"Hej, ty. Blonďatej trpaslíku. Pozdravuj tátu." Šťouchl do Natalie David a ostatní se na ní nechápavě podívali. "Za prvé. Nejsem blonďatej trpaslík, ten má míň jak 165cm, 2. Ty se znáš s mym tátou?" Otočila se na něj překvapeně. "Chodili jsme spolu na vysokou. A jsi blonďatej trpaslík." Řekl a šel si zpátky sednout do horní části autobusu."A kdy se mi to můj otec chystal říct?" Zasmála se a vzala si zpátky od Noaha svůj telefon. Millie se smála a fotila spící Sadie. "Děláš si ze mě srandu? Zapištěla Natalie a chtěla praštit Noaha. Ten to ale zaregistroval, zvedl se a utíkal pryč. Zakopl ale na schodech a svalil se na zem.
Natalia ho doběhla a zastavila se u něj. "Si v pohodě?" Vyděšeně s ním zatřásla. On se vymrštil a stáhl jí vedle sebe. Zasedl její nohy a začal jí lochtat. "To bych ještě musela být lochtivá" uchechtla se a kopla ho do rozkroku. Zvedla se a zpátky si sedla vedle Sadie.
Začala mazat Noaha ze svých stories. Předtím ještě všechny trapné fotky vyscreenovala. Millie se ďábelsky zasmála a pustila nahlas písničku Dusk Till Dawn, Sadie začala zpívat a Natalia s Millie se pochvíli připojily.
"Not tryna be indie
Not tryna be cool
Just tryna be in this
Tell me how you choose
Can you feel why you're in this
Can you feel it through
All of the windows
Inside this room""Zpíváš dost dobře." Prohodila Millie a něco dělat na telefonu. Natalia jí nevnímala, koukala na Finna který okolo prošel. Usmíval se, bylo to poprvé co ho viděla jinak než s ustaraným obličejem.
Až teď Natalii došlo že jí Finn někoho strašně připomíná. Z myšlenek jí probrala Sadie která jí mávala dlaní před obličejem. "Tady se nám někdo zamilovaaaaaaal." Zapištěla Millie. "Co? Pane bože. Ne." Povzchla si Natalia a zadívala se na svojí tapetu. Už jí došlo komu se Finn podobá, tomu pihovatýmu klukovi s oříškově hnědýma očima.
Omlouvám se za kratší kapitolu a za to že jsem teď tolik nevydávala. Ale nešlami wifi atd. Atd. 😂
ČTEŠ
On My Way Home | F. W.
Fanfiction"Já jen. Myslím že by ti pomohlo promluvit si s někým v podobmé situaci." "A s kým jako?" "Třeba semnou.." * * * /23.1.18, 653 v kategorii FanFikce/