk enni.Egy kis boltba mentünk, de most Yugyeom volt a pénztár mögött, ahogy szemembe nézett valamiért fájni furcsán éreztem magam. Mark oda vitt a pénztárhoz és kért két levest.
-Még valamit? - kérdezte Yugyeom.
-Én kérek egy Pepsi-t és Sao te egy..
-Fanta-t. - mosolyogtam Mark-ra. - És két szívószált is.
-Tessék. - adta kezembe.Mark és én nagyon jól elvoltunk, de valamiért mégse voltam boldog vele.
Hírtelen fel állt és hátra indult a mosdóba. A szívószált kezdtem ki-be huzgálni az innivalóban.
Kicsit unatkoztam így fejem meg emelve néztem körbe. Yugyeom pakolta az árut amit én figyelmesen figyeltem. Nem tudom mennyi ideje figyelhetem, de hírtelen le tette a kezéből a tárgyat és felém fordult.-Az agyamra mész. - túrt hajába amit úgyszintén végig néztem.
Semmit nem mondtam csak őt néztem.
-Mi van abban a fantába? - nézett engem, de csak pislogtam rá.
"Vajon így felidegesítem? - kérdeztem magamban." Hamar megkaptam rá a választ.
-Az agyamra mész. - fordított nekem hátat, de hírtelen megfordult. - Hagyd abba!
Fejem oldalra billentettem, de kezeit ökölbe szorította és felém kezdett sétálni.
-Sao hagyd abba! - csapott az asztalra mire kezeit néztem majd végig húztam az ujjam az erein. - Mi bajod? Van valami abban az inni valóban.
-Yugyeom. - álltam fel és vele szembe álltam. - Miért vagy ideges?
Na itt szakadt el nála a cérna és egy pillanatra le csukta a szemeit és sóhajtott.
-Pedig semmit nem tettem. - léptem közelebb.Kicsit húzom az ágyat a múltkori miatt. Neki támaszkodott az asztalnak engem nézve mire még közelebb mentem.
Láttam, ahogy Ádám csutkája fel-le mozog majd kezem megemelve végig húztam a mutató ujjam mellkasán végig hasáig. Nevetve fordítottam neki hátat, de megfogta a csuklómat amin megdöbbentem nem kicsit.
Hallottam, ahogy nyílik a mosdó ajtó és ezért elakartam kezem húzni, de Yugyeom húzni kezdett az egyik sorba.
A polcnak döntötte a hátam míg ő ide-oda járkált.-Normális vagy? - suttogta.
-Unatkoztam. - suttogtam vissza. - Hiszen szerinted ribanc vagyok. Akkor nem mindegy ha megcsalom Mark-ot.
-Bocsi. - suttogta. - Akkor ideges voltam és nem gondoltam komolyan.
-Nem érdekel. - indultam meg vissza, de újra vissza húzott, de el löktem a kezét mire erősen neki lökött a sornak.Szemem becsuktam a hírtelen jött nyilalás miatt, de sokáig nem volt időm megszokni mert Yugyeom megcsókolt. Kezeimmel kezdtem csapkodni mellkasát mint valami idióta, de nem hatotta meg. Kezem ökölbe szorítottam és úgy ütöttem, de megfogta a csuklóm és a polcnak szorította.
Nem csókoltam vissza, de őt nem érdekelte. Elhajolt tőlem és arcom vizsgálta ami döbbent volt.-Sao.. - bármit is akart mondani nem hagytam mert erősen megütöttem és elhagytam a polc sort.
Mark a helyünkön ült engem várt. Mielőtt bármit is mondhatott volna megfogtam kezét és kihúztam onnan. Sokáig csak idegesen húztam, de egy idő után Mark megállt és maga felé fordította testem. Arcomat kezei közé vette és letörölte szemem alatt. Homlokát az enyémnek támasztotta majd megölelt és hátam simogatta.
-Utálom őt. - öleltem meg Mark-ot. - Mark ne hagyj vele együtt.
-Nem foglak. - szorította testem magához. - Ígérem. Rendben?
-Rendben. - bújtam hozzá.
-Addig maradunk így ameddig akarod. - puszilta meg fejem tetejét.
-Köszönöm. - kapaszkodtam felsőjébe erősen.Sokáig csak álltunk ebben a pózban és mikor már kezdtem lenyugodni akkor elhúzódtam, de ö letörölte arcomat és rám mosolygott. Szipogva mosolyogtam vissza rá és haza kísért. Az ajtóban közelebb hajolt ami miatt szemem erősen össze szorítottam, de csak arcomra kaptam tőle.
-Jóéjt. - hajolt el.
-Jóéjt. - öleltem meg és adtam én is neki egy puszit.Figyeltem, ahogy haza sétál, de megállt az út közepén és szívet kezdett mutogatni és tovább sietett. Nevetve mentem be, de ahogy ledöltem egyből oldalra fordultam és mutató ujjam ajkamra tettem.
-Csók. - mondtam magam elé nézve. - Megcsókolt. Miért?
Csak erre akartam választ kapni, de nem kaptam mégis az az egy csók másabb volt mint Mark csókja. Yugyeom csókja mint erőszakos lett volna, de mégis lágy. Mark csókja lassú és érdekes.
Telefonom elő vettem és játszani kezdtem, de megcsörrent.Na ennyi is lenne estére. Remélem, hogy jó lett. 💖💖💖
YOU ARE READING
Ismeretlen ismerős. Yugyeom ff
Romance(SAJÁT NE LOPD!.) Motorok, füst az autók és motorok beregése a sikolyok amik a nevem kiáltsák.. Csak ezek kelletek, de mostmár már más. Mert csak ő a fontos.. Bár az elején nem ő volt a fontos számomra sőt utáltam. Ha szereted a motorokat és a...