Yıl 1998
- İşten yeni çıkmıştım taksi durağında bekliyordum cebimden bir sigara çıkartıp taksinin gelmesini bekledim.Sonunda bir taksi önümde durmuştu hemen ona binip evime gitmek istiyordum.
-Evin önüne gelince evin etrafında dolaşan iki kişi olduğunu gördüm meraklanarak koşmaya başladım, beni gördüklerinde kaçmaya başladılar evin çitlerinden atlayarak peşlerinden koşmaya başladım silahımı çıkardım ve havaya ateş ettim.Bu onları hiç korkutmamıştı uzun bir ara sokağa girdik Birini nişan alıp arkasından ateş ettim ve yere düştü diğer arkadaşı arkasına döndü ve durdu o an göz göze geldik elindeki silahla bana ateş etmeye başladı duvarın arkasına siper aldım.O kadar garip ateş ediyordu ki en güvenli yer namlunun ucuydu, ona doğru ateş ettim ve birden yere yığıldı birkaç dakika bekledim hareket olmadığını görünce yanlarına gidip durumlarına baktım ikiside orada hayatını kaybetmişti.Hemen ekip arkadaşlarımı aradım ve saldırıya uğradığımı söyledim oraya bir ekip yolluyacaklarını söylediler bunları duyduktan sonra koşarak eve gittim kapıyı açtım hızlıca salona doğru gittim yerde karım ve kızım kanlar içinde hareketsiz bir şekilde yatıyordu hemen nabızlarını ölçtüm nefes almıyorlardı o an şok geçirmiştim hayatım ellerimden öylece gidiyordu ve ben hiç bir şey yapamıyordum hemen 911 aradım ve yardım istedim onlara sadece öylece bakıyordum elimden hiç bir şey gelmiyordu polis ve ambulans gelse de onlar çoktan gitmişlerdi ikisinede sıkıca sarılıp bağırıyordum, bırakmak istemiyordum karıma ve çocuğuma bunları yapanları bulacam ve intikamlarını alıcam.
Ben ;
- Bruce , New York Emniyet Müdürlüğü (NYPD)'nda çalışmaktayım.
Eve girenleri öldürdüm ama bu ailemi kurtarmaya yetmez.Yıl 1998 12 Haziran
Karım ve çocuğum öleli 1 ay oldu. Evime giren adamlar normal insanlar değildi.-Kanlarında yapılan tahlilde o zamana kadar duyulmamış yeni nesil bir uyuşturucu olan "Valkyr" adlı bir maddenin çıktığını öğrendim. Ailemin ölümüyle bu madde arasında bir ilişki olduğu çok açık.
Bu yüzden daha önce Narkotik Şubem(DEA)'den arkadaşım Alex'in bana yaptığı transfer teklifini kabul ettim.
Yıl 2001 10 Şubat
Bruce' un Günlüğünden ;
Tam üç yıl boyunca bu maddenin şehirde alım satımını yapanın kim olduğunu araştırdım. Sonunda bu maddenin sağlayıcısının Christian Blanco'nun başında olduğu Blanco suç ailesinin içinde bir mafya patronu olan Micheal Conor olduğunu öğrendim.Yıl 2001 15 Şubat
Kılık değiştirip kimliğimi de gizleyerek şehrin en güçlü mafyasının arasına sızmaya çalışacaktım ve bu görevden yalnızca arkadaşım Alex ve bir başka DEA ajanı C.C'nin haberi vardı. C.C'den aldığım bir telefonda Alex'in kendisini Roscoe Caddesindeki metro istasyonunda beklediğini öğrendim.
-Oraya gittiğimde Alex'i bir türlü bulamadım Tünelde garip seslerin geldiğini duydum çok gürültü vardı sesin geldiği yere doğru yavaş adımlarla ilerledim bir grup silahlı adamlar kapalı bir metro tünelinden yol bulup bir bankayı soyuyorlar bu esnada her yerde Alex'i arıyordum arkamdan bir kişi seslendi
Alex;
- Bruce !Arkamı dönerek dikkatlice ona doğru yürüdüm. Tam konuşacağım an bir el ateş edildi ve Alex vuruldu kanlar içerisinde yerde yatıyordu onu duvarın arkasına çektim birden boğazıma sarıldı ve kuklacıma Conor'ın adamları diyişiydi arkadaşım gözlerimin önünde öldürülmüştü. Hızla istasyondan çıktım ve aklımda tek bir düşünce vardı.
