// Nine years later //
"Finne, Kam mě to táhneš!" Natalia mu pevněji stiskla ruku a zrychlila aby jí neutekl. Finn nic neřekl, utíkal dál. Pochvíli se zastavil u vyhlídky kam často chodili. Stoupl si před ní a nejistě se na ní podíval.
"Nat?"
"Mm..?"
"Vezmeš si mě?" Z kapsy vyndal prstýnek a klekl si před ní. Natalia čekala všechno, ale tohle vážně ne."Finne.." řekla a povzdechla si. Finn znervózněl ještě víc. "Jasně že jo."
"Už jsem ti řekl jak moc tě nenávidím?"
"A proto si mě právě požádal o ruku Wolfharde?"
"Ano paní Wolfhardová." Ušklíbl se a nasadil jí prstýnek."Můj táta bude fakt nadšenej" uchechtla se Natalia. Finn se na ní vyděšeně otočil."ne, kecam. On je v pohodě."
"Natalio!" Pevně jí objal a nechtěl pustit. "Udusíš mě." Zamumlala mu se smíchem do hrudi. "Už jsem ti řekl jak moc tě mám rád?"
"Wolfharde!"------------------------------------
"Finne, na ten oběd opravdu nepůjdeš v teplákách."
"Fajn, jdu se převléknout" zmizel mezi dveřmi, Natalia si oblékla bílé šaty a zamířila za Finnem. Měl na sobě černé kraťasy a šedé tričko. Finn se zvedl z pohovky a došel ke dveřím, oba vyšli ven a nastoupili do auta. "Kdo všechno tam vlastně bude?" Prohodil Finn a dál se věnoval řízení. "Winona, David, Millie a Noah. O nikom jiném nevím. "
ČTEŠ
On My Way Home | F. W.
Fanfiction"Já jen. Myslím že by ti pomohlo promluvit si s někým v podobmé situaci." "A s kým jako?" "Třeba semnou.." * * * /23.1.18, 653 v kategorii FanFikce/