"Fajn, dejte si pauzu" zakřičel Matt směrem k hercům. Natalia s únavou dosedla vedle Finna, ten jí chytl okolo pasu a usmál se. "Vy dva se psychicky připravte na tu scénu" otočil se na ně Matt pobaveně. Noah protočil oči a napil se vody."Finne? Ty streamuješ?" Zarazila se. Finn kývl hlavou a věnoval se telefonu. Asi mu nedošlo že do pár sekund bude na streamu miliarda otázek ohledně Natalie. Po chvíli mu to zjevně došlo, plácl se do čela a podíval se na ní.
"No. Tak kde začít" řekl a otočil se na Natalii. "Ne, nechodím z Jackem, ani s Millie a se Sadie taky ne. Chodím s tímhle stvořením co sedí vedle mě" (zdravim Naty jestli tohle čte c: )
"Všichni na scénu!" Ozvalo se za nimi. Všichni si přešli na svá místa. "Neboj, nic víc než pusa nebude." Šťouchl do Finna Noah. Millie se začala smát.
----------------------------------------------
Natalia si prohlížela návrh šatů na premiéru nové série. Finn si stoupl za ní a koukl se jí přes rameno "nech se překvapit" zasmála se. Už se těšila až uvidí ty krásné, tmavě modré šaty na živo.
"Nat? Teče ti krev z nosu" obrátil se na ní Finn. Natalia si krev setřela a větší pozornost tomu nevěnovala. Když se jí to ale během týdne stalo po několikáté, dost znejistěla.
"Měla bys zajít k doktorovi" setřel jí krev z nosu a chytl jí za ruku.
-------------------------------------------
Natalia seděla před čekárnou s výsledky v ruce, hlavu měla složenou v dlaních. Všechno bylo jednoduše v prdeli. Pochvíli k ní doběhl nervózní Finn, ona mu podala výsledky krevních testů a podívala se na něj.
"Nenene, prosím." Finn si zajel prsty do vlasů a zaleskly se mu oči. "Čekala jsem to, všechno je v prdeli" zvedla se a vyšla ven."Nat. Počkej!" Doběhl jí Finn. "Co když budu já mít vhodnou kr-" "Ne. Ani nad tím nepřemýšlej, nic takovýho po tobě nechci." Zarazila ho.
ČTEŠ
On My Way Home | F. W.
Fanfiction"Já jen. Myslím že by ti pomohlo promluvit si s někým v podobmé situaci." "A s kým jako?" "Třeba semnou.." * * * /23.1.18, 653 v kategorii FanFikce/