12.

719 51 0
                                    


"Už chci domů." Zamumlala do hrudi Finnovi který seděl vedle ní na posteli. "P-počkat. Ty se chystáš odjet domů?" Znejistěl. "Vůbec nevim jak to bude. Někdy tam jet musim, dlouho jsem neviděla tátu a ostatní."
"Teď to ale nepřipadá v úvahu. Nechci aby se ti něco stalo."
"Ano mami." Zaksichtila se na něj.

Finn jí chytil za bradu a políbil jí "sluší ti to" usmál se na ní a proplet její prsty se svými.
"Jo, plešatá Natalia. To si uhodl"
"No tak, takhle jsem to nemyslel" stáhl si jí ze zadu do objetí a opřel si hlavu o její rameno.

"Slečno Riversová? Máte tady návštěvu. " ozvala se ve dveřích sestřička. Finn s Natalií si vyměnili překvapený pohled. Do místnosti se vřítil Noah s Millie a za nimi David s Winonou. Millie obešla postel a pevně Nat objala. "Chyběla jsi mi"
"Ty mě taky" Natalia se vyprostila Millie z objetí a šla obejmout ostatní. Finn se zatvářil zděšeně a chytil jí za ruku. "Chodit snad jestě umim, ne?" Rozhodila rukama a zasmála se.

      -------------------------------------

"Finnie?"
"Mm"
"Přinesl by jsi mi zítra kytaru?" Opřela si hlavu o jeho rameno a sledovala jak něco zapisuje do bloku. Když jí zpozoroval, blok zavřel a položil na okno. "Jo, jistě. Ještě něco?"
"Ne. Děkuju" usmála se na něj.

"Brzy by tě už mohli pustit."
"To doufám, se tady z toho brzo zcvoknu" uchechtla se.
"Co by jsi chtěla k narozeninám?"
"Počkat. K narozeninám? Vždyť je mám asi za půl roku"
"Je duben zlato"
"A jo, to mi ani nepřijde"

         ----------------------------------

"Nat?"
"Mm?"
"Je ti hůř, co?"
"To si uhodl" uchechtla se. Finn si sedl vedle ní a pevně jí objal. "Nechci tě ztratit."
"Neztratíš mě, já-" rozkašlala se a z nosu jí začala téct krev. "Doprdele." Sykl Finn a rozeběhl se na chodbu hledat doktora.

On My Way Home | F. W.Kde žijí příběhy. Začni objevovat