13.

730 54 9
                                    


Finn opět seděl v nemocnici u Natalie. Držel jí za ruku a hleděl do zdi. Do místnosti vešla Winona a položila mu ruku na rameno. "Ona to zvládne" hlesla. Finn se na ní otočil, stoupl si a objal jí.

"Víš že mi občas přijde že jsi nahradila část tý prázdnoty po mámě?"
"A víš že ty jsi takový moje malý přerostlý skorodítě?" Rozcuchala mu vlasy, Finn se pousmál.

    -------------------------------------------

Finn stál před Nataliinou postelí, Winona ho objala a on si opřel hlavu o její rameno.
"Myslím že bychom měli jít ven." Špitla a Finn jí následoval. Sesunul se na židli a opřel si hlavu o ruce.

"Před chvílí tu byl doktor." Probudila ho Winona.
"C-co říkal?"
"Je na tom špatně,  ale dostane se z toho. Měl by jsi se jet domů vyspat, vypadáš strašně."

    -------------------------------------------

Finna probudil telefon, byla to Sadie.  "Hm?" Zamručel rozespale do telefonu. "Můžu přijet? " ozval se z telefonu Sadiin nervózní hlas.
"J-jo. Klidně proč?"
"Chci ti něco říct."

Finn telefon položil a dál se tím nezabýval. Odešel do kuchyně a uvařil si kafe. Po chvíli zazvonil zvonek, otevřel dveře. Stála tam Sadie, Finn popošel na stranu aby mohla projít.

Sadie k němu přešla a zastavila se těsně u něj, Finn cítil její dech na svém krku. "Víš já-" nedořekla a políbila ho. Odstrčil jí od sebe a zakroutil hlavou. "Pokud ti to ještě nedošlo, nejsem takovej debil abych Nataliu prováděl. Nikdy jsem to neudělal a nikdy to neudělám." Řekl a ukázal směrem ke dveřím.  Sadie beze slov odešla.

Myslel že Sadie je normální a má to v hlavě srovnaný. Dopil svoje kafe, vzal si kytaru a snažil se něco složit. Zanedlouho to vzdal a jel za Nataliou.

On My Way Home | F. W.Kde žijí příběhy. Začni objevovat