Natalia, malá a špinavě blonďatá dívka. Z pásu sundala svůj kufr a zamířila hledat taxi který pro ní měl každou chvíli přijet. Byla dost nervózní, měla se setkat s lidmi se kterými bude hrát.V ruce držela scénář nadepsaný jménem Sarah. Pořád dokola si ho četla, ikdyž věděla že ho umí zpaměti. Pochvíli přijelo zářivě žluté auto do kterého nastoupila. Vzala do ruky telefon, měla pár nových upozornění. Rozklikla instagram a vykulila oči.
milliebobbybrown vás začal/a sledovat.
Sice se s ní a ostatními měla vidět už dnes, ale pořád jí moc nešlo do hlavy že zrovna ona s nimi bude trávit nejmíň rok v kuse. Natalia si rozmotala sluchátka a pustila si hudbu. Po pár minutách jí zase zabzučel telefon.
milliebobbybrown vám poslal/a zprávu.
milliebobbybrown : Ahoj. Už se na tebe všichni těšíme! Kdy přibližně tě máme čekat?nataliarivers : Ahoj! Už odjíždím z letiště, cca za 30min jsem u vás.
Natalii to překvapilo, nečekala že se s ní někdo z dětských herců bude bavit. Přece jenom je hodně odlišná, vzhledem k tomu že její mateřský jazyk není angličtina nemá tak přesný přízvuk. A i v normálním životě se s ní nikdo moc nebavil. Byla prostě jiná, už odmala jí to táhlo k herectví. A teď si vlastně plní svůj celoživotní sen. Bude hrát jednu z důležitých rolí v seriálu Stranger Things.
---------------------------------------
"Natalia!" Zapištěla Millie když jí spatřila. Objala jí a spustila. "támhleto rezavý je Sadie, to ukřičený a ostříhaný podle hrnce je Noah. Vedle něj sedí Gaten a Caleb někde lítá, a támhle v zadu sedí Finn." Potom se rozběhla pryč protože viděla Noahův výraz. Nestihla to, Noah jí strčil na pohovku a začal jí lochtat.
Natalia stála a smála se. Millie pištěla a do pokoje vešel David. "Tak se uklidníme děti." Zakřičel, Noah se leknul a spadl na Millie.
To vypadá spíš jako Nillie ffka. Ale neníí😂 tak snad se vám to bude líbit😏😂
ČTEŠ
On My Way Home | F. W.
Fanfiction"Já jen. Myslím že by ti pomohlo promluvit si s někým v podobmé situaci." "A s kým jako?" "Třeba semnou.." * * * /23.1.18, 653 v kategorii FanFikce/