Cehennemde Soğuk Bir Gün

104 77 1
                                    

- Bruce gözünü açtığında kendisini John "the Bat" Carl tarafından bir beyzbol sopasıyla Micheal Conor'ın otelinin kazan dairesinde bir sandalyeye bağlı tartaklanırken bulur. Frank kendisinden gayet emin, Bruce'u sandalyeye bağlı bırakıp otelin barına birşeyler içmek için gittiğini ve geri dönüp işini bitireceğini söyler.

-Bruce kendi sandalyeyle beraber zıplayarak köşe duvarın kenarına ipi sürterek kesti,bu arada gelen ayak seslerinide yavaş yavaş yaklaştığını sezdi hemen sandalyeyi düzeltip oturdu.John onun yüzüne doğru gülerek duvara dayadığı beyzbol sopasını almaya doğru arkasını döndü o sırada Bruce hemen kopardığı iple John'u boğmaya başladı uzun bir kargaşadan sonra John'un nefesi kesildi.
Ardından otelden ayrıldığında takip edildiğini anlar. Onu takip eden kişi Rus mafyasının lideri Vladimir Mel'dir. Bruce onları durdurur ve neden peşinde olduklarını öğrenir.

"Beni neden takip ediyorsunuz" diye Vladimir Mel'e sorar. Bruce'a bir anlaşma teklifiyle gelmiştir. Eskiden Vladimir için çalışan ve ülkeye kaçak silah sokan gemici Doris Pablo, Vlad'e ihanet edip Blanco'nun tarafına geçmiştir. Zaten Valkyr maddesinin dağıtımıyla iyice güçlenen Blanco bu silahları aldığı takdirde Vladimir için her şey bitecektir ki aynı şey Bruce için de geçerlidir. Bu yüzden ortak düşmana karşı birlikte hareket etmeyi teklif eder. Ayrıca Vladimir, gemiyi ele geçirip Doris Pablo'nun kellesini de getirirse Blanco'yu öldürmek için istediği kadar silahı da Bruce'a vermeye hazırdır.

-Mel'den aldığım koordinatlarla Doris Pablo'nun Gemisini bulmuştum gemiye doğru baktığımda güvertede 3 ağır silahlı adam, arka güvertede 2 adam, geminin üst katında da bir keskin nişancı vardı. Denize atladım gemiye doğru hafif derinden yüzüyorum sonunda görünmeden geminin merdivenlerinden tırmandım hiçkimseye görünmeden saklanarak üst kata çıktım keskin nişancıyı arkasından boğazını keserek etkisiz hale getirdim cesedini köşeye çekip kaptan bölümüne doğru gidiyordum sonunda kaptan bölümüne açılan kapıyı bulmuştum kapıyı açarak içeri girdim dümen başında olan Doris'in arkasından yavaş yavaş yaklaşarak etkisiz hale getirdim Mel'in teklifini yerine getirmiştim.

-Bruce gemiyi ele geçirir ve Vlad'i büyük bir dertten kurtarır.

-Ancak hala Blanco'nun evine doğrudan saldıracak durumda olmadığı için ona bir anlaşma teklif ederek tuzağa düşürüp öldürmeyi planlar.Blanco onu kendisine ait "Casa di Blanco" adlı restorana çağırır. Ama tuzağa düşen Bruce olur. İçeri girer girmez restoran patlamalarla yanmaya başlar.Bruce buradan da kurtulur ve şu anda tek yardımcısı gibi gözüken Vladimir tarafından arabayla oradan alınıp doğruca Blanco'nun malikanesine bırakılır. Bruce,Blanco'nun en azılı katilleri "Trey" tarafından karşılanır.

-Trey'in adını New York Emniyet Müdürlüğü (NYPD)'nda duymuştum.

Ama onları da teker teker öldürür.

Bruce malikanenin içine girdiğinde masada çalan bir telefonu açar ve telefondaki ses Conor'ın otelindeki telefondan kendisiyle konuşan sesle aynıdır.
Telefondaki adam oradan bir an önce uzaklaşması gerektiğini söyler ama Bruce umursamaz görünür. Bruce sonunda malikanen üst katında Blanco'ya ulaşır ama Blanco'nun da bu Valkyr işinde sadece bir piyon olduğunu anlar. Çünkü Blanco emirleri devlet ya da ondan daha büyük bir kadın tarafından aldığını söyler ve o anda içeri FBI ajanlarına benzeyen silahlı adamlar girer ve Blanco'yu öldürür.

-Bruce hemen yanındaki camdan aşağıya atlayarak bu suikasten kurtulduğunu zannediyordu.
Bruce onlardan kurtulur ama dışarda bir kadın ve yanında bir sürü silahlı adam onu beklemektedir ve adamlar Bruce'u yakalar.

Kadın Bruce'a yüksek dozda Valkyr verir ve öleceğini umarak onu orada bırakır. Bruce bayılmadan önce kadının azğından çıkan "Soğuk Ve Çelik " sözünü duyar.

İkinci Bölümün Sonu
Okuduğunuz İçin Teşekkürler

Bruce Caine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin