"Proč se takovýhle věci dějou vždycky někomu na kom mi záleží!" Zakřičel a začal kopat do židle. "Finne. Přestaň!" Chytla ho za loket a snažila se ho zastavit. Z vedlejší místnosti přišel David kterého překvapil takový kravál.Natalia seděla v rohu a koukala do stropu. Finn byl teď opřený o zeď a snažil se potlačit emoce. David kývl hlavou směrem ke dveřím, Natalia se zvedla a odešla s ním vedle. Finn si toho ani nevšiml. "Co vyvádí?" Sedl si ke stolu a ona taky.
Vyndala na dvakrát přeložený papír z kapsy a podala mu ho. David ho rozložil a chvíli přejížděl očima po papíře.
"Leukémie se dá léčit, pořád je naděje že se uzdravíš." Vzdychl. "Jednou jsem kostní dřeň darovala, dalo by se to dohledat." strčila si papír zpátky do kapsy.
Do místnosti vešla Millie a sedla si také ke stolu, bylo ticho. Pochvíli přišel Finn který měl oči zarudlé od slz. Natalia se zvedla a objala ho. "Nechci aby si mě viděla brečet" zamumlal jí do ramena.
"Co se děje? " řekla vážně Millie. "Diagnostikovali mi leukémii." Hlesla odhodlaně. Finn jí dal vlasy za ucho, lekl se když mu pramen zůstal v ruce. "Už je to tady." Povzdechla si.
-----------------------------------------
Zítra má být premiéra, přípravy jsou v plném proudu. Všechno musí být do detailu perfektní.
Millie, Natalia a Sadie jsou v šatně a zkouší si své šaty. Natalia má tmavě modré šaty s dlouhou sukní a krajkovaným vrškem. Sadie smaragdově zelené, sametové přibližně ke kolenům. Millie přiléhavé, světle růžové.
Všichni jsou dost nervózní, Natalia obzvlášť. "Hele Nat, pořád si nám neřekla co se tehdy stalo u toho lesa." Ušklíbla se Millie. Natalia protočila oči a zasmála se.
Do místnosti přiběhl zadýchaný Finn "mám nápad" otočil se na Natalii. Ta se na něj nechápavě podívala. "Ayla dostala dobrou hudební nabídku v Californii. A v Calpurnii je volné místo."
ČTEŠ
On My Way Home | F. W.
Fanfiction"Já jen. Myslím že by ti pomohlo promluvit si s někým v podobmé situaci." "A s kým jako?" "Třeba semnou.." * * * /23.1.18, 653 v kategorii FanFikce/