- O da Conor'ın Alex'i öldürtüp bunun suçunu üzerime yıkmaya ve beni devredışı bırakmaya çalıştığıydı.
Micheal Conor'ın oraya çok yakın bir yerde bulunan oteline gittim ama beni karşılayan kendilerine Peaky kardeşler diyen bir çeteydi.
İçeri girdiğimde bana benim kim olduğumu biliyorlardı. Gizli tutulan kimliğim açığa çıkmıştı. Silahlarını çıkartıp bana ateş etmeye başladılar masayı ters çevirip arkasına siper aldım ateş etmeyen başladım birini kafasından vurdum diğer kardeşi onun öldüğünü görünce birden arkasına bakmadan kaçmaya başladı dışarıya çıkamadan onu oracıkta vurdum Peaky kardeşleri öldürmüştüm. Otelden çıkmak istiyordum ama onların masasının üstünde bulduğum bir mektup buradan çıkışımın pek kolay olmadığını gösteriyordu. Mektupta Micheal Conor 'ın sağ kolu olan Stephen Pauli tarafından yazılan bir mektupta " Christian Blanco'nun adamlarını hizada tutmak için adeta Keyser Söze olarak kullandığı Zico Robles'in de otelde olduğu " yazıyordu, Ayrıca o an radyodan dinlediğim bir haberde Alex'in katil zanlısı olarak duyuruldu.
Artık hem kimliğim açığa çıkmış, hem Mafia'nın ölüm listesine eklenmiş, hem de polisin arananlar listesine girmiştim.-Kaybedecek birşeyim kalmamıştı.
Zico'yu da öldürüp otelden çıktım, Micheal Conor'a ulaşmak için adamı Stephen Conor' ı bulmam lazımdı. Onun kaldığı yere giderken siyah bir Mercedes içinde Rus mafyasının lideri Vladimir Mel'i gördüm.
Mel ve Pauli'nin aralarında bir savaş vardı. Mel'in arabasının yanına gittim arka camı açıldı Mel, Stephen Pauli'nin binalarına bomba yerleştirip oradan kaçmakta olduğunu söyledi.Pauli'nin bulunduğu binaya girdim, ilerlerken telefonum çaldı.Telefonu açtım ve
telefondaki kişi kimle konuştuğunu sordu ve kısa bir konuşmadan sonra telefonu kapattı.
Pauli'yi buldum.Pauli'nin yüzüne bir yumruk attım ve yaraladım beni iterek yere düşürdü , kaçmaya başladı. Uzun bir kovalamacadan sonra onu yakaladım ve patronu Micheal Conor'ın yerini öğrenip yaralı halde onu bıraktım ve Conor'ın saklandığı gotik bir gece kulübü olan Ragna Rock'a gittim. Kulübün mimarisinde tam bir gotik havası vardı. İçeride ise ya zombilerle ya da benzeri şeylerle ilgili kitaplar ya da video kasetler vardı.Conor tam anlamıyla akli dengesini kaybetmiş bir şekilde duruyordu.Conor'ı orada kafasına sıkarak öldürdüm.-Bu arada oraya Christian Blanco'nun karısı Erika' nın ikiz kardeşi ve bir kiralık katil olan Lisa Dax gelir.
-Lisa Bruce'a yanlış adamı öldürdüğünü ve arkadaşı Alex'i öldürtüp bunun suçunu üstüne atanın Cristian Blanco olduğunu anlatır. Kardeşi Erika, Christian Blanco tarafından sadistçe dövülen Lisa da Christian Blanco'nun peşindedir ve Bruce'un Blanco'nun malikanesini basıp önüne geleni öldürebileceği ve kardeşinin de öldürülebileceği düşüncesiyle Bruce' u kandırıp içkisine Valkyr koyar ve onu bayıltıp kaçar.
Birinci Bölüm Sonu
Okuduğunuz İçin Teşekkürler