-Bruce şehrin dışında bulunan "Soğuk Ve Çelik" adlı fabrikaya gider. Ama fabrika sıradan bir çelik fabrikası değildir ve Bruce'un fabrikada ilerledikçe karşılaştığı silahlı adamlar da bu durumun daha karmaşık olduğunu göstermektedir. Bruce orada bulduğu bir raporda yazan "D-6" numaralı hangarı bulur ve fabrikanın üstündeki gizem perdesi ortadan kalkar.
Ancak elini de çabuk tutmak zorundadır çünkü Bruce'un güvenliği aşıp fabrikanın içinde olduğu anlaşılmıştır ve fabrikanın kendini imha işlemleri başlatılmıştır. Bruce burada yerde kocaman bir askeri işaret görür. Bu işaret büyük bir "V" harfi ve ortasından geçen bir kılıçtan oluşmakta ve altında da "Vıoletta Projesi" yazmaktadır.
Bu işaretin değişik versiyonlarını daha önce şehrin her yerinde ve cinayet günü kendi evinin duvarında da görmüştür. Şehirdeki versiyonunda yalnızca V harfinin ortasından geçen kılıç bir şırıngayla yer değiştirmiştir .
Bundan da V harfinin hem "Valkyr" hem de "Vıoletta" için olduğunu anlar.-Fabrikanın içindeki gizli labaratuarın birinde daha önemli şeyler öğrenir. Amerikan ordusunun İskandinav mitolojisinden esinlenerek Vıoletta adını verdiği bu askeri proje kapsamında, soğuk savaş sırasında çöldeki birliklerin tıpkı aynı adlı mitolojide olduğu gibi korkusuz, cesur, dayanıklı olmasını ve yaralarının çabucak iyileşmesini sağlamak amacıyla Valkyr adı verilen maddeyi ürettiğini, deneylerin başarısızlıkla sonuçlanmasına rağmen birilerinin ısrarla devam ettirdiğini görür. Sonra projede bir bilgi sızıntısı yaşandığını ve bazı dosyaların bir yere yollandığını görür. Sistemde verilen infaz adresi Bruce Caine'in New Jersey'deki evidir.
Artık her şey açığa kavuşmuştur. Blanco malikanesinde kendisini yakalayan kadının bu olayda bir numaralı sorumlu olduğu açıktır. Bruce fabrika patlamadan önce oradan çıkar ve Roscoe Caddesi metro istasyonunda yaşananlardan beri hiç görmediği C.C onu arar. Bruce buluşmaya giderken kendisini neyin beklediğini bilmektedir. Çok gizli tutulan kimliğinin birden açığa çıkması ancak içerden bilen birinin sızdırmasıyla mükün olabilirdi ve o gizli tutulan kimliğini arkadaşı Alex'ten başka tek bilen C.C'ydi. Bruce Caine böylece Alex'i öldürenin ve suçu üstüne yıkanın da B.B olduğunu anlamıştır. C.C, yarım bıraktığı işi tamamlamak için Bruce'u çağırmaktadır. Bruce bir otoparka giderek C.C. ile buluşur. Bruce, C.C'yi öldürmeye çalışır ve uzunca bir kovalamaca yaşanır. Bu arada Bruce yine bir telefonu açar ve duyduğu ses yine aynı gizemli adamın sesidir ve adam onu şehir dışındaki bir binaya çağırır. O binaya gittiğinde C.C oradaydı Bruce'a ateş etmeye başladı Bruce onun kurşunlarından kaçarak duvarın arkasına saklandı C.C o kadar korkmuştu ki bütün şarjörleri 5 dk içerinde hepsini harcamıştı ,onun yanına gidip kafasına bir tekme attı , Bruce C.C'yi öldürdükten sonra binaya gider ve kendisini karşılayan kişi aynı zamanda ona ilginç biçimlerde ulaşan telefonlardaki sesin sahibi Senatör Arthur Walter olduğunu öğrenir. Walter onu Innes Circly adlı devlet için çalışan gizli örgütle tanıştırır. Ona gerçek düşmanının adını verir. Bruce Caine'in gerçek düşmanı daha önce Blanco malikanesinde rastladığı Rick Morgan'dır.
O da daha önceleri Innes Circly'le beraber Vıoletta projesinin içinde yer almış ama hükümet projenin başarısız olması nedeniyle ödeneği kesmek istediği için elindeki bilgileri açıklamakla örgütü tehdit etmiş ve böylece ödenek alarak projeyi sürdürmeye devam etmiştir.
Morgan aynı zamanda televizyonlarda ve duvarlarda boy boy ilanları çıkan Aerts adlı şirketin de sahibidir. Aerts şirketi yalnızca kirli işlerini örtmeye yarayan bir paravandır. Morgan, şehrin yarısından fazlasını kontrolü altında tutmaktadır ve her türlü kirli işin de arkasındadır.-Walter eğer Morgan'u öldürürse Bruce'a hakkında yapılan bütün suçlamaları düşüreceğini vaad eder. O sırada Morgan'ın ajanları içeriye dalıp ortalığı tarar ve Bruce kaçar. Ölü taklidi yapan Arthur Walter da daha sonra oradan kaçar. Bruce ,Aerts binasına giderek Morgan'ı bulur. Morgan çatıda bekleyen bir helikopterle kaçmaya çalışırken Bruce binanın tepesindeki paratoneri kalkmak üzere olan helikopterin üzerine düşürür ve Morgan'ı öldürür. Ardından da oraya gelen polislere teslim olur.
Okuduğunuz İçin Teşekkürler