Rozdział 12- Prime i moje maleństwa

379 20 3
                                    

* Luna *

Otworzyłam optyki, nie byłam w skrzydle medycznym tylko u Primusa. Strasznie się zmieniło od mojej ostatniej wizyty. Jest tu kolorowo i pięknie. Ale nadal chce wrócić do dzieci i Ratchet'a.

- Witaj wnusiu.- usłyszałam głos dziadka.

- Witaj dziadku.- uśmiecham się do niego.

- Wezwałem cię do siebie z ważnego powodu...- zaczął.

- Spokojnie mów dziadku.- uśmiecham się do niego lekko.

- Luna mianuje cię nowym Prime'em.- no to mnie zatkało.

- Dziadku ja się nie nadaję.- wyjąkałam.

-Wierze w ciebie.- gdy to powiedział moje wstawki na zbroi zrobiły się złote.

- No dobrze, dziadku.-powiedziałam lekko skłaniając się.

- Zamknij optyki, a wtedy wróciasz.- wykonałam towarów o co poprosił.

Otworzyłam zaspane optyki i zobaczyłam śpiącego Ratchet'a oraz nasze dzieci w szpitalnych łóżeczkach. Delikatnie pogłaskałam medyka po głowie, a on się obudził od razu. Spojrzał na mnie zaspany, ale po chwilce rozbudził się i przytulił mnie.

- Kochanie moje, tak się martwiłem.- szepnął do mnie.

- A co z maluszkami ?- spytałam od razu.

- Dwie śliczne, zdrowe Femme.- uśmiecha się.- Jak im damy na imię ?

- Starsza GalaxyStar a młodsza AngelStar.- uśmiecham się.

- Piękne imiona tak jak ich właścicielki i ich mama.- pocałował mnie namiętnie, a ja zaczęłam pogłębiać pieszczotę z obwy że nigdy już tego nie zaznam.

Trzy dni później wyszłam ze skrzydła wraz z dziewczynkami. Wszyscy chcieli je zobaczyć. Najbardziej polubiły Bee, Optimusa, Arcee i Cliffjumper'a, ale to Optimus jest tym pierwszym najlepszym.
Tego dnia wieczorem dziewczynki otworzyły optyki i zeskanowały mnie wraz z Ratchet'em. GalaxyStar jest złotawa z białymi stawkami a AngelStar pomaranczowo-czerwona z granatowymi wstawkami. Mają uroczy śmiech i słodkie robią minki. Są spokojnymi i malutkimi Femme. Nie sprawiają problemów. Moja matka się do nich przyzwyczaiła i zaczęła zmieniać charakter, co mnie i tatę w szczególności ucieszyło. Brak kłótni, wrzasków na cały zamek. Małe mają nawet swoje malutkie predaconki, Lizi i Dizi, smoczatka mojej smoczycy oraz predacona Ratchet'a, Aresa.

Moja kochana rodzinka. Ja, Ratchet i nasze dwie kochane dziewczynki GalaxyStar i AngelStar.

Księżniczka Cybertronu. [ZAKOŃCZONA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz