Natalia vešla do pokoje který měla společně s Millie a Sadie, potichu rozsvítila lampu a došla ke svojí posteli. "A mluv." Zvedla se najednou Millie a upřeně jí pozorovala. "Bože Millie, strašně si mě vyděsila" zasmála se. Millie vylezla ze své postele a sedla si vedle Natalie.
"Nikdy jsem Finna neviděla chovat se takhle, taky jsem ho nikdy neviděla s žádnou holkou." Zašeptala Millie. "Počkej, co všechno si viděla?" Zarazila se Natalia. "Jak tě objal, pak jsem šla do autobusu, volal mi Jacob. Moment, takže bylo něco víc než jen objetí?" Rozzářila se. "Možná" hlesla, zazvonil jí telefon. Překvapeně otevřela zprávy.
*neznámé číslo* : konečně jsem si všechno uvědomil, otevřela jsi mi oči. Ještě jednou děkuju. Finn
Natalia se pousmála a položila telefon na noční stolek. "Sice zítra máme volný den, respektive už dneska. Ale možná by jsme mohly jít spá-" "hned jak mi řekneš co se tam stalo" přerušila jí Millie. "Millie!" Zapištěla Natalia. "Co to tady sakra děláte?" Zvedla se Sadie a zívla.
"Zrovna se chystáme jít spát" zvedla se z postele Natalia. "No to teda nechystáme-" "Fajn! Něco z toho vám řeknu." Skočila do Millie do řeči. Sadie na ně nechápavě koukala. Millie provokativně zahýbala obočím a schytala od Natalie naštvaný pohled.
"Ale rozhovor vynechám" dodala. Sadie už to došlo, takže na ní s Millie upřeně koukaly. Už se nadechla a chtěla začít, někdo zaklepal na dveře. Byl to Finn, podíval se na Natalii a kývl hlavou směrem ke dveřím.
"Díky za záchranu" zasmála se. Zamířili pryč od autobusu. "Čekal jsem to, na pokoji mě čekalo to samý." Chytl Natalii za ruku. "Dneska už asi neusnu." Prohodila, Finn se na ní nechápavě podíval. "Poslední dobou se mi zdají šílený sny, ani prášky na spaní nezabíraj."
------------------------------------------------
"Defibrilátor!" Křikl doktor. Sestřička ustoupila. Natalia stála u postele a brečela. Kluk s kudrnatými vlasy ležel a nehýbal se, leskl se mu na čele pot. Sestřička ho chytla za ruku a snažila se nahmatat puls. Po pár sekundách zakroutila hlavou.
Natalia se prudce zvedla, setřela si slzy a snažila se dýchat pomalu. Ze stolku rozklepanýma rukama zvedla telefon a napsala Finnovi. Pak telefon položila a snažila se zadržet slzy.
"Si v pohodě?" Zvedla se ospale Millie.
ČTEŠ
On My Way Home | F. W.
Fanfiction"Já jen. Myslím že by ti pomohlo promluvit si s někým v podobmé situaci." "A s kým jako?" "Třeba semnou.." * * * /23.1.18, 653 v kategorii FanFikce/